Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1975, 1976, 1977, 1978, 1979, 1980, 1981 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 14:10 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Zit hier op stage, krijgen we telefoon.

Iemand was gebeld door Microsoft, engels sprekend persoon. Virus op hun computer en voor een kleine vergoeding zouden hun het oplossen.

Natuurlijk een scam dus :P Heeft die vrouw dr gegevens doorgegeven xd Alles blokkeren nu, oh oh oh wat een draaama


Dom wijf
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 15:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Zit hier op stage, krijgen we telefoon.

Iemand was gebeld door Microsoft, engels sprekend persoon. Virus op hun computer en voor een kleine vergoeding zouden hun het oplossen.

Natuurlijk een scam dus :P Heeft die vrouw dr gegevens doorgegeven xd Alles blokkeren nu, oh oh oh wat een draaama

Lekker simpel ook.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Hee Sjors!

Hoe is het?

Heb je nog wat leuks meegemaakt?
Ik hoor van je!

Afbeelding

gr

Hey!

Goed, fijn dat je het vraagt, en hoe gaat het met jou?

Ik heb vanmiddag een trein gezien! Het was een enorm leuke ervaring!
Heb jij nog spannende dingen meegemaakt een dezer dagen?

gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 16:39 
 
Hardtraxx Veteran

Allemaal meelopers met hun Gr. :thumbdown:

Gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 16:50 
 
Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:
Allemaal meelopers met hun Gr. :thumbdown:

Gr.


You´re doing it wrong!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
Chris Two schreef:
Lijkt hier steeds meer op hyves

Afbeelding

LOOOOOOOOOOOOOL :worship:

fet grappig he
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 17:47 
 

Wout1997 schreef:
Allemaal meelopers met hun Gr. :thumbdown:

Gr.



het was origineel mijn idee goed? Gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 17:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Wout1997 schreef:
Allemaal meelopers met hun Gr. :thumbdown:

Gr.



het was origineel mijn idee goed? Gr.


Kk op ik was de eerste daarmee :P

Gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 17:53 
 

mrazura schreef:
kaboem schreef:
Wout1997 schreef:
Allemaal meelopers met hun Gr. :thumbdown:

Gr.



het was origineel mijn idee goed? Gr.


Kk op ik was de eerste daarmee :P

Gr.



Ik heb het niet van jou hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 19:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit is mijn GR
Afbeelding
morgen weer hard nodig. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 19:22 
 

Fijn he zo'n ding. Wist je dat je met dat ding het verloop van grafieken kan bekijken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 19:28 
 

en pacman enzo kun je erop zetten....
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Fijn he zo'n ding. Wist je dat je met dat ding het verloop van grafieken kan bekijken?

En je kan er spiekbriefjes inzetten. Heb er al menig tentamen mee gehaald door die functie :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 19:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Fijn he zo'n ding. Wist je dat je met dat ding het verloop van grafieken kan bekijken?

En je kan er spiekbriefjes inzetten. Heb er al menig tentamen mee gehaald door die functie :cool:


mooie functie ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Fijn he zo'n ding. Wist je dat je met dat ding het verloop van grafieken kan bekijken?

En je kan er spiekbriefjes inzetten. Heb er al menig tentamen mee gehaald door die functie :cool:


Mag jij zon rekenmachine meenemen naar je tentamens? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 19:47 
 

Chukkels schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Fijn he zo'n ding. Wist je dat je met dat ding het verloop van grafieken kan bekijken?

En je kan er spiekbriefjes inzetten. Heb er al menig tentamen mee gehaald door die functie :cool:
Daarom vroeg ik voor de grap of hij wist dat je er grafieken in kan zetten. Hij wordt vaak gebruikt als 'spiekbriefje'. Maar het duurt altijd zo lang om alles erin te zetten en het is onduidelijk.

Ben ik ff blij dat ik boeken bij tentamens mag hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 20:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een kutweer was het vandaag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jordifcg schreef:
Wat een kutweer was het vandaag.


vanaf 's 16:00 was het hier best lekker, droog, blauwe lucht, niet koud.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 22:19 
 
Hardtraxxer

Bij ons heeft het vanaf gister 6 uur tot vandaag 2 uur geregend. Ben er 5 keer doorheen gefietst, zelfs een paraplu werkte niet goed genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 23:08 
 
Hardtraxx Veteran

Aan de hardcore fanboys. Ik zoek een track met de vocals 'All the english are full of fags ofzoiets' Iemand? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Aan de hardcore fanboys. Ik zoek een track met de vocals 'All the english are full of fags ofzoiets' Iemand? :D

waar heb je de track gehoord?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 23:18 
 
Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:
waar heb je de track gehoord?

Via een gebrande CD zonder tracklist met als naam Track1 (Track 1 duurt 45 min xd)

Begin is wat Raving bootleg achtig met pesto, (hesto), er de hele tijd doorheen. Dan wat vrolijkheidsgehalte met het zingen van mijn bovenstaande vraag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 23:19 
 

Wat schattiggggg, de 2 groentjes hebben dezelfde avatar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 23:21 
 
Hardtraxx Veteran

me gusta schreef:
Wat schattiggggg, de 2 groentjes hebben dezelfde avatar.

Dat is een keer gereset door Jor-D omwille van wat werken aan de site :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

me gusta schreef:
Wat schattiggggg, de 2 groentjes hebben dezelfde avatar.

aah wat schattig je deelt een ip met dysphoria...
Vorige  1 ... 1975, 1976, 1977, 1978, 1979, 1980, 1981 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic