Chukkels schreef:
Ik vraag mij af wanneer er waarschuwingen komen te vallen hier. Er staat duidelijk in de regels dat hier Engels of Nederlands gepraat moet worden op dit forum en niet Frans. Als iedereen hier onbestraft blijft, dan wordt de autoriteit hier op deze website wel een stuk ongeloofwaardiger.

Jor-D schreef:
Steffnov schreef:
Dat er dan buiten off-topic (of iig waar ik keek) tussen de 1e en 2e post op een pagina reclame staat is wel weer jammer
Ben aan het sparen voor server uitbreiding voor Hardtraxx om de database op een aparte VPS te zetten en de webserver op een aparte VPS, inclusief geautomatiseerde backups offsite. Dat kost wel wat

Ik kan het je ook niet kwalijk nemen hoor, maar jammer is het wel. Van je technische verhaaltje snap ik niet zo heel veel, maar goed dat het in de site blijft gaan
