Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1964, 1965 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Krijg je keta aan de deur ofniet

Jij geilt wel op ketamine of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 22:07 
 

Chukkels schreef:
kaboem schreef:
Krijg je keta aan de deur ofniet

Jij geilt wel op ketamine of niet?



Het was nou eenmaal een inkopper met hun project K
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 22:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

keta :$ :loving: :evil: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 22:29 
 

Jurheinen schreef:
Chris Two schreef:
Misschien heeft iemand van jullie er nog wat aan.

Hier staat ergens wat beschreven over dat je 90 euro extra van DUO kan krijgen als je meer als 1,5 uur moet reizen volgens 9292ov.nl
http://forum.fok.nl/topic/1870041/1/25

Haha betaald krijgen voor het reizen, clowns


Tsjaa, je moet het maar weten, haal er voordeel uit zou ik zeggen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 23:07 
 
Hardtraxx Elite

https://www.youtube.com/watch?feature=p ... IvDjEfa_bo Zucht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 23:09 
 

nee, niet zucht,

Geef andere stijlen ook eens de kans.
het mag dan wel na geaapt zijn maar dit luistert ook goed weg ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 23:17 
 
Hardtraxx Elite

biscuit schreef:
nee, niet zucht,

Geef andere stijlen ook eens de kans.
het mag dan wel na geaapt zijn maar dit luistert ook goed weg ^^


Haha het maakt me niet uit welke muziek, maar het is gewoon precies hetzelfde als hws verzin iets originieels zelfs de intro is hetzelfde bahbah..
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 23:28 
 
Hardtraxx Veteran

Het ligt er inderdaad iets te dik op, de 'video' ziet er zelfs hetzelfde uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 23:30 
 

ja in dat opzicht geef ik je wel gelijk. 29e naar nijmegen? 28e doe ik weer gek.

Hoe was je dag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 08:36 
 

biscuit schreef:
ja in dat opzicht geef ik je wel gelijk. 29e naar nijmegen? 28e doe ik weer gek.

Hoe was je dag?



wel respect dat je haar nog niet opgegeven hebt mang
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 09:27 
 
Hardtraxx Veteran

kaboem schreef:
biscuit schreef:
ja in dat opzicht geef ik je wel gelijk. 29e naar nijmegen? 28e doe ik weer gek.

Hoe was je dag?



wel respect dat je haar nog niet opgegeven hebt mang

:lol: :lol: :lol: die man blijft verbazen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 09:34 
 

kaboem schreef:
biscuit schreef:
ja in dat opzicht geef ik je wel gelijk. 29e naar nijmegen? 28e doe ik weer gek.

Hoe was je dag?



wel respect dat je haar nog niet opgegeven hebt mang


vrouwen kun je niet kopen. het zijn geen producten die in de supermarkt staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 09:47 
 

kaboem schreef:
wel respect dat je haar nog niet opgegeven hebt mang

that guy...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 11:49 
 

Voor t eerst het bumastemra virus gezien op stage xd hardnekkig kutding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 11:53 
 

Almighty schreef:
Voor t eerst het bumastemra virus gezien op stage xd hardnekkig kutding

pics or..... :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Jurheinen schreef:
Chris Two schreef:
Misschien heeft iemand van jullie er nog wat aan.

Hier staat ergens wat beschreven over dat je 90 euro extra van DUO kan krijgen als je meer als 1,5 uur moet reizen volgens 9292ov.nl
http://forum.fok.nl/topic/1870041/1/25

Haha betaald krijgen voor het reizen, clowns


Tsjaa, je moet het maar weten, haal er voordeel uit zou ik zeggen!

Zou dat ook met terugwerkende kracht kunnen?

Dan heb ik namelijk een jaar te goed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 12:45 
 
Hardtraxx Veteran

Rik schreef:
Zou dat ook met terugwerkende kracht kunnen?

Dan heb ik namelijk een jaar te goed :P


Tuurlijk niet :P had je gewoon vanaf t begin al moeten invullen. Wie weet kon jij 1 jaar geleden wel binnen 1:30 op school zijn xd (want ik was bijvoorbeeld eerst binnen 20 min op school, nu zijn de tijden veranderd en vertrekt mijn aansluiting als ik net aankom... dus doe er iets langer over :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 14:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Rik schreef:
Zou dat ook met terugwerkende kracht kunnen?

Dan heb ik namelijk een jaar te goed :P


Tuurlijk niet :P had je gewoon vanaf t begin al moeten invullen. Wie weet kon jij 1 jaar geleden wel binnen 1:30 op school zijn xd (want ik was bijvoorbeeld eerst binnen 20 min op school, nu zijn de tijden veranderd en vertrekt mijn aansluiting als ik net aankom... dus doe er iets langer over :P )

Had het ook niet verwacht, maar de reistijden zijn niet veranderd, het was/is 2uur, dus ruim er boven :P

Ga er wel een mailtje aan wagen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pitchkicks ftw

Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Origineel die vocals :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 15:55 
 

Ik moest huilen
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

beschrijft goed hoe je je voelt tijdens het luisteren van de plaat, belachelijk slecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 16:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

je bent altijd wel heel erg opzoek naar dit soort "kijk jongens wat slecht" dingen ofniet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2012 16:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
je bent altijd wel heel erg opzoek naar dit soort "kijk jongens wat slecht" dingen ofniet?

Natuurlijk. Alle naamgenoten zijn mijn helden!
Vorige  1 ... 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1964, 1965 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic