Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1957, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee hoor

Het leek mij ook wel leuk om heen te gaan en ik ben ook geen kansloze kutpauper
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Huilie's allemaal. Af en toe een lekkere riot hoort erbij in een samenleving. :loving: Helaas was Haren te ver weg maar las dat Gouda nu ook bezig is, iets dichterbij. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 12:56 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Pommer, hoe je et ook went of keert, elke persoon die naar Haren toe is gegaan is een kansloze kutpauper.


Eens. Je kon met een klein beetje gezond verstand weten dat dit niks met feesten te maken zou hebben en het één grote rel zou worden. Het werd immers niet voor niets Project X genoemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 12:59 
 
Hardtraxx Veteran

Mensen hadden niks te doen en dan gaan ze rellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Ohh Pommer, gooi jezelf toch eens weg vent.

WTF gast, doe eens normaal. Je kon daar best heen gaan met het idee om te feesten. Denk je dat 22000 man daar heen gaat om te rellen :lol: ? Of is dit weer die Amsterdamse 'recht voor z'n raap mentaliteit' van je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd, als je de berichten van vóór het feest van Pommer en andere HT'ers leest die zouden gaan, lees je toch dat ze gewoon gingen om te feesten, van tevoren dacht lang niet iedereen dat het rellen zou gaan worden, dat het dankzij een bepaald soort mensen zo uit de hand zou gaan lopen wisten zij van tevoren niet.

Maar helaas denken mensen met een IQ van lager dan 60 dat feesten hetzelfde is als dingen kapot maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 14:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
KSwoosh schreef:
Pommer, hoe je et ook went of keert, elke persoon die naar Haren toe is gegaan is een kansloze kutpauper.


Eens. Je kon met een klein beetje gezond verstand weten dat dit niks met feesten te maken zou hebben en het één grote rel zou worden. Het werd immers niet voor niets Project X genoemd.



Dit dus.

Davy, je kruipt zeker diep naar binnen bij Pommer of niet soms?



Iemand zin om deze gast eens helemaal gek te maken?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als je daarheen gaat dan ga je gewoon om de sensatie van rellen met een groep. Je kunt er wel omheen draaien maar diep van binnen weet je dat hij gelijk heeft. :P

delange schreef:
Was leuk in haren, flink wat klappen gehad maar ook uitgedeeld aan die wouten. lekker herrieschoppen :woot:


Jij komt er wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 14:42 
 
Hardtraxx Veteran

Iedereen hapt ook echt op Delange he :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Davy, je kruipt zeker diep naar binnen bij Pommer of niet soms?

Gast :/ Hoe vaak kun je de plank nog mis slaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 17:49 
 

Gerucht via wikipedia: Project X haren 2014 in de maak....
Merthe's 18th B-Day Bash....


Jeff3rd schreef:
Iemand zin om deze gast eens helemaal gek te maken?
Afbeelding


:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 17:52 
 
Hardtraxx Veteran

Ja man, wikipedia.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 19:34 
 
Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Haha wat een stumperds al die moraalridders. Ik ging er gewoon heen met wat vrienden om te kijken wat er allemaal te doen was en om een leuk avondje te hebben, vreselijk gelachen de hele rit (heen en terug) en ook in Haren zelf nog wat grappige dingen meegemaakt. Zo maak je tenminste nog eens wat mee ipv dan de hele avond voor je computertje te zitten. En dat sommige idioten het dan verpesten door ruzie te zoeken kan de rest ook niks aan doen, maar vooral lekker iedereen over één kam scheren.

Doe eens wat spontaans in je leven, zo maak je nog eens wat mee ;)

Vind het sowieso triest dat je gaat, was een fout van dat meisje! Moet je dan direct met de hype meelopen en ook maar gaan? Ook al waren er geen rellen, geen dorp zit er op te wachten dat er duizenden mensen in hun dorp komen om te "feesten". Want wees nu eerlijk, waarom ging je er heen? En dan zeggen dat het zielig is om de hele avond achter je pc te zitten en zelf om bijna 3 uur s'nachts reageren :')

Edit: zie nu je post pas, maar toch ben ik het er mee eens wat ik zei :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 01:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:

Vind het sowieso triest dat je gaat, was een fout van dat meisje! Moet je dan direct met de hype meelopen en ook maar gaan? Ook al waren er geen rellen, geen dorp zit er op te wachten dat er duizenden mensen in hun dorp komen om te "feesten". Want wees nu eerlijk, waarom ging je er heen? En dan zeggen dat het zielig is om de hele avond achter je pc te zitten en zelf om bijna 3 uur s'nachts reageren :')

Edit: zie nu je post pas, maar toch ben ik het er mee eens wat ik zei :P


ik vergelijk het gewoon met dagjesvolk bij andere feesten, ze gaan er alleen heen om te kunnen zeggen ik ben er geweest. Het is gewoon zielig dat mensen een foutje uitbuiten van iets wat eigenlijk voor een kleine groep maar bedoelt was. Oke, de meesten zijn er heen gegaan zonder bedoeling om er een ravage aan te richten, maar waarom? Om te laten zien dat elk foutje op het internet tegenwoordig voor anderen een rede is om meteen er gebruik van te maken en er ook heen te gaan.
Zou dit vroeger gebeuren dan werd die persoon erop gewezen dat er een foutje was gemaakt, en mensen met normaal verstand zouden dan ook denken, van hey oke, foutje kan gebeuren toch en gaan er niet heen omdat ze weten dat ze er niet voor uitgenodigt zijn.

Ik vind het gewoon zielige lui wie er heen zijn gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 02:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KUT 'Markeer onderwerpen als gelezen' :mad:
Trusen :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 04:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Danny H schreef:
Jurheinen schreef:

Vind het sowieso triest dat je gaat, was een fout van dat meisje! Moet je dan direct met de hype meelopen en ook maar gaan? Ook al waren er geen rellen, geen dorp zit er op te wachten dat er duizenden mensen in hun dorp komen om te "feesten". Want wees nu eerlijk, waarom ging je er heen? En dan zeggen dat het zielig is om de hele avond achter je pc te zitten en zelf om bijna 3 uur s'nachts reageren :')

Edit: zie nu je post pas, maar toch ben ik het er mee eens wat ik zei :P


ik vergelijk het gewoon met dagjesvolk bij andere feesten, ze gaan er alleen heen om te kunnen zeggen ik ben er geweest. Het is gewoon zielig dat mensen een foutje uitbuiten van iets wat eigenlijk voor een kleine groep maar bedoelt was. Oke, de meesten zijn er heen gegaan zonder bedoeling om er een ravage aan te richten, maar waarom? Om te laten zien dat elk foutje op het internet tegenwoordig voor anderen een rede is om meteen er gebruik van te maken en er ook heen te gaan.
Zou dit vroeger gebeuren dan werd die persoon erop gewezen dat er een foutje was gemaakt, en mensen met normaal verstand zouden dan ook denken, van hey oke, foutje kan gebeuren toch en gaan er niet heen omdat ze weten dat ze er niet voor uitgenodigt zijn.

Ik vind het gewoon zielige lui wie er heen zijn gegaan.


Het is de schuld van Al Gore. Als hij het internet niet uitgevonden had was dit allemaal niet gebeurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 10:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

elroyce schreef:
Danny H schreef:
Jurheinen schreef:

Vind het sowieso triest dat je gaat, was een fout van dat meisje! Moet je dan direct met de hype meelopen en ook maar gaan? Ook al waren er geen rellen, geen dorp zit er op te wachten dat er duizenden mensen in hun dorp komen om te "feesten". Want wees nu eerlijk, waarom ging je er heen? En dan zeggen dat het zielig is om de hele avond achter je pc te zitten en zelf om bijna 3 uur s'nachts reageren :')

Edit: zie nu je post pas, maar toch ben ik het er mee eens wat ik zei :P


ik vergelijk het gewoon met dagjesvolk bij andere feesten, ze gaan er alleen heen om te kunnen zeggen ik ben er geweest. Het is gewoon zielig dat mensen een foutje uitbuiten van iets wat eigenlijk voor een kleine groep maar bedoelt was. Oke, de meesten zijn er heen gegaan zonder bedoeling om er een ravage aan te richten, maar waarom? Om te laten zien dat elk foutje op het internet tegenwoordig voor anderen een rede is om meteen er gebruik van te maken en er ook heen te gaan.
Zou dit vroeger gebeuren dan werd die persoon erop gewezen dat er een foutje was gemaakt, en mensen met normaal verstand zouden dan ook denken, van hey oke, foutje kan gebeuren toch en gaan er niet heen omdat ze weten dat ze er niet voor uitgenodigt zijn.

Ik vind het gewoon zielige lui wie er heen zijn gegaan.


Het is de schuld van Al Gore. Als hij het internet niet uitgevonden had was dit allemaal niet gebeurd.

:')

Ik doel meer op de normen en waarden van de mens, dat het nu gewoon blijkbaar normaal is om bij zoiets massaal te komen terwijl je weet dat dit niet de bedoeling was van het meisje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 11:58 
 

19 jaar, beaches
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gefeliciteerd :D
Jij bent dus diegene uit de Project X Haren chat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 12:07 
 

El Mare schreef:
Gefeliciteerd :D
Jij bent dus diegene uit de Project X Haren chat :)

????????????????????????
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In die chat die speciaal voor Project X Haren was aangemaakt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 12:13 
 

Euh nee? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 13:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Danny H schreef:
Ik doel meer op de normen en waarden van de mens, dat het nu gewoon blijkbaar normaal is om bij zoiets massaal te komen terwijl je weet dat dit niet de bedoeling was van het meisje.


Nee, ze hadden er niks te zoeken. Er waren zoveel tokkies, capuchonnetjes en genetisch gehandicapten dat dit dé kans was voor de grote opruiming.

De mensen die zeggen dat de burgemeester meer aan de situatie moest doen ter voorkoming van de rellen… Het was van tevoren al bekend dat er helemaal niets georganiseerd werd in Haren en vervolgens gaan er tokkies massaal naar Haren en hier worden ze, heel verassend, geconfronteerd met het feit dat er niets georganiseerd is en dus gaan ze maar even een dorp afbreken.

Mensen die zeggen dat de burgemeester had kunnen weten wat er verwacht moest worden en dus de ‘gasten’ beter hadden moeten vermaken… Dat is hetzelfde als ik een willekeurig persoon aanwijs en tegen hem zeg dat we vanavond bij hem thuis een feest vieren met 20 man en dat hij maar beter de hapjes, drank en vermaak geregeld moet hebben, anders breken we zijn huis af.

De verantwoordelijkheid niet bij het meisje, niet bij de media die opriepen om naar Haren te komen en niet bij de politie, maar bij die rellende tokkies. Als je hier niet de schuld aan geeft dan mis je echt een deel van je hersenen waar het empathie gedeelte zou moeten zitten.

Wat ik niet aan de politie begreep was het zachte optreden. Waarom gebruiken ze niet gewoon paintball geweren? Een mooie knalgele klodder verf op je kop en je kan drie weken niet normaal over straat lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 13:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Jeff3rd schreef:
Davy, je kruipt zeker diep naar binnen bij Pommer of niet soms?

Gast :/ Hoe vaak kun je de plank nog mis slaan?

Echt wat een knuppel. Maarja het is goed met jullie, dan ben ik toch lekker een pauperjong.

Nog mensen die het WK wielrennen gaan volgen vandaag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2012 13:41 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Dubbel
Vorige  1 ... 1957, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic