Maar toch vermoed ik stiekem dat je die post toch report hebt 
waarschijnlijk zelfs een brief ondertekend door zijn ouderswrote:Maar toch vermoed ik stiekem dat je die post toch report hebt
waarschijnlijk zelfs een brief ondertekend door zijn ouderswrote:Maar toch vermoed ik stiekem dat je die post toch report hebt
maar goed dat et geen dinsdag is, dan was het hier een ramp geweestwrote:Wat een heerlijk weer is het toch vandaag..
wrote:maar goed dat et geen dinsdag is, dan was het hier een ramp geweestwrote:Wat een heerlijk weer is het toch vandaag..
Haha hoezo dat dan? (Ben hier nieuw dus ik heb geen idee.)wrote:maar goed dat et geen dinsdag is, dan was het hier een ramp geweestwrote:Wat een heerlijk weer is het toch vandaag..
Haha, oke. Nee ik eet geen pillenwrote:Dinsdag is dipdag, met kutweer erbij wordt die dip alleen maar erger.
En als je pillen eet dan weet je wel wat een dinsdagdip is
Ik heb toch niets over hem gezegdwrote:Maar toch vermoed ik stiekem dat je die post toch report hebt
Kheb da nieewrote:Dinsdag is dipdag, met kutweer erbij wordt die dip alleen maar erger.
Jij snuift pillenwrote:Kheb da nieewrote:Dinsdag is dipdag, met kutweer erbij wordt die dip alleen maar erger.
Nou, bij Robbedoes weet je het maar nooitwrote:Ik heb toch niets over hem gezegdwrote:Maar toch vermoed ik stiekem dat je die post toch report hebtkan mij niets gemaakt worden. Als hij bij corsos altijd aan zichzelf denkt, mij goed
.
wrote:http://www.skoften.net/index/video/de_10_gino_geboden_politie
maakt de grauwe dag toch weer stukje beter