Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1967, 1968, 1969, 1970, 1971, 1972, 1973 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 01:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Bazig, hoeveel kostte het?

Ongeveer 50 euro.
Is 70 bij 50.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 02:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gihbt ver de tyyhfs ben uti de kreog gbgeooif, fyjging hates dart. ben ngock oit gegan en micht niet mber nar bunnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 02:08 
 

wut happend? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 03:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
hates dart. ben

die woorden kon ik in het woordenboek vinden... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 08:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Gihbt ver de tyyhfs ben uti de kreog gbgeooif, fyjging hates dart. ben ngock oit gegan en micht niet mber nar bunnen

God ver de tyfus ben uit de kroeg gegooid, neukend haat dat. ben nog ooit gegaan en niet meer naar binnen

Zoiets
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Chukkels schreef:
Gihbt ver de tyyhfs ben uti de kreog gbgeooif, fyjging hates dart. ben ngock oit gegan en micht niet mber nar bunnen

God ver de tyfus ben uit de kroeg gegooid, fucking haters daart. ben nog out gegaan en niet meer naar binnen

Zoiets


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 11:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Delt-A schreef:
stampen stampen stampeng!!



:lol:


Wie zet er een fatsoenlijke kick onder? :lol:


Afbeelding

Geef me ff :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 11:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



:cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 11:55 
 

Nightmarez schreef:


:cry:


wat een kneus xd

deze reactie :worship:

Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 11:58 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hier istie dan!

De hardstyle versie van :



[zippy]http://www2.zippyshare.com/v/40290446/file.html[/zippy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 12:04 
 
Hardtraxx Veteran

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 12:27 
 

Case Dj schreef:
biscuit schreef:
Draidy schreef:
De zenuwen voor vanavond beginnen nu toch wel een beetje te komen :P

Komt goed. Je kunt altijd nog zeep rapen :corn:
worden sommigen heel rustig van, ofniet entourage? :corn:


Stil es :D


Ik heb genoten. Muziek Was geniaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 12:38 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Nice :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nightmarez schreef:


:cry:

Zijn kapper sucks! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Laten we het maar niet over afgelopen nacht hebben... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 13:02 
 
Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
Laten we het maar niet over afgelopen nacht hebben... :x


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Laten we het maar niet over afgelopen nacht hebben... :x


Apfelkorn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Chukkels schreef:
Laten we het maar niet over afgelopen nacht hebben... :x


Apfelkorn?

Onder andere :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Rawbin schreef:
Chukkels schreef:
Laten we het maar niet over afgelopen nacht hebben... :x


Apfelkorn?

Onder andere :P


Dan moet ik gelijk terug denken aan Loudness Dec 2011 xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 14:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Laten we het maar niet over afgelopen nacht hebben... :x


Tijd voor huid artest xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 14:19 
 

Jeff3rd schreef:
Chukkels schreef:
Laten we het maar niet over afgelopen nacht hebben... :x


Tijd voor huid artest xd


Ooh nee is het weer zo laat :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 19:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

http://www2.zippyshare.com/v/40290446/file.html

Voor de mensen die hem nog gemist hadden of aangevraagd.

High Voltage - Bombs Away (Stampen Stampen Stampen Kermis Edit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2012 19:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
http://www2.zippyshare.com/v/40290446/file.html

Voor de mensen die hem nog gemist hadden of aangevraagd.

High Voltage - Bombs Away (Stampen Stampen Stampen Kermis Edit)

Hahaha denk dat ik toch maar voor het origineel ga :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2012 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gister Deetox zien draaien.
Mixwerk is goed, geen fout of wat dan ook gehoord.

Merk alleen wel dat het niet mijn ding is, Hardstyle, het zal wel aan mij liggen maar ik vind alle nummers op elkaar lijken. Allemaal hebben ze naar de intro even een kort rustig stukje met een stem die iets vertelt -> Mid-intro met wat geluidjes erbij -> Wat gepraat en een opbouwende break die lijkt op het vorige nummer -> Melodie zonder kick -> Melodie met kick / anticlimax.

Gewoon niet mijn ding dus.
Vorige  1 ... 1967, 1968, 1969, 1970, 1971, 1972, 1973 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic