Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1976, 1977, 1978, 1979, 1980, 1981, 1982 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 23:26 
 
Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
aah wat schattig je deelt een ip met dysphoria...

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 00:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt, hoe stom kan iemand zijn :lol:
Een meisje bij wie ik vorig jaar nog op school zat heeft nog geen half jaar terug naaktfoto's gemaakt en die zjin toen verspreid, wat gebeurd er vandaag... Hoppakee ze hééft weer naaktfoto's gemaakt en die zijn ook weer verspreid :lol: :lol: :worship:
Iets met een ezel en een steen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 07:44 
 
Hardtraxx Addict

Fuzzylogic schreef:
Echt, hoe stom kan iemand zijn :lol:
Een meisje bij wie ik vorig jaar nog op school zat heeft nog geen half jaar terug naaktfoto's gemaakt en die zjin toen verspreid, wat gebeurd er vandaag... Hoppakee ze hééft weer naaktfoto's gemaakt en die zijn ook weer verspreid :lol: :lol: :worship:
Iets met een ezel en een steen...


Pics or.... :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 07:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

"ooeeps"
Gewoon een aandachtsgeil joh, ze vind t stiekem maar al te prachtig
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 09:09 
 

Afbeelding

gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 09:48 
 

bRt_ schreef:
oostzaner schreef:
waar heb je de track gehoord?

Via een gebrande CD zonder tracklist met als naam Track1 (Track 1 duurt 45 min xd)

Begin is wat Raving bootleg achtig met pesto, (hesto), er de hele tijd doorheen. Dan wat vrolijkheidsgehalte met het zinge van mijn bovenstaande vraag :D


Dat pesto pesto kan best Pessa Pessa zijn! Haha
En dat andere gaat ie ook nog:

Believe is a fucking melody
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Echt, hoe stom kan iemand zijn :lol:
Een meisje bij wie ik vorig jaar nog op school zat heeft nog geen half jaar terug naaktfoto's gemaakt en die zjin toen verspreid, wat gebeurd er vandaag... Hoppakee ze hééft weer naaktfoto's gemaakt en die zijn ook weer verspreid :lol: :lol: :worship:
Iets met een ezel en een steen...

Ik denk dat ik weet wie je bedoelt. Hoorde vandaag ook van een klasgenootje hetzelfde verhaal namelijk (is een vriendin van d'r xd ). Gaat het over Roos?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 10:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oooh verrassend, weer eens een dubbelpost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Oooh verrassend, weer eens een dubbelpost.

Jij kan er bijster weinig van :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongeduldig ventje. En maar rammen op die 'Bevestig' knop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 11:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Aan de hardcore fanboys. Ik zoek een track met de vocals 'All the english are full of fags ofzoiets' Iemand? :D

Zoals Robje al soort van zegt denk, ik denk dat je Kasparov - Pessa Pessa / Hardcore Hooligan mash-up bedoelt ;) Wel verkeerde thread eigenlijk he :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nijidik schreef:

Pics or.... :corn:


Gaat dan weer een beetje ver om ze meteen op Hardtraxx te gooien xd
Ze gaan overal via whatsapp rond, kan ze wel sturen als jij ze dan op Hardtraxx zet, heb ik het tenminste niet gedaan xd

daveytl schreef:
Ik denk dat ik weet wie je bedoelt. Hoorde vandaag ook van een klasgenootje hetzelfde verhaal namelijk (is een vriendin van d'r xd ). Gaat het over Roos?


Jazeker! Wie is je klasgenoot, ken d'r waarschijnlijk wel dan :P of zit je niet in de buurt van Gennep op school?

tommetjeuh schreef:
"ooeeps"
Gewoon een aandachtsgeil joh, ze vind t stiekem maar al te prachtig


Vorige keer misschien, dit keer sowieso niet want ze is heeeeelemaal kapot gemaakt vorige keer, gesprekken met politie gehad enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan is ze wel echt knaker dom.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 13:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is het wel een mooie meid? Want wat is de rede dat iedereen ze doorstuurt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 13:50 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Dat pesto pesto kan best Pessa Pessa zijn! Haha

Ja, dat was het. Haha!

Steffnov schreef:
Zoals Robje al soort van zegt denk, ik denk dat je Kasparov - Pessa Pessa / Hardcore Hooligan mash-up bedoelt ;)

Dankjewel jongens! :kiss:

Citaat:
Wel verkeerde thread eigenlijk he :nono:

Ik dacht dat het hier wat sneller ging :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 13:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Nijidik schreef:

Pics or.... :corn:


Gaat dan weer een beetje ver om ze meteen op Hardtraxx te gooien xd
Ze gaan overal via whatsapp rond, kan ze wel sturen als jij ze dan op Hardtraxx zet, heb ik het tenminste niet gedaan xd

Afbeelding

daveytl schreef:
Ik denk dat ik weet wie je bedoelt. Hoorde vandaag ook van een klasgenootje hetzelfde verhaal namelijk (is een vriendin van d'r xd ). Gaat het over Roos?


Fuzzylogic schreef:
Jazeker! Wie is je klasgenoot, ken d'r waarschijnlijk wel dan :P of zit je niet in de buurt van Gennep op school?

Ga ik niet zeggen natuurlijk, zou een beetje lullig zijn voor haar :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 14:05 
 

bRt_ schreef:
Citaat:
Dat pesto pesto kan best Pessa Pessa zijn! Haha

Ja, dat was het. Haha!

Steffnov schreef:
Zoals Robje al soort van zegt denk, ik denk dat je Kasparov - Pessa Pessa / Hardcore Hooligan mash-up bedoelt ;)

Dankjewel jongens! :kiss:

Citaat:
Wel verkeerde thread eigenlijk he :nono:

Ik dacht dat het hier wat sneller ging :$



Origineel van Pessa Pessa is wel beter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ok, ik heb 1 foto al gezien van die naaktfoto chick :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 14:19 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ok, ik heb 1 foto al gezien van die naaktfoto chick :P

En welk punt geeft de jury?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Daveytl schreef:
Ok, ik heb 1 foto al gezien van die naaktfoto chick :P

En welk punt geeft de jury?

Gezicht een 4, de badkamer een 7 en de mobiele telefoon een 8. Ik vraag me alleen af welk merk dat is :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 14:25 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
wootum schreef:
Daveytl schreef:
Ok, ik heb 1 foto al gezien van die naaktfoto chick :P

En welk punt geeft de jury?

Gezicht een 4, de badkamer een 7 en de mobiele telefoon een 8. Ik vraag me alleen af welk merk dat is :/

Lichaam>?? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ooooh helemaal vergeten :innocent: :P

Prima. 7tje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 14:57 
 
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Ooooh helemaal vergeten :innocent: :P
Prima. 7tje.

Whatsapp eens heel gauw
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2012 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Daveytl schreef:
Ooooh helemaal vergeten :innocent: :P
Prima. 7tje.

Whatsapp eens heel gauw

Verstuurd :)
Vorige  1 ... 1976, 1977, 1978, 1979, 1980, 1981, 1982 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic