Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1969, 1970, 1971, 1972, 1973, 1974, 1975 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inderdaad. Laten we met zijn allen strijden voor een goede sfeer hier.

Net zoals vroeger! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 20:36 
 
Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Inderdaad. Laten we met zijn allen strijden voor een goede sfeer hier.

Net zoals vroeger! :D

Ik weet niet hoe het vroeger was, maar als je de mensen minder ruimte geeft gaan er ook minder mensen trollen/kloten.
Alleen de echte trolls blijven dan over en die geef je een ban.
Klaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 20:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Inderdaad. Laten we met zijn allen strijden voor een goede sfeer hier.

Net zoals vroeger! :D

Deze reactie zal wel sarcastisch bedoeld zijn, maar laatste tijd is er echt te veel meeloop, popiejopie en trollgedrag. Kan me niet herinneren dat dit eerst ook zo was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 20:38 
 

Wout1997 schreef:
Alleen de echte trolls blijven dan over en die geef je een ban.
Klaar!


Ah, zoals jou?




Beter wordt heel de Off-Topic > Off Topic weg gehaald...
En dan alles wat onder sectie Off Topic valt verdeeld over andere secties en dan maar 1 Zever topic ergens...

meteen al het gezeur weg en ook alle problemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 20:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee man, strenger optreden leidt alleen maar tot meer gesodemieter.
Iedereen moet gewoon weer normaal doen.

Ik ben zuur.

En @ hierboven, dat vind ik nou ook weer geen goed idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Inderdaad. Laten we met zijn allen strijden voor een goede sfeer hier.

Net zoals vroeger! :D

Deze reactie zal wel sarcastisch bedoeld zijn, maar laatste tijd is er echt te veel meeloop, popiejopie en trollgedrag. Kan me niet herinneren dat dit eerst ook zo was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom sarcastisch? Ik wil ook strijden voor een goede sfeer hoor ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 20:42 
 
Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Wout1997 schreef:
Alleen de echte trolls blijven dan over en die geef je een ban.
Klaar!


Ah, zoals jou?




Beter wordt heel de Off-Topic > Off Topic weg gehaald...
En dan alles wat onder sectie Off Topic valt verdeeld over andere secties en dan maar 1 Zever topic ergens...

meteen al het gezeur weg en ook alle problemen


Mod edit: vecht dit ergens anders uit

Nu houd post ik niets meer tegen jou
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hou het even gezellig hier jongens. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Waarom sarcastisch? Ik wil ook strijden voor een goede sfeer hoor ^^

Jaja zal best, je was een tijd geleden ook lekker bezig met uitmelken en meelopen hoor :P

Maargoed, oke, laten we een plan van aanpak maken! :P Alle leden van na Oktober 2011 eruit. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 20:45 
 

Mod edit: vecht het ergens anders uit.

Mooi dat je dit typt... als ik dit weerspiegel naar jou heb je ongeveer voor 90% hetzelfde hoe ze over jou denken
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 20:46 
 

p-stylez schreef:
Henk-Jan schreef:
Waarom sarcastisch? Ik wil ook strijden voor een goede sfeer hoor ^^

Jaja zal best, je was een tijd geleden ook lekker bezig met uitmelken en meelopen hoor :P

Maargoed, oke, laten we een plan van aanpak maken! :P Alle leden van na Oktober 2011 eruit. :P



weet zeker dat er genoeg mensen mij willen houden. bedankt iig panda stijl
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Henk-Jan schreef:
Waarom sarcastisch? Ik wil ook strijden voor een goede sfeer hoor ^^

Jaja zal best, je was een tijd geleden ook lekker bezig met uitmelken en meelopen hoor :P

Maargoed, oke, laten we een plan van aanpak maken! :P Alle leden van na Oktober 2011 eruit. :P

Nee hoor, ik onderschrijf gewoon mensen die gelijk hebben.
Beetje een intervention idee, maar dan anders. Ik probeer altijd van toegevoegde waarde te zijn. :thumbup:
Dat vind ik jammer dat je dat van mij denkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
p-stylez schreef:
Henk-Jan schreef:
Waarom sarcastisch? Ik wil ook strijden voor een goede sfeer hoor ^^

Jaja zal best, je was een tijd geleden ook lekker bezig met uitmelken en meelopen hoor :P

Maargoed, oke, laten we een plan van aanpak maken! :P Alle leden van na Oktober 2011 eruit. :P



weet zeker dat er genoeg mensen mij willen houden. bedankt iig panda stijl
( :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 20:48 
 
Hardtraxx Veteran

Het beste is dat niemand meer in het off-topic gaat posten.
Op die manier kunnen we ruzie/warns voorkomen.
Dat zal helaas niet lukken met sommige hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 20:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Als off-topic weg gaat... Is hardtraxx weg

En off-topic hoort gewoon bij een forum, accepteer je dat niet? Rot je zelf maar lekker op
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wout doe niet zo triest want als het goed uit komt en het leuk is troll je zelf net zo hard (Zie waar je een warn voor hebt gekregen) maar nu de modjes hun woord weer hebben gedaan is t weer: stopt het trollen.

Je veranderd per 10 min van instelling en dat is maar moeilijk serieus te nemen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 20:57 
 
Hardtraxx Veteran

tommetjeuh schreef:
Wout doe niet zo triest want als het goed uit komt en het leuk is troll je zelf net zo hard (Zie waar je een warn voor hebt gekregen) maar nu de modjes hun woord weer hebben gedaan is t weer: stopt het trollen.

Je veranderd per 10 min van instelling en dat is maar moeilijk serieus te nemen


Ik geef toe dat het trollen erg leuk is af en toe.
Maar ik heb liever dat iedereen gewoon over HS/HC/HT heeft en niet trollt.
Aangezien het toch niet lukt om een site troll vrij te maken (wat wel de bedoeling is.)
Doe ik het soms ook omdat het afentoe wel geinig is ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Maar ik heb liever dat iedereen gewoon over HS/HC/HT heeft

Daarom is het off-topic er, om juist NIET er over te praten (of tenminste om ook over van alles en nog wat te praten)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 21:04 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Wout1997 schreef:
Maar ik heb liever dat iedereen gewoon over HS/HC/HT heeft

Daarom is het off-topic er, om juist NIET er over te praten (of tenminste om ook over van alles en nog wat te praten)

Dat geloof ik allemaal wel. Dan is het nog steeds geen reden om herrie te schoppen.
De bedoeling is volgens mij gewoon gezellig praten over koetjes en kalfjes.
Ik vind het trollen zelf ook leuk (ook omdat het kan zonder waarschuwing.)
Als ik op deze site kwam en er werd nooit getrolled had ik het wss ook niet gedaan (Komt doordat er sancties aanvast zitten)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 21:06 
 

kap gewoon een keer met trollen en wees jezelf, is dat zo lastig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 21:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kom dan niet meer in het off-topic gedeelte en ga terug naar de speeltuin...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 21:17 
 
Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Kom dan niet meer in het off-topic gedeelte en ga terug naar de speeltuin...

Wanneer heb jij ooit is iets positiefs gepost
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 21:18 
 

Wout1997 schreef:
roberttt schreef:
Kom dan niet meer in het off-topic gedeelte en ga terug naar de speeltuin...

Wanneer heb jij ooit is iets positiefs gepost


Oh, das al ver voor jou tijd... :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kunnen we weer kindertjes? :)
Vorige  1 ... 1969, 1970, 1971, 1972, 1973, 1974, 1975 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic