Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1973, 1974, 1975, 1976, 1977, 1978, 1979 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar toch vermoed ik stiekem dat je die post toch report hebt :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 14:59 
 

El Mare schreef:
Maar toch vermoed ik stiekem dat je die post toch report hebt :$


waarschijnlijk zelfs een brief ondertekend door zijn ouders
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 15:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een heerlijk weer is het toch vandaag.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 15:16 
 

The_Gospel schreef:
Wat een heerlijk weer is het toch vandaag.. :/

maar goed dat et geen dinsdag is, dan was het hier een ramp geweest xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 15:19 
 

KSwoosh schreef:
The_Gospel schreef:
Wat een heerlijk weer is het toch vandaag.. :/

maar goed dat et geen dinsdag is, dan was het hier een ramp geweest xd



want?

Je kan ook gewoon altijd een klootzak zijn zoals mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij bent geen klootzak -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

als ik kaboem, als ik

heerlijk dagje in bed luieren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 15:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sorry dubbel :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 15:52 
 

Wat een heerlijk weer is het toch vandaag.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een heerlijk weer is het toch vandaag.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 16:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
The_Gospel schreef:
Wat een heerlijk weer is het toch vandaag.. :/

maar goed dat et geen dinsdag is, dan was het hier een ramp geweest xd

Haha hoezo dat dan? (Ben hier nieuw dus ik heb geen idee.) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 16:01 
 

Dinsdag is dipdag, met kutweer erbij wordt die dip alleen maar erger.

En als je pillen eet dan weet je wel wat een dinsdagdip is
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 16:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Dinsdag is dipdag, met kutweer erbij wordt die dip alleen maar erger.

En als je pillen eet dan weet je wel wat een dinsdagdip is

Haha, oke. Nee ik eet geen pillen :P Maar kan me wel aardig voorstellen wat een dinsdag dip is Haha. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 16:09 
 

Dan is je blijheidstofje een beetje op
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 16:19 
 

El Mare schreef:
Maar toch vermoed ik stiekem dat je die post toch report hebt :$

Ik heb toch niets over hem gezegd ;) kan mij niets gemaakt worden. Als hij bij corsos altijd aan zichzelf denkt, mij goed :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.skoften.net/index/video/de_1 ... en_politie

:lol: maakt de grauwe dag toch weer stukje beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 16:52 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Dinsdag is dipdag, met kutweer erbij wordt die dip alleen maar erger.

En als je pillen eet dan weet je wel wat een dinsdagdip is


Kheb da niee :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 17:17 
 

Firetrap schreef:
Almighty schreef:
Dinsdag is dipdag, met kutweer erbij wordt die dip alleen maar erger.

En als je pillen eet dan weet je wel wat een dinsdagdip is


Kheb da niee :cool:

Jij snuift pillen >.< :/ >.< :/ >.< :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 17:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
El Mare schreef:
Maar toch vermoed ik stiekem dat je die post toch report hebt :$

Ik heb toch niets over hem gezegd ;) kan mij niets gemaakt worden. Als hij bij corsos altijd aan zichzelf denkt, mij goed :).


Nou, bij Robbedoes weet je het maar nooit >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 18:23 
 
Hardtraxx Addict

Wat een kutweer vandaag zeg :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 19:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

teupie schreef:
http://www.skoften.net/index/video/de_10_gino_geboden_politie

:lol: maakt de grauwe dag toch weer stukje beter

:lol: :lol: :lol: Sla dan, sla dan, sla dan... nee nee nie slaan nie slaan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 19:27 
 

Wat een heerlijk weer is het toch vandaag.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

morgen wordt het weer ook weer heerlijk kut weer :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 19:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een heerlijk weer is het toch vandaag.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is vandaag echt kk lekker weer
Vorige  1 ... 1973, 1974, 1975, 1976, 1977, 1978, 1979 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic