Dom wijfwrote:Zit hier op stage, krijgen we telefoon.
Iemand was gebeld door Microsoft, engels sprekend persoon. Virus op hun computer en voor een kleine vergoeding zouden hun het oplossen.
Natuurlijk een scam dusHeeft die vrouw dr gegevens doorgegeven
Alles blokkeren nu, oh oh oh wat een draaama
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Lekker simpel ook..wrote:Zit hier op stage, krijgen we telefoon.
Iemand was gebeld door Microsoft, engels sprekend persoon. Virus op hun computer en voor een kleine vergoeding zouden hun het oplossen.
Natuurlijk een scam dusHeeft die vrouw dr gegevens doorgegeven
Alles blokkeren nu, oh oh oh wat een draaama
Hey!wrote:Hee Sjors!
Hoe is het?
Heb je nog wat leuks meegemaakt?
Ik hoor van je!
gr
Goed, fijn dat je het vraagt, en hoe gaat het met jou?
Ik heb vanmiddag een trein gezien! Het was een enorm leuke ervaring!
Heb jij nog spannende dingen meegemaakt een dezer dagen?
gr
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Allemaal meelopers met hun Gr.
Gr.
Gr.
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
You´re doing it wrong!wrote:Allemaal meelopers met hun Gr.![]()
Gr.
fet grappig hewrote:LOOOOOOOOOOOOOLwrote:Lijkt hier steeds meer op hyves
K
wrote:Allemaal meelopers met hun Gr.![]()
Gr.
het was origineel mijn idee goed? Gr.
Kk op ik was de eerste daarmeewrote:wrote:Allemaal meelopers met hun Gr.![]()
Gr.
Gr.
K
wrote:Kk op ik was de eerste daarmeewrote:wrote:Allemaal meelopers met hun Gr.![]()
Gr.
Gr.
Ik heb het niet van jou hoor
N
Fijn he zo'n ding. Wist je dat je met dat ding het verloop van grafieken kan bekijken?
E
en pacman enzo kun je erop zetten....
En je kan er spiekbriefjes inzetten. Heb er al menig tentamen mee gehaald door die functiewrote:Fijn he zo'n ding. Wist je dat je met dat ding het verloop van grafieken kan bekijken?
mooie functie ja.wrote:En je kan er spiekbriefjes inzetten. Heb er al menig tentamen mee gehaald door die functiewrote:Fijn he zo'n ding. Wist je dat je met dat ding het verloop van grafieken kan bekijken?
Mag jij zon rekenmachine meenemen naar je tentamens?wrote:En je kan er spiekbriefjes inzetten. Heb er al menig tentamen mee gehaald door die functiewrote:Fijn he zo'n ding. Wist je dat je met dat ding het verloop van grafieken kan bekijken?
N
Daarom vroeg ik voor de grap of hij wist dat je er grafieken in kan zetten. Hij wordt vaak gebruikt als 'spiekbriefje'. Maar het duurt altijd zo lang om alles erin te zetten en het is onduidelijk.wrote:En je kan er spiekbriefjes inzetten. Heb er al menig tentamen mee gehaald door die functiewrote:Fijn he zo'n ding. Wist je dat je met dat ding het verloop van grafieken kan bekijken?
Ben ik ff blij dat ik boeken bij tentamens mag hebben.
vanaf 's 16:00 was het hier best lekker, droog, blauwe lucht, niet koud.wrote:Wat een kutweer was het vandaag.
S
Hardtraxxer
313 posts member since 2012
last seen Mar 2015
Bij ons heeft het vanaf gister 6 uur tot vandaag 2 uur geregend. Ben er 5 keer doorheen gefietst, zelfs een paraplu werkte niet goed genoeg.
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Aan de hardcore fanboys. Ik zoek een track met de vocals 'All the english are full of fags ofzoiets' Iemand? 
waar heb je de track gehoord?wrote:Aan de hardcore fanboys. Ik zoek een track met de vocals 'All the english are full of fags ofzoiets' Iemand?
B
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2017
Via een gebrande CD zonder tracklist met als naam Track1 (Track 1 duurt 45 minwrote: waar heb je de track gehoord?
Begin is wat Raving bootleg achtig met pesto, (hesto), er de hele tijd doorheen. Dan wat vrolijkheidsgehalte met het zingen van mijn bovenstaande vraag
M
Wat schattiggggg, de 2 groentjes hebben dezelfde avatar.
B
Hardtraxx Veteran
last seen Aug 2017
Dat is een keer gereset door Jor-D omwille van wat werken aan de sitewrote:Wat schattiggggg, de 2 groentjes hebben dezelfde avatar.