Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1964 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 13:41 
 

Pommer schreef:
Daveytl schreef:
Jeff3rd schreef:
Davy, je kruipt zeker diep naar binnen bij Pommer of niet soms?

Gast :/ Hoe vaak kun je de plank nog mis slaan?

Echt wat een knuppel. Maarja het is goed met jullie, dan ben ik toch lekker een pauperjong.

Nog mensen die het WK wielrennen gaan volgen vandaag?



Wielrennen is voor paupers :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 13:44 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Haha :P Net wat voor mij dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 14:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Je bent geen pauper hoor pommer :$ (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 17:39 
 
Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Je bent geen pauper hoor pommer :$ (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 20:57 
 



van een paar maten die ooit wat gereleased hebben....
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Somerennnnn Kermis :yay: :yay: :beer: :beer:

Gaande hierrr #sk12
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet wel een gekke boel zijn dan. Someren :yay: :clap: :beer: :worship: :love: :beer: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 23:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
roberttt schreef:
Je bent geen pommer hoor pauper :$ (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 23:09 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Haha, dan is het goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben het zelfs met je eens :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 08:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Moet wel een gekke boel zijn dan. Someren :yay: :clap: :beer: :worship: :love: :beer: :beer:

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 11:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Man Man wat was het gisteren geniaal op Someren kermis zeg :P. Al die Nickelson jasjes botsen in de botsauto's :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 12:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zever Zever Zever Zever Zever Zever Zever Zever !
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Zever Zever Zever Zever Zever Zever Zever Zever !



Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaand repeat!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 13:48 
 

lekker werken :)
en de servers zijn zo traag dat ik ondertussen lekker kan internetten xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Indicator schreef:
Man Man wat was het gisteren geniaal op Someren kermis zeg :P. Al die Nickelson jasjes botsen in de botsauto's :P.

Chicks gehosseld met jou in de botsauto's :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 19:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik ben morgen jarig en heel Nederland is uitgenodigd om dit met mij te komen vieren! Allemaal eigen drank meenemen, vuurwerk is ook welkom! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 19:35 
 
Hardtraxx Veteran

Rampestamper schreef:
Ik ben morgen jarig en heel Nederland is uitgenodigd om dit met mij te komen vieren! Allemaal eigen drank meenemen, vuurwerk is ook welkom! :thumbsup:

waar precies?
heb nog wel wat italiaanse bommen en wat van deze kleine 44 inch shell ^^
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 19:48 
 

Rampestamper schreef:
Ik ben morgen jarig en heel Nederland is uitgenodigd om dit met mij te komen vieren! Allemaal eigen drank meenemen, vuurwerk is ook welkom! :thumbsup:

ik maak een FB event.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 20:30 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Rampestamper schreef:
Ik ben morgen jarig en heel Nederland is uitgenodigd om dit met mij te komen vieren! Allemaal eigen drank meenemen, vuurwerk is ook welkom! :thumbsup:

ik maak een FB event.


aanwezig! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 20:50 
 

Misschien heeft iemand van jullie er nog wat aan.

Hier staat ergens wat beschreven over dat je 90 euro extra van DUO kan krijgen als je meer als 1,5 uur moet reizen volgens 9292ov.nl
http://forum.fok.nl/topic/1870041/1/25
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 21:29 
 
Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Misschien heeft iemand van jullie er nog wat aan.

Hier staat ergens wat beschreven over dat je 90 euro extra van DUO kan krijgen als je meer als 1,5 uur moet reizen volgens 9292ov.nl
http://forum.fok.nl/topic/1870041/1/25

Haha betaald krijgen voor het reizen, clowns
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 21:40 
 

aanwezig :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2012 21:47 
 

Krijg je keta aan de deur ofniet
Vorige  1 ... 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1964 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic