Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1962, 1963, 1964, 1965, 1966, 1967, 1968 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:24 
 

Wout1997 schreef:
Pommer schreef:
Waarom is dat moderatiebeleid topic dicht, er wordt daar gewoon naar meningen gevraagd toch? Dan zou je elk topic met een poll moeten sluiten...

Omdat er continu getrolled word. Morgen kan die mss weer open

@rawbin, het begon als een leuk grapje maar als de moderators aangeven dat je moet kappen moet je ook gewoon kappen



WOUT GAAT VOOR DE AKV!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wout loopt mee met de mods en dat geeft hem kippenvel
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:24 
 
Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Wout stil

Doe zelf stil idioot
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Wout stil
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan, is het lekker als je poepert met een tong afgeveegd wordt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:25 
 
Hardtraxx Veteran

tommetjeuh schreef:
Wout loopt mee met de mods en dat geeft hem kippenvel

Eindelijk iemand die me snapt
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:25 
 

Maar als je alle toffe Hardtraxx boiis waarschuwingen geeft wat leid tot bans, dan is er op termijn niemand meer :cry:
Ik kreeg ooit een waarschuwing, echt om een belangrijke reden, maar bon.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:26 
 

Spablauw schreef:
Maar als je alle toffe Hardtraxx boiis waarschuwingen geeft wat leid tot bans, dan is er op termijn niemand meer :cry:
Ik kreeg ooit een waarschuwing, echt om een belangrijke reden, maar bon.

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
roberttt schreef:
Wout stil

Doe zelf stil idioot


Oké idioot
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

En dan valt HT dalik ook nog uit :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:30 
 

Toeval?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:31 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Entourage schreef:
Toeval?


Nee :P

3 dagen geleden al aangekondigd door de hostingpartij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:32 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
En dan valt HT dalik ook nog uit :cry:

Idd jammer. Maar aan de andere kant is het een genietmomentje omdat er nog maar 1/2 uur gespamt kan worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, dus laat ons lekker ff nog 1,5 uur topics aanmaken en trollen, en dan zal de rust morgen wederkeren
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:33 
 

Wout1997 schreef:
wootum schreef:
En dan valt HT dalik ook nog uit :cry:

Idd jammer. Maar aan de andere kant is het een genietmomentje omdat er nog maar 1/2 uur gespamt kan worden

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:35 
 
Hardtraxx Veteran

Leuk he met zijn alle op een 15 jarige?
Probeer mij maar weg te jagen, toe maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan waar ben je man, je bilmattie mist je :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik voel een "darkest symphony" aankomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:36 
 

Wout1997 schreef:
Leuk he met zijn alle op een 15 jarige?
Probeer mij maar weg te jagen, toe maar

Jij wilde op mij duiken, zie onderschrift.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Leuk he met zijn alle op een 15 jarige?
Probeer mij maar weg te jagen, toe maar

Echt gast :') beetje emo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:37 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Wout1997 schreef:
Leuk he met zijn alle op een 15 jarige?
Probeer mij maar weg te jagen, toe maar

Jij wilde op mij duiken, zie onderschrift.

Komt nog een keer
Het was gewoon een troll maarja dat snap je zelf ook wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:37 
 

Zieke troll maat
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Wout1997 schreef:
Leuk he met zijn alle op een 15 jarige?
Probeer mij maar weg te jagen, toe maar

Jij wilde op mij duiken, zie onderschrift.


Abi rustugh moderators kijike mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Leuk he met zijn alle op een 15 jarige?
Probeer mij maar weg te jagen, toe maar


Van mij hoef je niet weg hoor lieve knul, je mag hier best blijven komen. :)


































Als je maar niks meer post.

Afbeelding
Vorige  1 ... 1962, 1963, 1964, 1965, 1966, 1967, 1968 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic