Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1953, 1954, 1955, 1956, 1957, 1958, 1959 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nijidik schreef:
Pilletjes vergeten?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Zijn alle dieren hier losgeslagen ofzo.
doe is normaal en niet zo kinderachtig xd

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 20:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoi
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 20:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Gaat weer goed hier :corn:

Doe nu eens allemaal lief tegen elkaar en ga samen lekker hartjengs maken :loving:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoi
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij bedoeld het goed hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 20:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Hoi


Meeloper
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 20:47 
 
Hardtraxx Veteran

tommetjeuh schreef:
Wout1997 schreef:
Zijn alle dieren hier losgeslagen ofzo.
doe is normaal en niet zo kinderachtig xd

Afbeelding

link doet het niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 20:47 
 

Wout1997 schreef:
tommetjeuh schreef:
Wout1997 schreef:
Zijn alle dieren hier losgeslagen ofzo.
doe is normaal en niet zo kinderachtig xd

Afbeelding

link doet het niet

jij ook niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Afbeelding

Afbeelding

Henk-Jan schreef:
Hij bedoeld het goed hoor.

Leraar toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty serieus van iedereen op deze hele forum waarom kies je nou net hem uit. :cry:
Hoe laag om te zinken tot beledigingen zoals deze :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fuck deze torrie
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
El Mare schreef:
Hoi


Meeloper


Ja, ik heb altijd geleerd in de supermarkt om met mensen mee te lopen als ze bv iets vragen, of je iets verdachts ziet :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
El Mare schreef:
Hoi


Meefietser

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 20:48 
 
Hardtraxx Veteran

ik kan hier wel van genieten
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
zo dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 20:49 
 

Zwingli de monnik stommelde uit het bed toen de abt binnenkwam. Op het laatste moment besefte hij dat hij met ontbloot geslacht voor de baas van dit krocht stond maar daar kon hij nu niets meer aan veranderen. De boerenmeisjes die hij deze middag had meegelokt onder de dreiging van het vagevuur en andere soorten vreselijkheden kwamen(alle 8 )met verwarde haren vanonder de lakens. De abt keek berispend maar kon deze zoon van addelijke ouders niet zomaar op de vingers tikken al was hij alleen naar hier gekomen om zijn losbandige gedrag nu op kosten van het klooster voort te zetten."Maak je klaar voor het middaggebed Zwingli." Met grote tegenzin kleedde Zwingli zich aan en begaf zich naar de kerk. Onderweg kwam hij een van zijn vele bastaardkinderen tegen dat hij echter geen blik waardig keurde. Zwingli voelde zich nog soezerig van de schranspartij van deze ochtend waarbij hij heel zijn zijden gewaad bevuild had en daarna zo zat als een kanon met gewaad en al in de beerput gevallen was. Niet moeilijk dat de andere monnikken hem zo vuil aankeken er hing nog een beetje drek aan zijn gezicht. Midden in het moment van stilte liet hij een knallende wind die alle monnikken ondanks hun vroomheid meteen uit de kerk joeg. "Mij niet gelaten," dacht Zwingli, "nu kan ik tenminste verder gaan met stoeien." en hij liep verder naar zijn 'cel' die hij echter smaakvol had ingericht want hij was een zwijn maar een zwijn met smaak. Hij trok een nieuw gewaad aan versierd met brokaat en zette zich op een bankje in de zon. Lang duurde dit niet want de kip die hij vanmorgend gegeten had, had een verdacht groen kleurtje, dat hem nu zware buikloop bezorgd had. Terwijl de vuiligheid vanonder zijn kleren liep (hij droeg geen onderbroek) sprintte hij naar het gevoeg daarbij inpassant de moestuintjes bemestend. Na een doegddoend intermezzo zullen we het maar noemen begaf hij zich naar de eetzaal waar zijn aparte eettafel vol stond met lekkernijen. Grinnikend en zijn mond met vet bevuilend keek hij hoe de andere monniken met een zuinig mondje van hun droog brood met waterige soep aan het eten waren. Na de maaltijd begaf hij zich naar zijn slaapkamer terwijl hij zich liet aankondigen door (opnieuw) knallende scheten die iedereen wegjoegen van de gang. Daarna legde hij zich te rusten en maakte zich op voor nog een zinloze dag
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 20:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
sjobie schreef:
El Mare schreef:
Hoi


Meefietser

Afbeelding


Ik fiets niet gvd :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 20:49 
 

Er was eens een héél klein ventje. En hij heette Pim. Pim had een heliumballon, en weet je waarom? Hij had net zijn rijbewijs gehaald! Niet voor zijn auto, niet voor zijn boot, niet voor zijn trekker, niet voor zijn vliegtuig, nee, voor zijn driewieler! En weet je welke kleur die ballon had? Blauw! En weet je welke kleur zijn driewieler had? Paars!

Pim had dus een paarse driewieler, en een groene heliumballon.

Op een dag dacht Pim: "Hee, ik ga een stukje fietsen op mijn driewieler, en dan bind ik mijn ballon vast aan het stuur."

Het was namelijk een heliumballon zoals ik al zei, dus die ging heel mooi omhoog. Toen hij een stukje had gereden, zag hij twee jongens staan. En wat deden die jongens? Nou, ze knipten zomaar het touwtje van de ballon doormidden met hun schaar die ze constant bij zich hadden! Hierdoor vloog de groene ballon weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Zwingli de monnik stommelde uit het bed toen de abt binnenkwam. Op het laatste moment besefte hij dat hij met ontbloot geslacht voor de baas van dit krocht stond maar daar kon hij nu niets meer aan veranderen. De boerenmeisjes die hij deze middag had meegelokt onder de dreiging van het vagevuur en andere soorten vreselijkheden kwamen(alle 8 )met verwarde haren vanonder de lakens. De abt keek berispend maar kon deze zoon van addelijke ouders niet zomaar op de vingers tikken al was hij alleen naar hier gekomen om zijn losbandige gedrag nu op kosten van het klooster voort te zetten."Maak je klaar voor het middaggebed Zwingli." Met grote tegenzin kleedde Zwingli zich aan en begaf zich naar de kerk. Onderweg kwam hij een van zijn vele bastaardkinderen tegen dat hij echter geen blik waardig keurde. Zwingli voelde zich nog soezerig van de schranspartij van deze ochtend waarbij hij heel zijn zijden gewaad bevuild had en daarna zo zat als een kanon met gewaad en al in de beerput gevallen was. Niet moeilijk dat de andere monnikken hem zo vuil aankeken er hing nog een beetje drek aan zijn gezicht. Midden in het moment van stilte liet hij een knallende wind die alle monnikken ondanks hun vroomheid meteen uit de kerk joeg. "Mij niet gelaten," dacht Zwingli, "nu kan ik tenminste verder gaan met stoeien." en hij liep verder naar zijn 'cel' die hij echter smaakvol had ingericht want hij was een zwijn maar een zwijn met smaak. Hij trok een nieuw gewaad aan versierd met brokaat en zette zich op een bankje in de zon. Lang duurde dit niet want de kip die hij vanmorgend gegeten had, had een verdacht groen kleurtje, dat hem nu zware buikloop bezorgd had. Terwijl de vuiligheid vanonder zijn kleren liep (hij droeg geen onderbroek) sprintte hij naar het gevoeg daarbij inpassant de moestuintjes bemestend. Na een doegddoend intermezzo zullen we het maar noemen begaf hij zich naar de eetzaal waar zijn aparte eettafel vol stond met lekkernijen. Grinnikend en zijn mond met vet bevuilend keek hij hoe de andere monniken met een zuinig mondje van hun droog brood met waterige soep aan het eten waren. Na de maaltijd begaf hij zich naar zijn slaapkamer terwijl hij zich liet aankondigen door (opnieuw) knallende scheten die iedereen wegjoegen van de gang. Daarna legde hij zich te rusten en maakte zich op voor nog een zinloze dag

Et Engels of Ingels beheurt tot de West-Germaanse takke van de Germaanse taelen en is ien van de grootste taelen ter wereld. D'r bin in totaol zoe'n 510 miljoen die et praoten kunnen.

Et Engels stamt of van de Germaanse taelen die in et Verienigd Keuninkriek praot wodden, in et biezunder de tael van de Angelen, de Saksen en de Juten. Et is stark beïnvloed deur et Ooldnoors (daankzi'j de vule Vikingen die d'r daor vestigd hebben tussen 800-1000) en veural et Fraans (nao de verovering deur de Normandiërs in 1066). De grammatikaole struktuur is Germaans mar mit slim vule woorden die ontleend binnen an et Fraans en Latien. Engels wodt somstieden ok wel een broggetael tussen de Germaanse- en Romaanse taelen nuumd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.cjg.groningen.nl/basisschool ... n/meelopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 20:51 
 
Hardtraxx Veteran

Balloon was toch blauw? :P

Modeditgrapje. Hihi!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 20:53 
 

Bij pesten spelen behalve de pester en het kind dat het slachtoffer is, ook anderen een rol.

Ze steunen het kind dat gepest wordt niet of niet voldoende. Ze weerhouden de pester er niet van zijn pestgedrag uit te voeren. Maar ook het zien van pesten, als je zelf niet meedoet, is vervelend.


Kutzooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 20:54 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Bij pesten spelen behalve de pester en het kind dat het slachtoffer is, ook anderen een rol.

Ze steunen het kind dat gepest wordt niet of niet voldoende. Ze weerhouden de pester er niet van zijn pestgedrag uit te voeren. Maar ook het zien van pesten, als je zelf niet meedoet, is vervelend.


Kutzooi

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:
Balloon was toch blauw? :P

Modeditgrapje. Hihi!

Afbeelding
Vorige  1 ... 1953, 1954, 1955, 1956, 1957, 1958, 1959 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic