wat is er gebeurd en verwijderd dan?
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Yellow Claw komt naar Project X Haren omdat ze voor morgen 10000 volgers hebben. 
C
80 euro armer maar wel een schone laptop terug.
Buma stemra & politie virus erop... Facking spyware
Zal ook niet meer VIA die site apk's downloaden voor mijn Android
E
wrote:wat is er gebeurd en verwijderd dan?

G
wrote:Ermahgerd!

Iemand geinteresseerd hoe mijn befaamde geopereerde knie er nu uit ziet? Verband is er af gehaald 
E
kom mar op 
Alstu! Operatie is afgelopen dinsdag geweest. Slechts 2 kleine gaatjes, maar wel vrij dik. Het rode is de ontsmettingsvloeistof.wrote:kom mar op

T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
80 euro betalen voor het verwijderen van spyware als je het zelf makkelijk kan doenwrote:80 euro armer maar wel een schone laptop terug.
A
Kut groepsgesprek
E
die dikke rode lijn? of je been?wrote:Alstu! Operatie is afgelopen dinsdag geweest. Slechts 2 kleine gaatjes, maar wel vrij dik. Het rode is de ontsmettingsvloeistof.wrote:kom mar op
lijkt me vaag dat ze die zo recht erin spuiten.
maar ziet er nice uit.
**zucht** wat tegenwoordig mogelijk is....
vroeger hadden we zoiets niet....
Toen moest het been eraf en moest je gehandicapt zijn op je 17e
Zwarte lijn is om aan te geven dat het die knie was.
Het rode is de ontsmettingsvloeistof. Dat schijnen ze over je hele been te moeten sprayen
.
Bij de 1 van die 2 zwarte rondjes is de camera naar binnen gegaan en bij de ander het instrument waarmee ze dingen kunnen verwijderen ect.
Ben blij dat dit soort dingen tegenwoordig mogelijk zijn. Ben ook in een kliniek geweest waar alleen maar topsporters zijn geweest. Dus dat geeft ook wel een vertrouwd gevoel. Zo ben ik behandeld door dezelfde chirurg die ook verantwoordelijk is voor de NAC Breda selectie
.
Het rode is de ontsmettingsvloeistof. Dat schijnen ze over je hele been te moeten sprayen
Bij de 1 van die 2 zwarte rondjes is de camera naar binnen gegaan en bij de ander het instrument waarmee ze dingen kunnen verwijderen ect.
Ben blij dat dit soort dingen tegenwoordig mogelijk zijn. Ben ook in een kliniek geweest waar alleen maar topsporters zijn geweest. Dus dat geeft ook wel een vertrouwd gevoel. Zo ben ik behandeld door dezelfde chirurg die ook verantwoordelijk is voor de NAC Breda selectie
A
Wij zijn allemaal junks 
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Het heeft mij ook diep geraaktwrote:Wij zijn allemaal junks
A
En ook nog een kutleven toegewenst
F
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
En wat was het? Meniscus of iets aan het kapsel? Ik ben overigens altijd behandeld door de vader van Tim Bakens, die doet ook veel spelers van Graafschap.wrote:Zwarte lijn is om aan te geven dat het die knie was.
Het rode is de ontsmettingsvloeistof. Dat schijnen ze over je hele been te moeten sprayen.
Ben blij dat dit soort dingen tegenwoordig mogelijk zijn. Ben ook in een kliniek geweest waar alleen maar topsporters zijn geweest. Dus dat geeft ook wel een vertrouwd gevoel. Zo ben ik behandeld door dezelfde chirurg die ook verantwoordelijk is voor de NAC Breda selectie.
Doet hij veel spelers van de Graafschap ja?wrote:En wat was het? Meniscus of iets aan het kapsel? Ik ben overigens altijd behandeld door de vader van Tim Bakens, die doet ook veel spelers van Graafschap.wrote:Zwarte lijn is om aan te geven dat het die knie was.
Het rode is de ontsmettingsvloeistof. Dat schijnen ze over je hele been te moeten sprayen.
Ben blij dat dit soort dingen tegenwoordig mogelijk zijn. Ben ook in een kliniek geweest waar alleen maar topsporters zijn geweest. Dus dat geeft ook wel een vertrouwd gevoel. Zo ben ik behandeld door dezelfde chirurg die ook verantwoordelijk is voor de NAC Breda selectie.
G
wrote:Doet hij veel spelers van de Graafschap ja?
wrote:Gay!
F
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Ja, tijdens hun narcose
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Gvdwrote:Het heeft mij ook diep geraaktwrote:Wij zijn allemaal junks
wrote: En wat was het? Meniscus of iets aan het kapsel? Ik ben overigens altijd behandeld door de vader van Tim Bakens, die doet ook veel spelers van Graafschap.
Toentertijd van mn blessure is er om de 1 of andere reden een extra band ontstaan in mijn knie. Deze drukte op zowel m'n meniscus als mn kruisbanden. Hierdoor verging ik dus telkens van de pijn als ik een stukje gelopen had. Deze band is dan nu ook verwijderd
F
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Wtf zeg, bizar verhaal. Groeien er ook tentakels uit je navel?
wrote:Wtf zeg, bizar verhaal. Groeien er ook tentakels uit je navel?

S
Laat iemand weten hoe het vandaag in Haren geweest gaat zijn?