Inderdaad. Laten we met zijn allen strijden voor een goede sfeer hier.
Net zoals vroeger!
Net zoals vroeger!
Ik weet niet hoe het vroeger was, maar als je de mensen minder ruimte geeft gaan er ook minder mensen trollen/kloten.wrote:Inderdaad. Laten we met zijn allen strijden voor een goede sfeer hier.
Net zoals vroeger!
Deze reactie zal wel sarcastisch bedoeld zijn, maar laatste tijd is er echt te veel meeloop, popiejopie en trollgedrag. Kan me niet herinneren dat dit eerst ook zo was.wrote:Inderdaad. Laten we met zijn allen strijden voor een goede sfeer hier.
Net zoals vroeger!
Ah, zoals jou?wrote:Alleen de echte trolls blijven dan over en die geef je een ban.
Klaar!
Deze reactie zal wel sarcastisch bedoeld zijn, maar laatste tijd is er echt te veel meeloop, popiejopie en trollgedrag. Kan me niet herinneren dat dit eerst ook zo was.wrote:Inderdaad. Laten we met zijn allen strijden voor een goede sfeer hier.
Net zoals vroeger!
Mod edit: vecht dit ergens anders uitwrote:Ah, zoals jou?wrote:Alleen de echte trolls blijven dan over en die geef je een ban.
Klaar!
Beter wordt heel de Off-Topic > Off Topic weg gehaald...
En dan alles wat onder sectie Off Topic valt verdeeld over andere secties en dan maar 1 Zever topic ergens...
meteen al het gezeur weg en ook alle problemen
Jaja zal best, je was een tijd geleden ook lekker bezig met uitmelken en meelopen hoorwrote:Waarom sarcastisch? Ik wil ook strijden voor een goede sfeer hoor
wrote:Jaja zal best, je was een tijd geleden ook lekker bezig met uitmelken en meelopen hoorwrote:Waarom sarcastisch? Ik wil ook strijden voor een goede sfeer hoor![]()
Maargoed, oke, laten we een plan van aanpak maken!Alle leden van na Oktober 2011 eruit.
Nee hoor, ik onderschrijf gewoon mensen die gelijk hebben.wrote:Jaja zal best, je was een tijd geleden ook lekker bezig met uitmelken en meelopen hoorwrote:Waarom sarcastisch? Ik wil ook strijden voor een goede sfeer hoor![]()
Maargoed, oke, laten we een plan van aanpak maken!Alle leden van na Oktober 2011 eruit.
(wrote:wrote:Jaja zal best, je was een tijd geleden ook lekker bezig met uitmelken en meelopen hoorwrote:Waarom sarcastisch? Ik wil ook strijden voor een goede sfeer hoor![]()
weet zeker dat er genoeg mensen mij willen houden. bedankt iig panda stijl
Ik geef toe dat het trollen erg leuk is af en toe.wrote:Wout doe niet zo triest want als het goed uit komt en het leuk is troll je zelf net zo hard (Zie waar je een warn voor hebt gekregen) maar nu de modjes hun woord weer hebben gedaan is t weer: stopt het trollen.
Je veranderd per 10 min van instelling en dat is maar moeilijk serieus te nemen
Daarom is het off-topic er, om juist NIET er over te praten (of tenminste om ook over van alles en nog wat te praten)wrote:Maar ik heb liever dat iedereen gewoon over HS/HC/HT heeft
Dat geloof ik allemaal wel. Dan is het nog steeds geen reden om herrie te schoppen.wrote:Daarom is het off-topic er, om juist NIET er over te praten (of tenminste om ook over van alles en nog wat te praten)wrote:Maar ik heb liever dat iedereen gewoon over HS/HC/HT heeft
Wanneer heb jij ooit is iets positiefs gepostwrote:Kom dan niet meer in het off-topic gedeelte en ga terug naar de speeltuin...
Oh, das al ver voor jou tijd...wrote:Wanneer heb jij ooit is iets positiefs gepostwrote:Kom dan niet meer in het off-topic gedeelte en ga terug naar de speeltuin...