Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1970, 1971, 1972, 1973, 1974, 1975, 1976 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 21:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
roberttt schreef:
Kom dan niet meer in het off-topic gedeelte en ga terug naar de speeltuin...

Wanneer heb jij ooit is iets positiefs gepost


Hmmm, best wel vaak hoor ^^ Ik was altijd positief.. Maar toen ging ik wat kritischer naar dingen kijken en kwamen er ook negatieve posts bij
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 21:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
roberttt schreef:
Kom dan niet meer in het off-topic gedeelte en ga terug naar de speeltuin...

Wanneer heb jij ooit is iets positiefs gepost

Tijd voor warning 2 voor jou
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 21:38 
 

Die 2 warns staan wel kek op mijn CV
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 22:57 
 





Lekker djèèènse
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 23:05 
 

:sleep: :sleep: :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach, kindertjes, plaag elkaar niet zo.
Ram elkaar gewoon boven op elkaars bek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 23:21 
 

Olijfboompje schreef:
Ach, kindertjes, plaag elkaar niet zo.
Ram elkaar gewoon boven op elkaars bek.

en vergeet niet de pep!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 23:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Olijfboompje schreef:
Ach, kindertjes, plaag elkaar niet zo.
Ram elkaar gewoon boven op elkaars bek.

en vergeet niet de pep!

Kan het bij jou nooit ergens anders over gaan dan bangasletjes, corsobloemen of drugs?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 00:02 
 
Hardtraxx Veteran

Mod edit: plaatje is beledigend
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 00:02 
 
Hardtraxxer

Ik vind het altijd wel mooi van dit forum dat iedereen elkaar zo afzeikt. :P Op een ander forum waar ik zit is iedereen vrijwel altijd lief tegen elkaar, dat is toch wel echt anders dan hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SamdV schreef:
Ik vind het altijd wel mooi van dit forum dat iedereen elkaar zo afzeikt. :P Op een ander forum waar ik zit is iedereen vrijwel altijd lief tegen elkaar, dat is toch wel echt anders dan hier.

Zolang je maar onthoud dat het internet is, overleef je het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 00:05 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

:lol: :worship:


Olijfboompje schreef:
SamdV schreef:
Ik vind het altijd wel mooi van dit forum dat iedereen elkaar zo afzeikt. :P Op een ander forum waar ik zit is iedereen vrijwel altijd lief tegen elkaar, dat is toch wel echt anders dan hier.

Zolang je maar onthoud dat het internet is, overleef je het.


Alleen hebben sommigen daar nog wel eens moeite mee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:

Alleen hebben sommigen daar nog wel eens moeite mee :P

Ja, want het leven is een groot probleem.
Kom van die attitude af en je leven word een groot feest. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 00:12 
 
Hardtraxxer

ik denk dat dat wel gaat lukken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SamdV schreef:
ik denk dat dat wel gaat lukken. :)

Dan komt het wel goed.

Succes met alle warns die je gaat ontvangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 00:14 
 
Hardtraxxer

Ik doe niet aan warns
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SamdV schreef:
Ik doe niet aan warns

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 07:47 
 

hoi
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 09:02 
 

Chukkels schreef:
biscuit schreef:
Olijfboompje schreef:
Ach, kindertjes, plaag elkaar niet zo.
Ram elkaar gewoon boven op elkaars bek.

en vergeet niet de pep!

Kan het bij jou nooit ergens anders over gaan dan bangasletjes, corsobloemen of drugs?

:lol: chukkels, jonge,rot op
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 14:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

'het zever topic'


Daar waar 95% van alle hardtraxx post's naartoe verplaats kunnen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 14:42 
 

Frazyr schreef:
'het zever topic'


Daar waar 95% van alle hardtraxx post's naartoe verplaats kunnen worden.


Goed verhaal :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 14:45 
 

Er groeit hier iets
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 14:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

het is mijn piemel
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2012 14:47 
 

Hoe lang
Vorige  1 ... 1970, 1971, 1972, 1973, 1974, 1975, 1976 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic