Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 15:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Spablauw schreef:
Laat iemand weten hoe het vandaag in Haren geweest gaat zijn?

Ik ga er hoogst waarschijnlijk heen met een paar man xd 2 uur in de auto dus hopelijk is het wat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 17:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Spablauw schreef:
Laat iemand weten hoe het vandaag in Haren geweest gaat zijn?

Ik ga er hoogst waarschijnlijk heen met een paar man xd 2 uur in de auto dus hopelijk is het wat :P


Ik ga er ook heen.. alleen ben er pas rond 11 uur :P

Is het daar niks, dan avondje stappen in Groningen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 17:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Pommer schreef:
Spablauw schreef:
Laat iemand weten hoe het vandaag in Haren geweest gaat zijn?

Ik ga er hoogst waarschijnlijk heen met een paar man xd 2 uur in de auto dus hopelijk is het wat :P


Ik ga er ook heen.. alleen ben er pas rond 11 uur :P

Is het daar niks, dan avondje stappen in Groningen :cool:

Dat idee hadden wij ook inderdaad :P Wij vertrekken om 7 uur, dus ongeveer kwart voor 9 daar haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 18:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb geprobeerd een mixje te maken met Audacity, er zitten wat slechte trolls in dus is ie niet geschikt voor het livesettopic denk ik. Hij duurt 30 min dus past precies op 1 kantje van een cassette. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

<-------------------
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 22:26 
 
Hardtraxx Veteran

Dat dit best veel releases zijn :surrender:

http://www.discogs.com/artist/Antonio+Don%C3%A0
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 22:59 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

http://www.justin.tv/teamxtremenl#/w/3841309152

Rtv noord (voor als je geen tv hebt)

Haren is 1 grote ellende atm :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 23:19 
 
Hardtraxx Veteran

Spablauw schreef:
Laat iemand weten hoe het vandaag in Haren geweest gaat zijn?

Echt zo triest als je er heen gaat :') hoe diep kan je zinken
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 23:20 
 
Hardtraxx Veteran

Jurheinen schreef:
Spablauw schreef:
Laat iemand weten hoe het vandaag in Haren geweest gaat zijn?

Echt zo triest als je er heen gaat :') hoe diep kan je zinken

pommer & Grozny xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 23:22 
 
Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:
Jurheinen schreef:
Spablauw schreef:
Laat iemand weten hoe het vandaag in Haren geweest gaat zijn?

Echt zo triest als je er heen gaat :') hoe diep kan je zinken

pommer & Grozny xd

Precies, droeftoeters
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 23:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Die zijn daar heen om de zeldzame Zuid-Congolese grijsgekuifde dwergsalamander te spotten, die legt daar toevallig vandaag zijn eitjes. Meteen weer vooroordelen over die jongens he :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 00:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

kakbout schreef:
Ik heb geprobeerd een mixje te maken met Audacity, er zitten wat slechte trolls in dus is ie niet geschikt voor het livesettopic denk ik. Hij duurt 30 min dus past precies op 1 kantje van een cassette. :thumbsup:


Ik ging stuk bij 28:41 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 01:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lok @# haren, zstaat al he hele avond aab xd en iw ja bussen is niet zi goed spel ask je gen geluk hebt
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 02:14 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Haha wat een stumperds al die moraalridders. Ik ging er gewoon heen met wat vrienden om te kijken wat er allemaal te doen was en om een leuk avondje te hebben, vreselijk gelachen de hele rit (heen en terug) en ook in Haren zelf nog wat grappige dingen meegemaakt. Zo maak je tenminste nog eens wat mee ipv dan de hele avond voor je computertje te zitten. En dat sommige idioten het dan verpesten door ruzie te zoeken kan de rest ook niks aan doen, maar vooral lekker iedereen over één kam scheren.

Doe eens wat spontaans in je leven, zo maak je nog eens wat mee ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 02:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was leuk in haren, flink wat klappen gehad maar ook uitgedeeld aan die wouten. lekker herrieschoppen :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 03:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

delange schreef:
Was leuk in haren, flink wat klappen gehad maar ook uitgedeeld aan die wouten. lekker herrieschoppen :woot:

:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 04:12 
 
Hardtraxx Veteran

delange schreef:
Was leuk in haren, flink wat klappen gehad maar ook uitgedeeld aan die wouten. lekker herrieschoppen :woot:


Triest :x weer een dieptepunt in Nederlandsche geschiedenis :x niks kan ook normaal verlopen, yes butthurt
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 04:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Haha wat een stumperds al die moraalridders. Ik ging er gewoon heen met wat vrienden om te kijken wat er allemaal te doen was en om een leuk avondje te hebben, vreselijk gelachen de hele rit (heen en terug) en ook in Haren zelf nog wat grappige dingen meegemaakt. Zo maak je tenminste nog eens wat mee ipv dan de hele avond voor je computertje te zitten. En dat sommige idioten het dan verpesten door ruzie te zoeken kan de rest ook niks aan doen, maar vooral lekker iedereen over één kam scheren.

Doe eens wat spontaans in je leven, zo maak je nog eens wat mee ;)

was jij dan die persoon die met al zijn vrienden ramen in schopte? nee dan was het niet tegen jou bedoeld! kerel, iedereen over 1 kam scheren is op zo'n moment wel een mislukte uitspraak hoor...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 07:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff Haren was knettergek, heb wel 2 auto's in de fik gestoken en een juut kapot geslagen, het bloed zit op me knokkels! :lol:
Op naar de volgende rel!
A.C.A.B! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 09:16 
 
Hardtraxx Veteran

hardcoresjors schreef:
Pff Haren was knettergek, heb wel 2 auto's in de fik gestoken en een juut kapot geslagen, het bloed zit op me knokkels! :lol:
Op naar de volgende rel!
A.C.A.B! :yay:

Goed gedaan junkske :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 09:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Er wordt lekker gehapt deze pagina xd

Distinctive schreef:
Pommer schreef:
Haha wat een stumperds al die moraalridders. Ik ging er gewoon heen met wat vrienden om te kijken wat er allemaal te doen was en om een leuk avondje te hebben, vreselijk gelachen de hele rit (heen en terug) en ook in Haren zelf nog wat grappige dingen meegemaakt. Zo maak je tenminste nog eens wat mee ipv dan de hele avond voor je computertje te zitten. En dat sommige idioten het dan verpesten door ruzie te zoeken kan de rest ook niks aan doen, maar vooral lekker iedereen over één kam scheren.

Doe eens wat spontaans in je leven, zo maak je nog eens wat mee ;)

was jij dan die persoon die met al zijn vrienden ramen in schopte? nee dan was het niet tegen jou bedoeld! kerel, iedereen over 1 kam scheren is op zo'n moment wel een mislukte uitspraak hoor...


Was een beetje aangeschoten toen ik dit typte, ik formuleer het idd niet helemaal goed. Ik bedoel meer van dat iedereen op fb (en hier) zegt: Iedereen die daar is zijn mongolen en komen alleen maar om rel te schoppen.

De meesten gaan echter om een leuke avond te hebben, vaak zijn van die spontane dingen de leukste dingen om mee te maken. Dat het dan zo uit de hand loopt komt maar door een kleine groep, wat ik zelf ook idioten vind en ook absoluut niet verdedig ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 09:37 
 
Hardtraxx Elite

Jezus wat een geniale avond gehad in Haren, geweldig hahahahah
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 12:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ohh Pommer, gooi jezelf toch eens weg vent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2012 12:26 
 

Pommer, hoe je et ook went of keert, elke persoon die naar Haren toe is gegaan is een kansloze kutpauper.
Vorige  1 ... 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic