Jij geilt wel op ketamine of niet?wrote:Krijg je keta aan de deur ofniet
K
wrote:Jij geilt wel op ketamine of niet?wrote:Krijg je keta aan de deur ofniet
Het was nou eenmaal een inkopper met hun project K
C
Tsjaa, je moet het maar weten, haal er voordeel uit zou ik zeggen!wrote:Haha betaald krijgen voor het reizen, clownswrote:Misschien heeft iemand van jullie er nog wat aan.
Hier staat ergens wat beschreven over dat je 90 euro extra van DUO kan krijgen als je meer als 1,5 uur moet reizen volgens 9292ov.nl
http://forum.fok.nl/topic/1870041/1/25
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
View on YouTube Zucht.
E
nee, niet zucht,
Geef andere stijlen ook eens de kans.
het mag dan wel na geaapt zijn maar dit luistert ook goed weg
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Haha het maakt me niet uit welke muziek, maar het is gewoon precies hetzelfde als hws verzin iets originieels zelfs de intro is hetzelfde bahbah..wrote:nee, niet zucht,
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Het ligt er inderdaad iets te dik op, de 'video' ziet er zelfs hetzelfde uit.
E
ja in dat opzicht geef ik je wel gelijk. 29e naar nijmegen? 28e doe ik weer gek.
Hoe was je dag?
Hoe was je dag?
K
wrote:ja in dat opzicht geef ik je wel gelijk. 29e naar nijmegen? 28e doe ik weer gek.
Hoe was je dag?
wel respect dat je haar nog niet opgegeven hebt mang
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
wrote:wrote:ja in dat opzicht geef ik je wel gelijk. 29e naar nijmegen? 28e doe ik weer gek.
Hoe was je dag?
E
vrouwen kun je niet kopen. het zijn geen producten die in de supermarkt staan.wrote:wrote:ja in dat opzicht geef ik je wel gelijk. 29e naar nijmegen? 28e doe ik weer gek.
Hoe was je dag?
G
that guy...wrote:wel respect dat je haar nog niet opgegeven hebt mang
A
Voor t eerst het bumastemra virus gezien op stage
hardnekkig kutding
E
pics or.....wrote:Voor t eerst het bumastemra virus gezien op stagehardnekkig kutding
Zou dat ook met terugwerkende kracht kunnen?wrote:Tsjaa, je moet het maar weten, haal er voordeel uit zou ik zeggen!wrote:Haha betaald krijgen voor het reizen, clownswrote:Misschien heeft iemand van jullie er nog wat aan.
Hier staat ergens wat beschreven over dat je 90 euro extra van DUO kan krijgen als je meer als 1,5 uur moet reizen volgens 9292ov.nl
http://forum.fok.nl/topic/1870041/1/25
Dan heb ik namelijk een jaar te goed
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Tuurlijk nietwrote: Zou dat ook met terugwerkende kracht kunnen?
Dan heb ik namelijk een jaar te goed
Had het ook niet verwacht, maar de reistijden zijn niet veranderd, het was/is 2uur, dus ruim er bovenwrote:Tuurlijk nietwrote: Zou dat ook met terugwerkende kracht kunnen?
Dan heb ik namelijk een jaar te goedhad je gewoon vanaf t begin al moeten invullen. Wie weet kon jij 1 jaar geleden wel binnen 1:30 op school zijn
(want ik was bijvoorbeeld eerst binnen 20 min op school, nu zijn de tijden veranderd en vertrekt mijn aansluiting als ik net aankom... dus doe er iets langer over
)
Ga er wel een mailtje aan wagen
A
Ik moest huilen
beschrijft goed hoe je je voelt tijdens het luisteren van de plaat, belachelijk slecht
je bent altijd wel heel erg opzoek naar dit soort "kijk jongens wat slecht" dingen ofniet?