Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1968, 1969, 1970, 1971, 1972, 1973, 1974 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Gister Deetox zien draaien.
Mixwerk is goed, geen fout of wat dan ook gehoord.

Merk alleen wel dat het niet mijn ding is, Hardstyle, het zal wel aan mij liggen maar ik vind alle nummers op elkaar lijken. Allemaal hebben ze naar de intro even een kort rustig stukje met een stem die iets vertelt -> Mid-intro met wat geluidjes erbij -> Wat gepraat en een opbouwende break die lijkt op het vorige nummer -> Melodie zonder kick -> Melodie met kick / anticlimax.

Gewoon niet mijn ding dus.


Ja, misschien moet je er dan in verdiepen... ik vind terror speedcore extratone en alles in die omgeving ook hetzelfde. Dat komt simpelweg doordat ik me er niet in verdiep en ook de moeite niet ga nemen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 14:05 
 
Hardtraxx Veteran

daar heeft teup gelijk in. Als ik over het grote gedeelte van Speedcore, terror, frenchcore moet praten is het naar mijn mening hetzelfd.
Als je jezelf erin verdiept is dat niet meer.
Zelfde als mensen die zeggen dat hs en hc alleen maar boemboemboem is
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:

Ja, misschien moet je er dan in verdiepen... ik vind terror speedcore extratone en alles in die omgeving ook hetzelfde. Dat komt simpelweg doordat ik me er niet in verdiep en ook de moeite niet ga nemen :P


Klopt helemaal. Ik zei ook: zal wel aan mij liggen. Want ik heb me er inderdaad niet in verdiept ;)
Het is gewoon niet mijn ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 16:14 
 

Draidy schreef:
Gister Deetox zien draaien.
Mixwerk is goed, geen fout of wat dan ook gehoord.

Merk alleen wel dat het niet mijn ding is, Hardstyle, het zal wel aan mij liggen maar ik vind alle nummers op elkaar lijken. Allemaal hebben ze naar de intro even een kort rustig stukje met een stem die iets vertelt -> Mid-intro met wat geluidjes erbij -> Wat gepraat en een opbouwende break die lijkt op het vorige nummer -> Melodie zonder kick -> Melodie met kick / anticlimax.

Gewoon niet mijn ding dus.

Was jij ook in de Matrixx? Dan lag het niet aan mij dat er veel broekies rondliepen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik bedoelde letterlijk gister, dus van 02:00 - 03:00 @ Impulse ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wesskeej schreef:
Jeff3rd schreef:
Chukkels schreef:
Laten we het maar niet over afgelopen nacht hebben... :x


Tijd voor huid artest xd


Ooh nee is het weer zo laat :/

En opnieuw:

Chukkels schreef:
Laten we het maar niet over afgelopen nacht hebben... :x


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 21:06 
 
Hardtraxx Veteran

Nu op Beyond Limits een anthem special van Broken Balance :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 21:20 
 

schermstaarsessies
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 21:26 
 

Die Wolke
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lastige zondag, ook geen kut op tv :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 22:18 
 

sloop je tv zodat je alleen het front overhoud.

vervolgens een lekkere geile meid benenwijd laten liggen, tv ervoor.

et voila: een kut op tv!







Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nooh wat ziiek!!!! wat ziek dit!! echt waaaat!! hoe kom je hier op?!?! waaaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 22:41 
 

tommetjeuh schreef:
nooh wat ziiek!!!! wat ziek dit!! echt waaaat!! hoe kom je hier op?!?! waaaat

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 23:34 
 

Project 141 schreef:
Haha oké doei
-kakhiel

Geef chips
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 00:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen trouwens de finale van de ''Raad de track'' quiz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trusten :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 11:12 
 

katamaran schreef:
Morgen trouwens de finale van de ''Raad de track'' quiz.



Gelukkig! Ben zo benieuwd, hou de spanning echt niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 11:32 
 
Hardtraxx Veteran

Moggel! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 16:48 
 

Bluh vanavond Witlof
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 17:49 
 

:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 19:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben er ook achter waarom het zo lang duurt met die Defqon dvd. :/ De set van Brennan Heart komt er bij als karaoke versie. Kun je thuis meezingen. Alleen duurt dus wat langer qua productie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 19:38 
 

Parvuz schreef:
Ik ben er ook achter waarom het zo lang duurt met die Defqon dvd. :/ De set van Brennan Heart komt er bij als karaoke versie. Kun je thuis meezingen. Alleen duurt dus wat langer qua productie.

Bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Ik ben er ook achter waarom het zo lang duurt met die Defqon dvd. :/ De set van Brennan Heart komt er bij als karaoke versie. Kun je thuis meezingen. Alleen duurt dus wat langer qua productie.

+ je krijgt er een microfoon erbij als je hem nu preorderd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fusionmania schreef:
Parvuz schreef:
Ik ben er ook achter waarom het zo lang duurt met die Defqon dvd. :/ De set van Brennan Heart komt er bij als karaoke versie. Kun je thuis meezingen. Alleen duurt dus wat langer qua productie.

+ je krijgt er een microfoon erbij als je hem nu preorderd :P

Hahaha ja! :yay:

Spablauw schreef:
Bron?

Toch niet echt jongen, haha, al zou ik er niet van staan te kijken als het een keer gebeurt...
Hardstyle karaoke. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2012 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat echt nergens meer over.. Hardtraxx.. Misschien moet het maar nog strenger worden voor de sfeer helemaal verziekt wordt ;) en dan bedoel ik niet de discussies dat met hardtraxx te maken heeft, maar de doelloze discussies in off-topic, aangesticht door de nieuwere generatie hardtraxx members (niet dat ik de ekte ekte oude generatie ben).
Vorige  1 ... 1968, 1969, 1970, 1971, 1972, 1973, 1974 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic