Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1963, 1964, 1965, 1966, 1967, 1968, 1969 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:39 
 
Hardtraxx Veteran

Dit zijn nou de grote stoere boys van ht.
Veel succes
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Dit zijn nou de grote stoere boys van ht.
Veel succes

Doei
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Dit zijn nou de grote stoere boys van ht.
Veel succes


Wat, ben ik gvd aardig, ik zeg toch dat je mag blijven, maar alleen niet mag posten. Je moet wel compromissen sluiten
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Epic dinsdag is epic :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
Epic dinsdag is epic :worship:


Hahah deze dag gaat ook weer de geschiedenis boeken in :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:43 
 
Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Wout, misschien moet je je bedenken dat je de discussie niet beter maakt door overal zo op te reageren.






Ga vooral zo door :corn:

Dat doe ik al zo vaak.
Nu ga ik een keer door
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond het in 2009 niet persee gezelliger dan nu.
Sterker nog vind het nu veel leuker hier :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:44 
 

Wout1997 stop nou. Je maakt jezelf alleen maar belachelijk. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Entourage schreef:
Wout1997 stop nou. Je maakt jezelf alleen maar belachelijk. ;)

Toet
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:45 
 

man man man
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:45 
 

Entourage schreef:
Wout1997 stop nou. Je maakt jezelf alleen maar belachelijk. ;)

Hij gaat jou zo ook nog stompe verpatse
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:46 
 
Hardtraxx Veteran

Boeit me niet

Toet!
(ik moet wel toet zeggen anders ben ik geen meeloper)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:46 
 

Als je mensen maar niet gaat bedreigen. Dan ben je wel heel diep gezakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Boeit me niet

Toet!
(ik moet wel toet zeggen anders ben ik geen meeloper)

Entourage schreef:
Wout1997 stop nou. Je maakt jezelf alleen maar belachelijk. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Entourage schreef:
Als je mensen maar niet gaat bedreigen. Dan ben je wel heel diep gezakt.

Waar gebeurt dat dan :o
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:47 
 
Hardtraxx Veteran

Jullie beginnen met triest gedrag niet ik hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Jullie beginnen met triest gedrag niet ik hoor

Nee, jij begint :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:50 
 

Wout1997 schreef:
Jullie beginnen met triest gedrag niet ik hoor

Hou a.u.b. op met generaliseren. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:50 
 
Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Wout1997 schreef:
Jullie beginnen met triest gedrag niet ik hoor

Nee, jij begint :cool:

Jij was niet eens bij het begin dus jij moet je smoel houde
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
roberttt schreef:
Wout1997 schreef:
Jullie beginnen met triest gedrag niet ik hoor

Nee, jij begint :cool:

Jij was niet eens bij het begin dus jij moet je smoel houde


Och, gaan we zo beginnen??
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:51 
 

Hoe oud zijn jullie nou dan? 15?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:52 
 
Hardtraxx Veteran

Jij zoekt ook altijd ruzie :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:52 
 
Hardtraxx Addict

Here we go again :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:53 
 

Wout1997 schreef:
Jij zoekt ook altijd ruzie :/



:aww:


Verman jezelf wout
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kom op kindertjes kappen met dit. Slaat helemaal nergens op zo met zijn allen tegen 1.
Vorige  1 ... 1963, 1964, 1965, 1966, 1967, 1968, 1969 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic