Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1972, 1973, 1974, 1975, 1976, 1977, 1978 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Entourage schreef:
Wie is die vent dan? xd

Rob Geus ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 22:30 
 
Hardtraxx Addict

In dat programma wordt hij altijd Robbesdoes genoemd..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 22:44 
 

Eigen tuin in puin toch? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 22:46 
 
Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Haha, wat een slechte photoshop skills...


Ik heb er idd wel veel tijd in gestoken :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Chris Two schreef:
Haha, wat een slechte photoshop skills...


Ik heb er idd wel veel tijd in gestoken :')


Ik vind em mooi hoor, had em niet voor niets opgeslagen (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 22:53 
 

zal ik hardtraxx eens verbouwen? :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 23:14 
 
Hardtraxx Addict

Optyfen jij
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 23:28 
 

biscuit schreef:
zal ik hardtraxx eens verbouwen? :corn:

Doe maar eens...

M-arijn schreef:
Optyfen jij

Late dinsdagdip! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 23:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Optyfen jij

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rozen zijn rood, tulpen zijn groen, deze jongeman gaat nu zijn slaapje doen :yawn:

Trusten !
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 10:15 
 

paar van die dingen minder kan anders ook wel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 10:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
paar van die dingen minder kan anders ook wel...


Alles kan... koffie kan, Thee kan, water kan, melk kan, siroop kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 10:19 
 
Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
paar van die dingen minder kan anders ook wel...


Voel je niet aangesproken
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 10:20 
 

Hoofdcoach schreef:
Chris Two schreef:
paar van die dingen minder kan anders ook wel...


Voel je niet aangesproken


Hmm, is al weggehaald
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 10:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sneller als het geluid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frazyr schreef:
Sneller dan het geluid.

-.-

Wat een nare dag is dit, kutweer
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 12:21 
 

urbandesigner schreef:
Frazyr schreef:
Sneller dan het geluid.

-.-

Wat een nare dag is dit, kutweer

ja hoerenweer
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 12:32 
 

kaboem schreef:
urbandesigner schreef:
Frazyr schreef:
Sneller dan het geluid.

-.-

Wat een nare dag is dit, kutweer

ja hoerenweer


Hoeren > Urban?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 12:44 
 

Akl mijn bloemen in mijn tuin gaan gvd kapot in dit schijtweer
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoeren ? Nee nog nooit naar toe geweest, jij wel Chris Two ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 13:36 
 

Almighty schreef:
Akl mijn bloemen in mijn tuin gaan gvd kapot in dit schijtweer

Ga ze snel plukken om een corso mee te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 13:47 
 

urbandesigner schreef:
Hoeren ? Nee nog nooit naar toe geweest, jij wel Chris Two ?

Gelukkig niet.... ook niet van plan


Spablauw schreef:
Almighty schreef:
Akl mijn bloemen in mijn tuin gaan gvd kapot in dit schijtweer

Ga ze snel plukken om een corso mee te maken.

Ga buiten spelen kindje... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 13:48 
 

Ik zei niks over Corso's, hoor. Baal er alleen van dat mijn mooie Chrysanten helemaal verwateren
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 13:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wait guys!!! Let me get some popcorn! :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2012 14:10 
 

Almighty schreef:
Ik zei niks over Corso's, hoor. Baal er alleen van dat mijn mooie Chrysanten helemaal verwateren

had het tegen Spablauw...
Vorige  1 ... 1972, 1973, 1974, 1975, 1976, 1977, 1978 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic