Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
Dakpan wrote:http://www.cjg.groningen.nl/basisschoolkind/opvoeding-en-gedrag/opvallend-gedrag/pesten/meelopen
Je kunt je kind laten vertellen wat er precies gebeurt en vragen hoe hij dat vindt.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Kinderen die gepest worden eindigen bij de politie zeggen ze altijd zegmaar.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Project 141 wrote:Is er iets veranderd? Zat dat ''Verwijder alle forumcookies | Het team '' altijd al meteen onder ''Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic ''?
Nu je het zegt, nice! :D Nu alleen nog bij https://hardtraxx.com/

Verder is het 'Alert' plaatje ook veranderd
J
Hardtraxx Veteran
last seen May 2021
Dat alert plaatje was mij al opgevallen ja, de rest niet.
Hardtraxx Admin
6152 posts member since 2008
last seen 14 minutes ago
patrickjeb wrote:
Project 141 wrote:Is er iets veranderd? Zat dat ''Verwijder alle forumcookies | Het team '' altijd al meteen onder ''Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic ''?

Ben wat dingetjes strak aan het trekken ^^
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 10 days ago
Jor-D wrote:
patrickjeb wrote:

Ben wat dingetjes strak aan het trekken ^^
Dat er dan buiten off-topic (of iig waar ik keek) tussen de 1e en 2e post op een pagina reclame staat is wel weer jammer
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Vermaak hier :corn:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Ik vraag mij af wanneer er waarschuwingen komen te vallen hier. Er staat duidelijk in de regels dat hier Engels of Nederlands gepraat moet worden op dit forum en niet Frans. Als iedereen hier onbestraft blijft, dan wordt de autoriteit hier op deze website wel een stuk ongeloofwaardiger.
Hardtraxx Admin
last seen 14 minutes ago
Steffnov wrote: Dat er dan buiten off-topic (of iig waar ik keek) tussen de 1e en 2e post op een pagina reclame staat is wel weer jammer
Ben aan het sparen voor server uitbreiding voor Hardtraxx om de database(s) op een aparte VPS te zetten en de webserver op een aparte VPS, inclusief geautomatiseerde backups offsite. Dat kost wel wat :)
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 10 days ago
Chukkels wrote:Ik vraag mij af wanneer er waarschuwingen komen te vallen hier. Er staat duidelijk in de regels dat hier Engels of Nederlands gepraat moet worden op dit forum en niet Frans. Als iedereen hier onbestraft blijft, dan wordt de autoriteit hier op deze website wel een stuk ongeloofwaardiger.
-.-
Jor-D wrote:
Steffnov wrote: Dat er dan buiten off-topic (of iig waar ik keek) tussen de 1e en 2e post op een pagina reclame staat is wel weer jammer
Ben aan het sparen voor server uitbreiding voor Hardtraxx om de database op een aparte VPS te zetten en de webserver op een aparte VPS, inclusief geautomatiseerde backups offsite. Dat kost wel wat :)
Ik kan het je ook niet kwalijk nemen hoor, maar jammer is het wel. Van je technische verhaaltje snap ik niet zo heel veel, maar goed dat het in de site blijft gaan ;)
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Jor-D wrote:VPS
View on YouTube
:huh:
Hardtraxx Admin
last seen 14 minutes ago
Chukkels wrote:
Jor-D wrote:VPS
View on YouTube
:huh:
xd
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 1 hour ago
Almighty wrote:Zwingli de monnik stommelde uit het bed toen de abt binnenkwam. Op het laatste moment besefte hij dat hij met ontbloot geslacht voor de baas van dit krocht stond maar daar kon hij nu niets meer aan veranderen. De boerenmeisjes die hij deze middag had meegelokt onder de dreiging van het vagevuur en andere soorten vreselijkheden kwamen(alle 8 )met verwarde haren vanonder de lakens. De abt keek berispend maar kon deze zoon van addelijke ouders niet zomaar op de vingers tikken al was hij alleen naar hier gekomen om zijn losbandige gedrag nu op kosten van het klooster voort te zetten."Maak je klaar voor het middaggebed Zwingli." Met grote tegenzin kleedde Zwingli zich aan en begaf zich naar de kerk. Onderweg kwam hij een van zijn vele bastaardkinderen tegen dat hij echter geen blik waardig keurde. Zwingli voelde zich nog soezerig van de schranspartij van deze ochtend waarbij hij heel zijn zijden gewaad bevuild had en daarna zo zat als een kanon met gewaad en al in de beerput gevallen was. Niet moeilijk dat de andere monnikken hem zo vuil aankeken er hing nog een beetje drek aan zijn gezicht. Midden in het moment van stilte liet hij een knallende wind die alle monnikken ondanks hun vroomheid meteen uit de kerk joeg. "Mij niet gelaten," dacht Zwingli, "nu kan ik tenminste verder gaan met stoeien." en hij liep verder naar zijn 'cel' die hij echter smaakvol had ingericht want hij was een zwijn maar een zwijn met smaak. Hij trok een nieuw gewaad aan versierd met brokaat en zette zich op een bankje in de zon. Lang duurde dit niet want de kip die hij vanmorgend gegeten had, had een verdacht groen kleurtje, dat hem nu zware buikloop bezorgd had. Terwijl de vuiligheid vanonder zijn kleren liep (hij droeg geen onderbroek) sprintte hij naar het gevoeg daarbij inpassant de moestuintjes bemestend. Na een doegddoend intermezzo zullen we het maar noemen begaf hij zich naar de eetzaal waar zijn aparte eettafel vol stond met lekkernijen. Grinnikend en zijn mond met vet bevuilend keek hij hoe de andere monniken met een zuinig mondje van hun droog brood met waterige soep aan het eten waren. Na de maaltijd begaf hij zich naar zijn slaapkamer terwijl hij zich liet aankondigen door (opnieuw) knallende scheten die iedereen wegjoegen van de gang. Daarna legde hij zich te rusten en maakte zich op voor nog een zinloze dag
anne-floor, is that you?
E
not sure if serious.... or trolling?
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
Het grote almachtig zever topic #2
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 15 days ago
Wout meeloper
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
snap er geen kut van
S
roberttt wrote:snap er geen kut van
Alles kut :nono:
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 1 hour ago
idd Het grote almachtig zever topic #2
G
Delt-A wrote:
idd Het grote almachtig zever topic #2
same here Het grote almachtig zever topic #2
C
Yo waddap gasten?... As we dan toch gaan meelopen... Loop ik mee naar de bushalte
J
Hardtraxx Veteran
last seen May 2021
Ermahgerd!
Hardtraxx Veteran
5255 posts member since 2011
last seen Jul 2026
Stommerds
Hardtraxx Veteran
5687 posts member since 2011
last seen Dec 2013
kk
E
Wat is hier gebeurd?

ik lees dat er topics verwijdert zijn en leden opgedoekt die t niet zijn?

Active topics in Off-Topic

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 14 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 18 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 22 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 22 hours ago