1 meter 17 haha (46 inch)wrote:Nice! Maar wat is groot?wrote:Ik heb een fucking grote tv nu in mn slaapkamer.![]()
Ik heb gisteren mn kamer verbouwd en moet ook echt een nieuwe hebbenheb nu zo'n oud gigading dat een meter diep is
HDMI kabel aan de pc en HD-sjorren maarwrote:1 meter 17 haha (46 inch)wrote:Nice! Maar wat is groot?wrote:Ik heb een fucking grote tv nu in mn slaapkamer.![]()
Ik heb gisteren mn kamer verbouwd en moet ook echt een nieuwe hebbenheb nu zo'n oud gigading dat een meter diep is
Ik zou de tv van mn ouders op mn kamer krijgen (ook iets van 1.20m), maar die gaan uiteindelijk toch pas over een jaar een nieuwe halen, dus dat gaat helaas niet door
Ok wie is die troll?
je kan me wel trouwens opvegen op het moment 
Edit:
Edit:

A
Ik heb vannacht niet kunnen slapen door al die bedreigingen en beschuldigingen
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Gaat hetwrote:Ik heb vannacht niet kunnen slapen door al die bedreigingen en beschuldigingen
A
Het is nu 9 uur, en het gaat al beter met mij. De tijd zal de wond helen, maar ik ben er nog lang niet vanaf.
C
Gevalletje: je krijgt wat je verdiend.... *haat-haat-haat*wrote:Ik heb vannacht niet kunnen slapen door al die bedreigingen en beschuldigingen
K
wrote:Gevalletje: je krijgt wat je verdiend.... *haat-haat-haat*wrote:Ik heb vannacht niet kunnen slapen door al die bedreigingen en beschuldigingen
Is er eigenlijk iemand trots op jou
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
wrote:Gevalletje: je krijgt wat je verdient.... *haat-haat-haat*wrote:Ik heb vannacht niet kunnen slapen door al die bedreigingen en beschuldigingen

G
wrote:wrote:Gevalletje: je krijgt wat je verdient.... *haat-haat-haat*wrote:Ik heb vannacht niet kunnen slapen door al die bedreigingen en beschuldigingen

A
Ik ga je reporten want ik voel me aangevallenwrote:Gevalletje: je krijgt wat je verdiend.... *haat-haat-haat*wrote:Ik heb vannacht niet kunnen slapen door al die bedreigingen en beschuldigingen
Zo heerlijk wakker worden met leuke topiks zo na een avondje pils. 
Ik dacht, na 12 uur gisteravond is het funuurtje afgelopen, maar het is nog steeds gaande
Een handjevol op het forum is/zijn down(ies) inderdaad.wrote:Is het forum eigenlijk nog down geweest?
zat erop te wachtenwrote:Een handjevol op het forum is/zijn down(ies) inderdaad.wrote:Is het forum eigenlijk nog down geweest?
View on YouTube
heerlijk
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Die edit zag ik!wrote:Een handjevol op het forum is/zijn down(ies) inderdaad.wrote:Is het forum eigenlijk nog down geweest?
Word ik nu ook gereport?wrote:Die edit zag ik!wrote:Een handjevol op het forum is/zijn down(ies) inderdaad.wrote:Is het forum eigenlijk nog down geweest?
wrote:Ik heb vannacht niet kunnen slapen door al die bedreigingen en beschuldigingen
A
Het is nu 13 uur geweest, ik ben kapot. De terugvallen worden steeds erger.
Haha inderdaad maar enkelingen echt enorme.wrote:Een handjevol op het forum is/zijn down(ies) inderdaad.wrote:Is het forum eigenlijk nog down geweest?
K
wrote:wrote:Een handjevol op het forum is/zijn down(ies) inderdaad.wrote:Is het forum eigenlijk nog down geweest?
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Zozo, de bloemetjes zijn flink buiten gezet de afgelopen dag.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
G
nee maar de leden welwrote:Is het forum eigenlijk nog down geweest?