Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1974, 1975, 1976, 1977, 1978, 1979, 1980 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 20:19 
 

hardcoresjors schreef:
Het is vandaag echt kk lekker weer

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

i lol'd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 21:18 
 

Wat een slecht weer weer vanavond :/...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 21:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
http://www.skoften.net/index/video/de_10_gino_geboden_politie

:lol: maakt de grauwe dag toch weer stukje beter

Geweldig xd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 22:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 09:05 
 

Wat een slecht weer vandaag :/ ..
gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 09:23 
 

Almighty schreef:
Wat een slecht weer vandaag :/ ..
gr


Wat is het ook weer slecht weer vandaag :/...

Iedereen een fijne donderdag gewenst.


gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 09:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goedenmorgen iedereen!
ondanks het vreselijke weer :/ :
Afbeelding
gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 09:28 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 09:43 
 

Jij ook tom!
Afbeelding
gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 09:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 09:50 
 

tommetjeuh schreef:
Goedenmorgen iedereen!
ondanks het vreselijke weer :/ :
Afbeelding
gr.



Het is inderdaad vreselijk weer :/...


Afbeelding


Gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 10:08 
 
Hardtraxx Veteran

Beste forumleden,

Zouden jullie zo vriendelijk zijn om niet meer zulke rare afbeeldingen te gebruiken op dit discussieforum?
Mijn huisaapje is bang voor glinsterende dingen en hij zit nu op de kast. Aangezien ik geen keukentrapje heb kan ik hem er niet af halen.

Met vriendelijke groet,
Karel Anker
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 10:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Beste forumleden,

Zouden jullie zo vriendelijk zijn om niet meer zulke rare afbeeldingen te gebruiken op dit discussieforum?
Mijn huisaapje is bang voor glinsterende dingen en hij zit nu op de kast. Aangezien ik geen keukentrapje heb kan ik hem er niet af halen.

Met vriendelijke groet,
Karel Anker


Ben het geheel met u eens,

mvg,

Karel Ankerwout
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 10:40 
 

Sorry!

gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 10:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 11:25 
 

Jaja groetjes hier groetjes daar, groetjes klaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Jaja groetjes hier groetjes daar, groetjes klaar.

Hoi spablauw
Voor jou een leuk blauw plaatje gevonden!
Afbeelding
Gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 12:21 
 

Afbeelding

Groet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 12:26 
 

Lijkt hier steeds meer op hyves

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 12:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hallo

gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 12:57 
 

Hee Sjors!

Hoe is het?

Heb je nog wat leuks meegemaakt?
Ik hoor van je!

Afbeelding

gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is gr weer een nieuwe hype of zo?
Gr
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2012 14:08 
 

Zit hier op stage, krijgen we telefoon.

Iemand was gebeld door Microsoft, engels sprekend persoon. Virus op hun computer en voor een kleine vergoeding zouden hun het oplossen.

Natuurlijk een scam dus :P Heeft die vrouw dr gegevens doorgegeven xd Alles blokkeren nu, oh oh oh wat een draaama
Vorige  1 ... 1974, 1975, 1976, 1977, 1978, 1979, 1980 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic