Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1955, 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1961 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 09:11 
 
Hardtraxx Veteran

wat is er gebeurd en verwijderd dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 09:49 
 
Hardtraxx Veteran

Yellow Claw komt naar Project X Haren omdat ze voor morgen 10000 volgers hebben. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 10:04 
 

80 euro armer maar wel een schone laptop terug.
Buma stemra & politie virus erop... Facking spyware

Zal ook niet meer VIA die site apk's downloaden voor mijn Android
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 10:14 
 

Hoofdcoach schreef:
wat is er gebeurd en verwijderd dan?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 10:24 
 

JVDM schreef:
Ermahgerd!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 11:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Iemand geinteresseerd hoe mijn befaamde geopereerde knie er nu uit ziet? Verband is er af gehaald xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 11:06 
 

kom mar op :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 11:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
kom mar op :corn:


Alstu! Operatie is afgelopen dinsdag geweest. Slechts 2 kleine gaatjes, maar wel vrij dik. Het rode is de ontsmettingsvloeistof.

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 11:24 
 
Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
80 euro armer maar wel een schone laptop terug.
Buma stemra & politie virus erop... Facking spyware

Zal ook niet meer VIA die site apk's downloaden voor mijn Android


80 euro betalen voor het verwijderen van spyware als je het zelf makkelijk kan doen xd xd xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 11:37 
 

Kut groepsgesprek
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 11:38 
 

Jeff3rd schreef:
biscuit schreef:
kom mar op :corn:


Alstu! Operatie is afgelopen dinsdag geweest. Slechts 2 kleine gaatjes, maar wel vrij dik. Het rode is de ontsmettingsvloeistof.

Afbeelding

Afbeelding


die dikke rode lijn? of je been?
lijkt me vaag dat ze die zo recht erin spuiten.

maar ziet er nice uit.

**zucht** wat tegenwoordig mogelijk is....
vroeger hadden we zoiets niet....
Toen moest het been eraf en moest je gehandicapt zijn op je 17e
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 11:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zwarte lijn is om aan te geven dat het die knie was.
Het rode is de ontsmettingsvloeistof. Dat schijnen ze over je hele been te moeten sprayen xd.

Bij de 1 van die 2 zwarte rondjes is de camera naar binnen gegaan en bij de ander het instrument waarmee ze dingen kunnen verwijderen ect.

Ben blij dat dit soort dingen tegenwoordig mogelijk zijn. Ben ook in een kliniek geweest waar alleen maar topsporters zijn geweest. Dus dat geeft ook wel een vertrouwd gevoel. Zo ben ik behandeld door dezelfde chirurg die ook verantwoordelijk is voor de NAC Breda selectie :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 11:49 
 

Wij zijn allemaal junks :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 11:51 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Wij zijn allemaal junks :(


Het heeft mij ook diep geraakt :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 11:52 
 

En ook nog een kutleven toegewenst
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 11:52 
 
Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Zwarte lijn is om aan te geven dat het die knie was.
Het rode is de ontsmettingsvloeistof. Dat schijnen ze over je hele been te moeten sprayen xd.

Bij de 1 van die 2 zwarte rondjes is de camera naar binnen gegaan en bij de ander het instrument waarmee ze dingen kunnen verwijderen ect.

Ben blij dat dit soort dingen tegenwoordig mogelijk zijn. Ben ook in een kliniek geweest waar alleen maar topsporters zijn geweest. Dus dat geeft ook wel een vertrouwd gevoel. Zo ben ik behandeld door dezelfde chirurg die ook verantwoordelijk is voor de NAC Breda selectie :).


En wat was het? Meniscus of iets aan het kapsel? Ik ben overigens altijd behandeld door de vader van Tim Bakens, die doet ook veel spelers van Graafschap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 12:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Jeff3rd schreef:
Zwarte lijn is om aan te geven dat het die knie was.
Het rode is de ontsmettingsvloeistof. Dat schijnen ze over je hele been te moeten sprayen xd.

Bij de 1 van die 2 zwarte rondjes is de camera naar binnen gegaan en bij de ander het instrument waarmee ze dingen kunnen verwijderen ect.

Ben blij dat dit soort dingen tegenwoordig mogelijk zijn. Ben ook in een kliniek geweest waar alleen maar topsporters zijn geweest. Dus dat geeft ook wel een vertrouwd gevoel. Zo ben ik behandeld door dezelfde chirurg die ook verantwoordelijk is voor de NAC Breda selectie :).


En wat was het? Meniscus of iets aan het kapsel? Ik ben overigens altijd behandeld door de vader van Tim Bakens, die doet ook veel spelers van Graafschap.

Doet hij veel spelers van de Graafschap ja?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 12:18 
 

Olijfboompje schreef:
Doet hij veel spelers van de Graafschap ja?

Olijfboompje schreef:
Gay!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 12:28 
 
Hardtraxx Veteran

Ja, tijdens hun narcose
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 12:34 
 
Hardtraxx Addict

Firetrap schreef:
Almighty schreef:
Wij zijn allemaal junks :(


Het heeft mij ook diep geraakt :cry:

Gvd :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 13:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
En wat was het? Meniscus of iets aan het kapsel? Ik ben overigens altijd behandeld door de vader van Tim Bakens, die doet ook veel spelers van Graafschap.



Toentertijd van mn blessure is er om de 1 of andere reden een extra band ontstaan in mijn knie. Deze drukte op zowel m'n meniscus als mn kruisbanden. Hierdoor verging ik dus telkens van de pijn als ik een stukje gelopen had. Deze band is dan nu ook verwijderd :). Heb alles op dvd staan ook trouwens. Best apart om dat te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 14:27 
 
Hardtraxx Veteran

Wtf zeg, bizar verhaal. Groeien er ook tentakels uit je navel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 14:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Wtf zeg, bizar verhaal. Groeien er ook tentakels uit je navel?

:sick:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 15:26 
 

Laat iemand weten hoe het vandaag in Haren geweest gaat zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er begint een livestream om 16:00 :)

http://195.248.77.45/~sander/
Vorige  1 ... 1955, 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1961 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic