Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1960, 1961, 1962, 1963, 1964, 1965, 1966 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 16:10 
 

patrickjeb schreef:
Pitchkicks ftw


waar hoor jij kicks :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 16:36 
 

http://www.brabantsdagblad.nl/regios/11 ... tal-af.ece

Heuj mijn straat in het nieuws. Dezelfde inbreker heeft bij ons blijkbaar ook de vogeltjes gejat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
kaboem schreef:
biscuit schreef:
ja in dat opzicht geef ik je wel gelijk. 29e naar nijmegen? 28e doe ik weer gek.

Hoe was je dag?



wel respect dat je haar nog niet opgegeven hebt mang


vrouwen kun je niet kopen. het zijn geen producten die in de supermarkt staan.

Dingen die in de supermarkt staan kun je toch beter in de kroeg/ in het café kopen. Er is geen sfeer in de supermarkt. Alleen een kassa met een meisje dat je t geld aftroggelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 18:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
biscuit schreef:
vrouwen kun je niet kopen. het zijn geen producten die in de supermarkt staan.

Dingen die in de supermarkt staan kun je toch beter in de kroeg/ in het café kopen. Er is geen sfeer in de supermarkt. Alleen een kassa met een meisje dat je t geld aftroggelt.

Hahahah _0_
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 19:17 
 

Onthafloorx schreef:
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=kIvDjEfa_bo Zucht.

Wat een gatkrabber die MwAk, triestig figuur en triestige stijl die tekstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 19:49 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Onthafloorx schreef:
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=kIvDjEfa_bo Zucht.

Wat een gatkrabber die MwAk, triestig figuur en triestige stijl die tekstyle.


Triestig? >.< :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 20:19 
 

Case Dj schreef:
Spablauw schreef:
Onthafloorx schreef:
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=kIvDjEfa_bo Zucht.

Wat een gatkrabber die MwAk, triestig figuur en triestige stijl die tekstyle.


Triestig? >.< :lol: :lol:

Is toch man, luister een album van hem, elke track is gewoon een kopie van de rest. Hij is toch al slim geweest om dit geen Tek with style te noemen... Dat is het enige innovatieve eraan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 20:52 
 
Hardtraxx Veteran

Grozny schreef:

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 21:44 
 

Case Dj schreef:
Spablauw schreef:
Onthafloorx schreef:
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=kIvDjEfa_bo Zucht.

Wat een gatkrabber die MwAk, triestig figuur en triestige stijl die tekstyle.


Triestig? >.< :lol: :lol:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 21:53 
 

Chaos
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 21:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gated kicks jonguh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Gated kicks jonguh.

ryandeletebiggs omg :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 21:55 
 

Olijfboompje schreef:
Gated kicks jonguh.

Instant kippenvel :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 21:56 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Olijfboompje schreef:
Gated kicks jonguh.

Instant kippenvel :worship:

true :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maarja. Gelukkig hebben wel veel mensen getekend :D
Hoop dat Thijs het toch een ietsiepietsie heeft gezien hoeveel hij voor ons betekent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 21:57 
 

Socializerz schreef:
RIP het free banaanslak topic, was weer ff leuk :corn:

Tot jij kwam ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
RIP het free banaanslak topic, was weer ff leuk :corn:

Ja goed gedaan kerel ;) Topper met je beledigingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ieder moment van anarchie en rebellie is een gouden moment op deze website.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was te proberen dat topic
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als iemand nou weer een toppa opent komen we in een vicieuze cirkel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:02 
 
Hardtraxx Veteran

Rawbin schreef:
Was te proberen dat topic

Gaat nu niet werken het is op dit moment een groot kinderfeest hier op HT
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:03 
 

Wout1997 schreef:
Rawbin schreef:
Was te proberen dat topic

Gaat nu niet werken het is op dit moment een groot kinderfeest hier op HT

The irony
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Was te proberen dat topic

het heeft je een waarschuwing opgeleverd. Niet echt slim. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En jij bent niet eens oud genoeg voor het feestje wout :aww:

Ohja, een warning, krijg ik nu kudos op mn superdudes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker Rawbin.

Als je maar weet dat ik achter je sta. :thumbup:
Vorige  1 ... 1960, 1961, 1962, 1963, 1964, 1965, 1966 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic