Er wordt lekker gehapt deze pagina
Distinctive schreef:
Pommer schreef:
Haha wat een stumperds al die moraalridders. Ik ging er gewoon heen met wat vrienden om te kijken wat er allemaal te doen was en om een leuk avondje te hebben, vreselijk gelachen de hele rit (heen en terug) en ook in Haren zelf nog wat grappige dingen meegemaakt. Zo maak je tenminste nog eens wat mee ipv dan de hele avond voor je computertje te zitten. En dat sommige idioten het dan verpesten door ruzie te zoeken kan de rest ook niks aan doen, maar vooral lekker iedereen over één kam scheren.
Doe eens wat spontaans in je leven, zo maak je nog eens wat mee

was jij dan die persoon die met al zijn vrienden ramen in schopte? nee dan was het niet tegen jou bedoeld! kerel, iedereen over 1 kam scheren is op zo'n moment wel een mislukte uitspraak hoor...
Was een beetje aangeschoten toen ik dit typte, ik formuleer het idd niet helemaal goed. Ik bedoel meer van dat iedereen op fb (en hier) zegt: Iedereen die daar is zijn mongolen en komen alleen maar om rel te schoppen.
De meesten gaan echter om een leuke avond te hebben, vaak zijn van die spontane dingen de leukste dingen om mee te maken. Dat het dan zo uit de hand loopt komt maar door een kleine groep, wat ik zelf ook idioten vind en ook absoluut niet verdedig
