wrote: aah wat schattig je deelt een ip met dysphoria...
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Echt, hoe stom kan iemand zijn
Een meisje bij wie ik vorig jaar nog op school zat heeft nog geen half jaar terug naaktfoto's gemaakt en die zjin toen verspreid, wat gebeurd er vandaag... Hoppakee ze hééft weer naaktfoto's gemaakt en die zijn ook weer verspreid
Iets met een ezel en een steen...
Een meisje bij wie ik vorig jaar nog op school zat heeft nog geen half jaar terug naaktfoto's gemaakt en die zjin toen verspreid, wat gebeurd er vandaag... Hoppakee ze hééft weer naaktfoto's gemaakt en die zijn ook weer verspreid
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 2 days ago
Pics or....wrote:Echt, hoe stom kan iemand zijn![]()
Een meisje bij wie ik vorig jaar nog op school zat heeft nog geen half jaar terug naaktfoto's gemaakt en die zjin toen verspreid, wat gebeurd er vandaag... Hoppakee ze hééft weer naaktfoto's gemaakt en die zijn ook weer verspreid![]()
![]()
![]()
"ooeeps"
Gewoon een aandachtsgeil joh, ze vind t stiekem maar al te prachtig
A

gr
C
Dat pesto pesto kan best Pessa Pessa zijn! Hahawrote:Via een gebrande CD zonder tracklist met als naam Track1 (Track 1 duurt 45 minwrote: waar heb je de track gehoord?)
Begin is wat Raving bootleg achtig met pesto, (hesto), er de hele tijd doorheen. Dan wat vrolijkheidsgehalte met het zinge van mijn bovenstaande vraag
En dat andere gaat ie ook nog:
Believe is a fucking melody
Ik denk dat ik weet wie je bedoelt. Hoorde vandaag ook van een klasgenootje hetzelfde verhaal namelijk (is een vriendin van d'rwrote:Echt, hoe stom kan iemand zijn![]()
Een meisje bij wie ik vorig jaar nog op school zat heeft nog geen half jaar terug naaktfoto's gemaakt en die zjin toen verspreid, wat gebeurd er vandaag... Hoppakee ze hééft weer naaktfoto's gemaakt en die zijn ook weer verspreid![]()
![]()
![]()
Oooh verrassend, weer eens een dubbelpost.
Jij kan er bijster weinig vanwrote:Oooh verrassend, weer eens een dubbelpost.
Ongeduldig ventje. En maar rammen op die 'Bevestig' knop.
Zoals Robje al soort van zegt denk, ik denk dat je Kasparov - Pessa Pessa / Hardcore Hooligan mash-up bedoeltwrote:Aan de hardcore fanboys. Ik zoek een track met de vocals 'All the english are full of fags ofzoiets' Iemand?
Gaat dan weer een beetje ver om ze meteen op Hardtraxx te gooienwrote:
Pics or....
Ze gaan overal via whatsapp rond, kan ze wel sturen als jij ze dan op Hardtraxx zet, heb ik het tenminste niet gedaan
Jazeker! Wie is je klasgenoot, ken d'r waarschijnlijk wel danwrote: Ik denk dat ik weet wie je bedoelt. Hoorde vandaag ook van een klasgenootje hetzelfde verhaal namelijk (is een vriendin van d'r). Gaat het over Roos?
Vorige keer misschien, dit keer sowieso niet want ze is heeeeelemaal kapot gemaakt vorige keer, gesprekken met politie gehad enzo.wrote:"ooeeps"
Is het wel een mooie meid? Want wat is de rede dat iedereen ze doorstuurt?
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Ja, dat was het. Haha!Dat pesto pesto kan best Pessa Pessa zijn! Haha
Dankjewel jongens!wrote: Zoals Robje al soort van zegt denk, ik denk dat je Kasparov - Pessa Pessa / Hardcore Hooligan mash-up bedoelt
Ik dacht dat het hier wat sneller gingWel verkeerde thread eigenlijk he
wrote:Gaat dan weer een beetje ver om ze meteen op Hardtraxx te gooienwrote:
Pics or....![]()
Ze gaan overal via whatsapp rond, kan ze wel sturen als jij ze dan op Hardtraxx zet, heb ik het tenminste niet gedaan![]()

wrote: Ik denk dat ik weet wie je bedoelt. Hoorde vandaag ook van een klasgenootje hetzelfde verhaal namelijk (is een vriendin van d'r). Gaat het over Roos?
Ga ik niet zeggen natuurlijk, zou een beetje lullig zijn voor haarwrote:Jazeker! Wie is je klasgenoot, ken d'r waarschijnlijk wel danof zit je niet in de buurt van Gennep op school?
C
wrote:Ja, dat was het. Haha!Dat pesto pesto kan best Pessa Pessa zijn! Haha
Dankjewel jongens!wrote: Zoals Robje al soort van zegt denk, ik denk dat je Kasparov - Pessa Pessa / Hardcore Hooligan mash-up bedoelt![]()
Ik dacht dat het hier wat sneller gingWel verkeerde thread eigenlijk he
Origineel van Pessa Pessa is wel beter!
Ok, ik heb 1 foto al gezien van die naaktfoto chick 
En welk punt geeft de jury?wrote:Ok, ik heb 1 foto al gezien van die naaktfoto chick
Gezicht een 4, de badkamer een 7 en de mobiele telefoon een 8. Ik vraag me alleen af welk merk dat iswrote:En welk punt geeft de jury?wrote:Ok, ik heb 1 foto al gezien van die naaktfoto chick
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Lichaam>??wrote:Gezicht een 4, de badkamer een 7 en de mobiele telefoon een 8. Ik vraag me alleen af welk merk dat iswrote:En welk punt geeft de jury?wrote:Ok, ik heb 1 foto al gezien van die naaktfoto chick
Ooooh helemaal vergeten
Prima. 7tje.
Prima. 7tje.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Whatsapp eens heel gauwwrote:Ooooh helemaal vergeten![]()
![]()
Prima. 7tje.