Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1954, 1955, 1956, 1957, 1958, 1959, 1960 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
http://www.cjg.groningen.nl/basisschoolkind/opvoeding-en-gedrag/opvallend-gedrag/pesten/meelopen


Citaat:
Je kunt je kind laten vertellen wat er precies gebeurt en vragen hoe hij dat vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 21:18 
 
Hardtraxx Veteran

Kinderen die gepest worden eindigen bij de politie zeggen ze altijd zegmaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 21:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Is er iets veranderd? Zat dat ''Verwijder alle forumcookies | Het team '' altijd al meteen onder ''Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic ''?

Nu je het zegt, nice! :D Nu alleen nog bij http://www.hardtraxx.nl/forum/

Verder is het 'Alert' plaatje ook veranderd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 21:34 
 
Hardtraxx Veteran

Dat alert plaatje was mij al opgevallen ja, de rest niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 21:37 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Project 141 schreef:
Is er iets veranderd? Zat dat ''Verwijder alle forumcookies | Het team '' altijd al meteen onder ''Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic ''?

Nu je het zegt, nice! :D Nu alleen nog bij http://www.hardtraxx.nl/forum/

Verder is het 'Alert' plaatje ook veranderd



Ben wat dingetjes strak aan het trekken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
patrickjeb schreef:
Project 141 schreef:
Is er iets veranderd? Zat dat ''Verwijder alle forumcookies | Het team '' altijd al meteen onder ''Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic ''?

Nu je het zegt, nice! :D Nu alleen nog bij http://www.hardtraxx.nl/forum/

Verder is het 'Alert' plaatje ook veranderd



Ben wat dingetjes strak aan het trekken ^^

Dat er dan buiten off-topic (of iig waar ik keek) tussen de 1e en 2e post op een pagina reclame staat is wel weer jammer
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 21:58 
 
Hardtraxx Veteran

Vermaak hier :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vraag mij af wanneer er waarschuwingen komen te vallen hier. Er staat duidelijk in de regels dat hier Engels of Nederlands gepraat moet worden op dit forum en niet Frans. Als iedereen hier onbestraft blijft, dan wordt de autoriteit hier op deze website wel een stuk ongeloofwaardiger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 22:04 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Dat er dan buiten off-topic (of iig waar ik keek) tussen de 1e en 2e post op een pagina reclame staat is wel weer jammer


Ben aan het sparen voor server uitbreiding voor Hardtraxx om de database(s) op een aparte VPS te zetten en de webserver op een aparte VPS, inclusief geautomatiseerde backups offsite. Dat kost wel wat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ik vraag mij af wanneer er waarschuwingen komen te vallen hier. Er staat duidelijk in de regels dat hier Engels of Nederlands gepraat moet worden op dit forum en niet Frans. Als iedereen hier onbestraft blijft, dan wordt de autoriteit hier op deze website wel een stuk ongeloofwaardiger.

-.-

Jor-D schreef:
Steffnov schreef:
Dat er dan buiten off-topic (of iig waar ik keek) tussen de 1e en 2e post op een pagina reclame staat is wel weer jammer


Ben aan het sparen voor server uitbreiding voor Hardtraxx om de database op een aparte VPS te zetten en de webserver op een aparte VPS, inclusief geautomatiseerde backups offsite. Dat kost wel wat :)

Ik kan het je ook niet kwalijk nemen hoor, maar jammer is het wel. Van je technische verhaaltje snap ik niet zo heel veel, maar goed dat het in de site blijft gaan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jor-D schreef:
VPS


:huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 22:10 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Jor-D schreef:
VPS


:huh:


xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Zwingli de monnik stommelde uit het bed toen de abt binnenkwam. Op het laatste moment besefte hij dat hij met ontbloot geslacht voor de baas van dit krocht stond maar daar kon hij nu niets meer aan veranderen. De boerenmeisjes die hij deze middag had meegelokt onder de dreiging van het vagevuur en andere soorten vreselijkheden kwamen(alle 8 )met verwarde haren vanonder de lakens. De abt keek berispend maar kon deze zoon van addelijke ouders niet zomaar op de vingers tikken al was hij alleen naar hier gekomen om zijn losbandige gedrag nu op kosten van het klooster voort te zetten."Maak je klaar voor het middaggebed Zwingli." Met grote tegenzin kleedde Zwingli zich aan en begaf zich naar de kerk. Onderweg kwam hij een van zijn vele bastaardkinderen tegen dat hij echter geen blik waardig keurde. Zwingli voelde zich nog soezerig van de schranspartij van deze ochtend waarbij hij heel zijn zijden gewaad bevuild had en daarna zo zat als een kanon met gewaad en al in de beerput gevallen was. Niet moeilijk dat de andere monnikken hem zo vuil aankeken er hing nog een beetje drek aan zijn gezicht. Midden in het moment van stilte liet hij een knallende wind die alle monnikken ondanks hun vroomheid meteen uit de kerk joeg. "Mij niet gelaten," dacht Zwingli, "nu kan ik tenminste verder gaan met stoeien." en hij liep verder naar zijn 'cel' die hij echter smaakvol had ingericht want hij was een zwijn maar een zwijn met smaak. Hij trok een nieuw gewaad aan versierd met brokaat en zette zich op een bankje in de zon. Lang duurde dit niet want de kip die hij vanmorgend gegeten had, had een verdacht groen kleurtje, dat hem nu zware buikloop bezorgd had. Terwijl de vuiligheid vanonder zijn kleren liep (hij droeg geen onderbroek) sprintte hij naar het gevoeg daarbij inpassant de moestuintjes bemestend. Na een doegddoend intermezzo zullen we het maar noemen begaf hij zich naar de eetzaal waar zijn aparte eettafel vol stond met lekkernijen. Grinnikend en zijn mond met vet bevuilend keek hij hoe de andere monniken met een zuinig mondje van hun droog brood met waterige soep aan het eten waren. Na de maaltijd begaf hij zich naar zijn slaapkamer terwijl hij zich liet aankondigen door (opnieuw) knallende scheten die iedereen wegjoegen van de gang. Daarna legde hij zich te rusten en maakte zich op voor nog een zinloze dag


anne-floor, is that you?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 22:45 
 

not sure if serious.... or trolling?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 22:54 
 
Hardtraxx Veteran

Wout meeloper
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 22:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

snap er geen kut van
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 23:01 
 

roberttt schreef:
snap er geen kut van

Alles kut :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 23:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
snap er geen kut van


idd Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 23:54 
 

Delt-A schreef:
roberttt schreef:
snap er geen kut van


idd Afbeelding

same here Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 00:02 
 

Yo waddap gasten?... As we dan toch gaan meelopen... Loop ik mee naar de bushalte
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 00:24 
 
Hardtraxx Veteran

Ermahgerd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 01:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stommerds
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 08:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kk
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2012 08:41 
 

Wat is hier gebeurd?

ik lees dat er topics verwijdert zijn en leden opgedoekt die t niet zijn?
Vorige  1 ... 1954, 1955, 1956, 1957, 1958, 1959, 1960 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic