5 jaar
E
Frazyr - First trywrote:Is hier geen 'gay topic'voor, jongens?
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Dit is toch ook niet de oplossing. Nu ben ik juist nieuwsgierig wat voor plaatje de beste man had gepost.wrote:Mod edit: plaatje is beledigend
You've hurt my feelings.wrote:Frazyr - First trywrote:Is hier geen 'gay topic'voor, jongens?
Oh man, als je dat plaatje gemist hebt. Dat zou echt rot zijn.wrote:Dit is toch ook niet de oplossing. Nu ben ik juist nieuwsgierig wat voor plaatje de beste man had gepost.wrote:Mod edit: plaatje is beledigend
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Sorry, heb hem niet meerwrote:Oh man, als je dat plaatje gemist hebt. Dat zou echt rot zijn.wrote:Dit is toch ook niet de oplossing. Nu ben ik juist nieuwsgierig wat voor plaatje de beste man had gepost.wrote:Mod edit: plaatje is beledigend
S
Wat stond er op brandtrap? 
Wel raar.. Dan report je een beledigende post van iemand hier op dit forum. Geef je aan dat je op de hoogte wilt gehouden worden met wat ermee wordt gedaan, hoor je niks..

Last edited by roberttt on , edited 1 time in total.
Roberttt tochwrote:Wel raar.. Dan report je een beledigende post van iemand hier op dit forum. Geef je aan dat je op de hoogte wilt gehouden worden met wat ermee wordt gedaan, hoor je niks..
Waarom zit dat vinkje erdan? En waarom gebeurt er niks mee.![]()
![]()
![]()
![]()
En personen als banaanslak krijgen wel een ban, terwijl die mensen niet beledigen.. Jammer dit
C
Hmm, wat was de afbeelding dan? Heb hier sinds gisterenavond niet meer gekeken en nu mis ik ook genot 
Ben ik de enige die zich kapot ergert aan het woord 'troll'? 
wrote:Hmm, wat was de afbeelding dan? Heb hier sinds gisterenavond niet meer gekeken en nu mis ik ook genot

wrote:wrote:Hmm, wat was de afbeelding dan? Heb hier sinds gisterenavond niet meer gekeken en nu mis ik ook genot![]()
C
Haha, wat een slechte photoshop skills...
E
Ben jij dat Chris Two? 
C
Niet geheel...wrote:Ben jij dat Chris Two?
E
Is die jas of dat hoofd van jou?wrote:Niet geheel...wrote:Ben jij dat Chris Two?
Dat bord met de tekst ''Tuinverbouwing'' is van hem.wrote: Is die jas of dat hoofd van jou?
G
2 helden!wrote:
E
Wie is die vent dan?wrote:Dat bord met de tekst ''Tuinverbouwing'' is van hem.wrote: Is die jas of dat hoofd van jou?