Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1965, 1966, 1967, 1968, 1969, 1970, 1971 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 23:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
dawasiknie schreef:
Ik heb een fucking grote tv nu in mn slaapkamer.


Nice! Maar wat is groot? :P

Ik heb gisteren mn kamer verbouwd en moet ook echt een nieuwe hebben :( heb nu zo'n oud gigading dat een meter diep is

1 meter 17 haha (46 inch)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 23:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Rawbin schreef:
dawasiknie schreef:
Ik heb een fucking grote tv nu in mn slaapkamer.


Nice! Maar wat is groot? :P

Ik heb gisteren mn kamer verbouwd en moet ook echt een nieuwe hebben :( heb nu zo'n oud gigading dat een meter diep is

1 meter 17 haha (46 inch)


HDMI kabel aan de pc en HD-sjorren maar :drool:

Ik zou de tv van mn ouders op mn kamer krijgen (ook iets van 1.20m), maar die gaan uiteindelijk toch pas over een jaar een nieuwe halen, dus dat gaat helaas niet door :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ok wie is die troll? :P je kan me wel trouwens opvegen op het moment :lol:

Edit:Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 08:48 
 

Ik heb vannacht niet kunnen slapen door al die bedreigingen en beschuldigingen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 09:00 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Ik heb vannacht niet kunnen slapen door al die bedreigingen en beschuldigingen


Gaat het :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 09:10 
 

Het is nu 9 uur, en het gaat al beter met mij. De tijd zal de wond helen, maar ik ben er nog lang niet vanaf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 09:25 
 

Almighty schreef:
Ik heb vannacht niet kunnen slapen door al die bedreigingen en beschuldigingen

Gevalletje: je krijgt wat je verdiend.... *haat-haat-haat*
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 09:38 
 

Chris Two schreef:
Almighty schreef:
Ik heb vannacht niet kunnen slapen door al die bedreigingen en beschuldigingen

Gevalletje: je krijgt wat je verdiend.... *haat-haat-haat*




Is er eigenlijk iemand trots op jou
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 10:29 
 
Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Almighty schreef:
Ik heb vannacht niet kunnen slapen door al die bedreigingen en beschuldigingen

Gevalletje: je krijgt wat je verdient.... *haat-haat-haat*

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 10:39 
 

Hoofdcoach schreef:
Chris Two schreef:
Almighty schreef:
Ik heb vannacht niet kunnen slapen door al die bedreigingen en beschuldigingen

Gevalletje: je krijgt wat je verdient.... *haat-haat-haat*

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 11:18 
 

Chris Two schreef:
Almighty schreef:
Ik heb vannacht niet kunnen slapen door al die bedreigingen en beschuldigingen

Gevalletje: je krijgt wat je verdiend.... *haat-haat-haat*

Ik ga je reporten want ik voel me aangevallen
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 11:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo heerlijk wakker worden met leuke topiks zo na een avondje pils. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:
Ik dacht, na 12 uur gisteravond is het funuurtje afgelopen, maar het is nog steeds gaande :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 12:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Is het forum eigenlijk nog down geweest?


Een handjevol op het forum is/zijn down(ies) inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Project 141 schreef:
Is het forum eigenlijk nog down geweest?


Een handjevol op het forum is/zijn down(ies) inderdaad.


zat erop te wachten :D



heerlijk :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 12:35 
 
Hardtraxx Veteran

D-Nemacyst schreef:
Project 141 schreef:
Is het forum eigenlijk nog down geweest?


Een handjevol op het forum is/zijn down(ies) inderdaad.


Die edit zag ik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 12:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
D-Nemacyst schreef:
Project 141 schreef:
Is het forum eigenlijk nog down geweest?


Een handjevol op het forum is/zijn down(ies) inderdaad.


Die edit zag ik!


Word ik nu ook gereport?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, dat doet Chris 2 voor je :D

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Ik heb vannacht niet kunnen slapen door al die bedreigingen en beschuldigingen

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 13:06 
 

Het is nu 13 uur geweest, ik ben kapot. De terugvallen worden steeds erger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D-Nemacyst schreef:
Project 141 schreef:
Is het forum eigenlijk nog down geweest?


Een handjevol op het forum is/zijn down(ies) inderdaad.


Haha inderdaad maar enkelingen echt enorme.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 14:21 
 

Dakpan schreef:
D-Nemacyst schreef:
Project 141 schreef:
Is het forum eigenlijk nog down geweest?


Een handjevol op het forum is/zijn down(ies) inderdaad.


;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 15:32 
 
Hardtraxx Veteran

Zozo, de bloemetjes zijn flink buiten gezet de afgelopen dag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 15:42 
 
Hardtraxx Veteran

(L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2012 17:27 
 

Project 141 schreef:
Is het forum eigenlijk nog down geweest?

nee maar de leden wel
Vorige  1 ... 1965, 1966, 1967, 1968, 1969, 1970, 1971 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic