Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1964, 1965, 1966, 1967, 1968, 1969, 1970 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Onder de grote rode streep gaan we weer ON-TOPIC!


----------------------------------------------------------------
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godverdomme heb ik disse hype gemist

Ik wil ook een free banaanslak avatar gvd.


FREE BANAAAANSLAK! :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:54 
 

wootum schreef:
Chris Two schreef:
Onder de grote rode streep gaan we weer ON-TOPIC!


----------------------------------------------------------------


Wat was de topic dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:54 
 

Ik wil ook wel aan de kant van Wout1997 gaan staan, maar dat gaat tegen mijn principes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:55 
 

Khadber schreef:
Kom op kindertjes.

:(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Godverdomme heb ik disse hype gemist

Ik wil ook een free banaanslak avatar gvd.


FREE BANAAAANSLAK! :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:

You be missin' out on tha fun.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:57 
 
Hardtraxx Veteran

Nog een paar minuutjes en dan stoppen de kindertjes (inclusief mezelf)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hebben we de Facebook nog :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Nog een paar minuutjes en dan stoppen de kindertjes (inclusief mezelf)


Citaat:
Hardtraxx mogelijk niet bereikbaar van 23:00 - 04:00


Citaat:
Van 23:00 tot 04:00 kan het zijn dat Hardtraxx even niet bereikbaar is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Kom op kindertjes kappen met dit. Slaat helemaal nergens op zo met zijn allen tegen 1.


Als jullie nou gewoon een TAG-TEAM beginnen is het in ieder geval met zijn allen tegen 2, kindertje :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 23:03 
 

Hardtraxx down 23.00 uur?
Afbeelding
Still here
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 23:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik vermaak me prima nog op het tijdstip deze avond. :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 23:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



puh
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lol, genoeg leuks kunnen lezen de afgelopen pagina's :corn: :lol: :lol:

Mooie afsluiter van Someren kermis :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 23:09 
 

SOMEREN :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 23:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Lol, genoeg leuks kunnen lezen de afgelopen pagina's :corn: :lol: :lol:

Mooie afsluiter van Someren kermis :yay:

SOMEREEEEN!!!111!!111!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben al een tijd niet actief meer geweest in OT, maar man, wat heb ik het gemist na zo'n avond als dit :loving: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 23:11 
 
Hardtraxx Veteran

Somertijd op radio veronica :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Place to be :bomb: :bomb: :bomb: :cool: :cool: :cool: :cool:

Sorry heren, kermis was wel op en top gezellig :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Somertijd op radio veronica :bomb:

Dat is inderdaad geniaal (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 23:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik heb een fucking grote tv nu in mn slaapkamer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 23:41 
 

de processor van de server zal wel warm worden van al deze hete gesprekjes hier :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ik heb een fucking grote tv nu in mn slaapkamer.


Nice! Maar wat is groot? :P

Ik heb gisteren mn kamer verbouwd en moet ook echt een nieuwe hebben :( heb nu zo'n oud gigading dat een meter diep is
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 23:46 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
de processor van de server zal wel warm worden van al deze hete gesprekjes hier :lol:


Dat valt wel mee :P

Citaat:
Load average: 0.48, 0.68, 0.72
Vorige  1 ... 1964, 1965, 1966, 1967, 1968, 1969, 1970 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic