Niet liegen Stijn.
flauwwrote:Geregistreerd: 18-06-2005 06:54
noobs
flauwwrote:Geregistreerd: 18-06-2005 06:54
noobs
Blu-ray en 3D?wrote: Het mooiste? ik heb morfine gekregen... Man wat een goddelijk spul!! Heb de operatie ook op dvd staan. Echt apart!
jaa iedereen komt even hoop ikwrote:Hardtraxx meeting in Haren vrijdag??
ik zag al een aantal ht'ers tussen de aanwezigen-lijst staanwrote:jaa iedereen komt even hoop ikwrote:Hardtraxx meeting in Haren vrijdag??is voor mij maar 25km rijden
Oehh.. morgen 4 jaarwrote:Geregistreerd: 19-09-2008, 11:21
Ja, ik laat mensen graag denken dat ik ernstig ziek ben.wrote:maarja wil je er uit zien of je chemo gebruikt of niet, that is the question
En wat bereik je dan door ook nog eens je haren af te scheren?wrote: Ja, ik laat mensen graag denken dat ik ernstig ziek ben.
Langer dan ik wtf ik namelijk sindswrote:ik zit hier iets langer dan 2 jaar nu
wrote:Geregistreerd: 68-29-34937, 39:23

wrote:Arrr, you scallywaggers, it is talk like a pirate day again, so grab yer finest rum and yer beauties, cuz we arrrrr back!
Djek Sperroooooooowrote:wrote:Arrr, you scallywaggers, it is talk like a pirate day again, so grab yer finest rum and yer beauties, cuz we arrrrr back!
Me? I’m dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It’s the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they’re going to do something incredibly… stupid.