Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1961, 1962, 1963, 1964, 1965, 1966, 1967 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:05 
 

Ik laat je ook niet in de steek, broeder
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al die warnings zijn een fundament voor een hoger te bereiken doel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:06 
 
Hardtraxx Veteran

Ik zeg alleen dat het uit de hand loopt.

+ ik moet me aan de afspraken houden ik heb gezegd dat ik mijn niveau zo erg ging verlagen dat als ik mijn voet 2 cm boven de grond houd het niveau eronderdoor kan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Warning = Altijd Back <3
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Ik zeg alleen dat het uit de hand loopt.

+ ik moet me aan de afspraken houden ik heb gezegd dat ik mijn niveau zo erg ging verlagen dat als ik mijn voet 2 cm boven de grond houd het niveau eronderdoor kan ;)

Er staat in de voorwaarden dat jij niet meer mag reageren. Doe dat dan ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:06 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Free Rawbin van z'n warning topique?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:07 
 

Wout1997 schreef:
Ik zeg alleen dat het uit de hand loopt.

+ ik moet me aan de afspraken houden ik heb gezegd dat ik mijn niveau zo erg ging verlagen dat als ik mijn voet 2 cm boven de grond houd het niveau eronderdoor kan ;)

Reageer er dan niet op, laat die mensen >.< >.< >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
Wout1997 schreef:
Ik zeg alleen dat het uit de hand loopt.

+ ik moet me aan de afspraken houden ik heb gezegd dat ik mijn niveau zo erg ging verlagen dat als ik mijn voet 2 cm boven de grond houd het niveau eronderdoor kan ;)

Kan ik er onder door?

Stttt. Denk aan de voorwaarden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dolle boel hier joh wat geweldig een project x hardtraxx aan de gang hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jongens, jullie weten donders goed dat ik alleen maar in het off-topic zit. Ik ben met veel van jullie bevriend en ik haat het dus ook om één van jullie een waarschuwing te moeten geven, maar als jullie echt te ver gaan heb ik geen keus en geef ik een waarschuwing.
Ik heb het beste met het off-topic voor, maar daar heb ik jullie hulp bij nodig jullie moeten het gezellig maken en het niet verneuken voor de rest. Ik wil off-topic weer maken zoals het in 2009 was. Gezellig zonder gezeik. Helaas weten sommige van jullie het te verpesten en dan kan ik niks anders doen dan mijn plicht, optreden tegen deze personen, dus jongens stop nou gewoon een keer met dat gekut! en blijf gezellig met elkaar en laat elkaar in elkaars waarden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat is dat hier met gratis banaanslakken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:18 
 

Moderators die niet tegen kritiek kunnen hier. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Hoe was het in 2009 dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tijden veranderen. Alles was beter in 2009, ook de Hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:19 
 

wootum schreef:
Hoe was het in 2009 dan?

Gewoon, met banaanslak en zonder wout1997
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om toch nog even 2012 style te doen.

Wout, houd aub je muil man. Ga nu niet opeens het volwassen mannetje uithangen drollenkopje
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Waarom is dat moderatiebeleid topic dicht, er wordt daar gewoon naar meningen gevraagd toch? Dan zou je elk topic met een poll moeten sluiten...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben wel bereid wel bereid 15 euro te donateren om hem weer hier terug te krijgen. Randvoorwaarde is wel dat ik held van banaanslak als ondertitel bij mijn username wil in plaats van donateur.

Gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
wootum schreef:
Hoe was het in 2009 dan?

Gewoon, met banaanslak en zonder wout1997

Hmm, dat moet echt geweldig zijn geweest. Ik mis die tijden nu al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:20 
 

Pommer schreef:
Waarom is dat moderatiebeleid topic dicht, er wordt daar gewoon naar meningen gevraagd toch? Dan zou je elk topic met een poll moeten sluiten...

Dit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:20 
 

Moet je na gaan dat ik er toen niet eens was
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoi
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:22 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Waarom is dat moderatiebeleid topic dicht, er wordt daar gewoon naar meningen gevraagd toch? Dan zou je elk topic met een poll moeten sluiten...

Omdat er continu getrolled word. Morgen kan die mss weer open

@rawbin, het begon als een leuk grapje maar als de moderators aangeven dat je moet kappen moet je ook gewoon kappen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wout stil
Vorige  1 ... 1961, 1962, 1963, 1964, 1965, 1966, 1967 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic