Ongeveer 50 euro.wrote: Bazig, hoeveel kostte het?
Is 70 bij 50.
Ongeveer 50 euro.wrote: Bazig, hoeveel kostte het?
die woorden kon ik in het woordenboek vinden...wrote: hates dart. ben
God ver de tyfus ben uit de kroeg gegooid, neukend haat dat. ben nog ooit gegaan en niet meer naar binnenwrote:Gihbt ver de tyyhfs ben uti de kreog gbgeooif, fyjging hates dart. ben ngock oit gegan en micht niet mber nar bunnen
wrote:God ver de tyfus ben uit de kroeg gegooid, fucking haters daart. ben nog out gegaan en niet meer naar binnenwrote:Gihbt ver de tyyhfs ben uti de kreog gbgeooif, fyjging hates dart. ben ngock oit gegan en micht niet mber nar bunnen
Zoiets
wrote:Wie zet er een fatsoenlijke kick onder?

Ik heb genoten. Muziek Was geniaal!wrote:Stil eswrote:Komt goed. Je kunt altijd nog zeep rapenwrote:De zenuwen voor vanavond beginnen nu toch wel een beetje te komen![]()
worden sommigen heel rustig van, ofniet entourage?
Zijn kapper sucks!
wrote:Laten we het maar niet over afgelopen nacht hebben...
Apfelkorn?wrote:Laten we het maar niet over afgelopen nacht hebben...
Onder anderewrote:Apfelkorn?wrote:Laten we het maar niet over afgelopen nacht hebben...
Dan moet ik gelijk terug denken aan Loudness Dec 2011wrote:Onder anderewrote:Apfelkorn?wrote:Laten we het maar niet over afgelopen nacht hebben...
Tijd voor huid artestwrote:Laten we het maar niet over afgelopen nacht hebben...
Ooh nee is het weer zo laatwrote:Tijd voor huid artestwrote:Laten we het maar niet over afgelopen nacht hebben...
Hahaha denk dat ik toch maar voor het origineel gawrote:http://www2.zippyshare.com/v/40290446/file.html
Voor de mensen die hem nog gemist hadden of aangevraagd.
High Voltage - Bombs Away (Stampen Stampen Stampen Kermis Edit)