Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1971, 1972, 1973, 1974, 1975, 1976, 1977 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

5 jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 14:47 
 

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 14:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Is hier geen 'gay topic'voor, jongens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frazyr schreef:
Is hier geen 'gay topic'voor, jongens?

hardstyle/frazyr-first-try-t25584.html?hilit=frazyr
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 14:52 
 
Hardtraxx Veteran

Firetrap schreef:
Mod edit: plaatje is beledigend

Dit is toch ook niet de oplossing. Nu ben ik juist nieuwsgierig wat voor plaatje de beste man had gepost. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 14:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Frazyr schreef:
Is hier geen 'gay topic'voor, jongens?

hardstyle/frazyr-first-try-t25584.html?hilit=frazyr


You've hurt my feelings.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 17:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

chicken schreef:
Firetrap schreef:
Mod edit: plaatje is beledigend

Dit is toch ook niet de oplossing. Nu ben ik juist nieuwsgierig wat voor plaatje de beste man had gepost. :(

Oh man, als je dat plaatje gemist hebt. Dat zou echt rot zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 20:06 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
chicken schreef:
Firetrap schreef:
Mod edit: plaatje is beledigend

Dit is toch ook niet de oplossing. Nu ben ik juist nieuwsgierig wat voor plaatje de beste man had gepost. :(

Oh man, als je dat plaatje gemist hebt. Dat zou echt rot zijn.


Sorry, heb hem niet meer :cry: :cry: :cry: maar idd, onmisbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 20:10 
 

Wat stond er op brandtrap? :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 20:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wel raar.. Dan report je een beledigende post van iemand hier op dit forum. Geef je aan dat je op de hoogte wilt gehouden worden met wat ermee wordt gedaan, hoor je niks..
:thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 20:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Wel raar.. Dan report je een beledigende post van iemand hier op dit forum. Geef je aan dat je op de hoogte wilt gehouden worden met wat ermee wordt gedaan, hoor je niks..

Waarom zit dat vinkje erdan? En waarom gebeurt er niks mee. :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:

En personen als banaanslak krijgen wel een ban, terwijl die mensen niet beledigen.. Jammer dit


Roberttt toch :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 20:59 
 

Hmm, wat was de afbeelding dan? Heb hier sinds gisterenavond niet meer gekeken en nu mis ik ook genot :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 21:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ik de enige die zich kapot ergert aan het woord 'troll'? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Hmm, wat was de afbeelding dan? Heb hier sinds gisterenavond niet meer gekeken en nu mis ik ook genot :/


:cool:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 21:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 21:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Chris Two schreef:
Hmm, wat was de afbeelding dan? Heb hier sinds gisterenavond niet meer gekeken en nu mis ik ook genot :/


:cool:

Afbeelding


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 22:05 
 

Haha, wat een slechte photoshop skills...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 22:08 
 

Ben jij dat Chris Two? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 22:10 
 

Entourage schreef:
Ben jij dat Chris Two? xd

Niet geheel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 22:11 
 

Chris Two schreef:
Entourage schreef:
Ben jij dat Chris Two? xd

Niet geheel...

Is die jas of dat hoofd van jou? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Entourage schreef:
Is die jas of dat hoofd van jou? :P

Dat bord met de tekst ''Tuinverbouwing'' is van hem. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 22:19 
 

Rawbin schreef:
Afbeelding

2 helden! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 22:20 
 

Olijfboompje schreef:
Entourage schreef:
Is die jas of dat hoofd van jou? :P

Dat bord met de tekst ''Tuinverbouwing'' is van hem. :P

Wie is die vent dan? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 22:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Entourage schreef:
Wie is die vent dan? xd

Anita Witzier
Vorige  1 ... 1971, 1972, 1973, 1974, 1975, 1976, 1977 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic