Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1948, 1949, 1950, 1951, 1952, 1953, 1954 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 09:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Chris Two schreef:
Tis fris man... 3mm op je kop laat je echt alle koudheid voelen


9mm pipa aan je kop G

Wojow dat zijn die ekte stredde tories!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 09:46 
 
Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Tis fris man... 3mm op je kop laat je echt alle koudheid voelen


Gaat het? :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 11:20 
 

Chris Two schreef:
Tis fris man... 3mm op je kop laat je echt alle koudheid voelen

nee man, is juist super chill :P
kan je lekker mutsen op enzo zonder dat je haar verneukt wordt :P
regen doet je ook niks, ideaal :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 11:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Chris Two schreef:
Tis fris man... 3mm op je kop laat je echt alle koudheid voelen

nee man, is juist super chill :P
kan je lekker mutsen op enzo zonder dat je haar verneukt wordt :P
regen doet je ook niks, ideaal :D


En bespaard tijd in de ochtend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 11:35 
 
Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
KSwoosh schreef:
Chris Two schreef:
Tis fris man... 3mm op je kop laat je echt alle koudheid voelen

nee man, is juist super chill :P
kan je lekker mutsen op enzo zonder dat je haar verneukt wordt :P
regen doet je ook niks, ideaal :D


En bespaard tijd in de ochtend.


Bespaart :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 11:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hmm.. Dat is wel een hele slechte vaut. Mijn excuses :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 11:43 
 
Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Hmm.. Dat is wel een hele slechte vaut. Mijn excuses :cry:


Het is je vergeven :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 12:09 
 

maarja wil je er uit zien of je chemo gebruikt of niet, that is the question
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 14:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kom er net achter dat ik vanaf 11 dagen geleden 2 jaar op Hardtraxx zit. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 14:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Kom er net achter dat ik vanaf 11 dagen geleden 2 jaar op Hardtraxx zit. :woot:

Tijd voor een feestje :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 15:48 
 

Nando schreef:
Kom er net achter dat ik vanaf 11 dagen geleden 2 jaar op Hardtraxx zit. :woot:

Gecondoleerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 16:16 
 
Hardtraxx Veteran

Nando schreef:
Kom er net achter dat ik vanaf 11 dagen geleden 2 jaar op Hardtraxx zit. :woot:


Ik bijna :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 16:20 
 

Noobs :P
Ik heb al langer dan 3 jaar mijn ziel aan de duivel verkocht
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 16:57 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

ik zit hier iets langer dan 2 jaar nu :D

Geregistreerd: 19-08-2010, 21:16
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 17:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Noobs :P
Ik heb al langer dan 3 jaar mijn ziel aan de duivel verkocht

Noob :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 12-10-2008, 16:02 :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 18:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 22-11-2008, 23:32
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 18:28 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Geregistreerd: 29-06-2008, 17:56

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 18:31 
 
Hardtraxxer

05-09-2011, 19:57
Morgen 2 weken en 1 jaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

28-02-2009
Ga ook alweer een tijdje mee ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

18-01-2010, 22:34

2 jaar en 8 maanden precies :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 18:42 
 
Hardtraxx Veteran

Geregistreerd: 17-02-2012, 14:28 :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
18-01-2010, 22:34

2 jaar en 8 maanden precies :D


Ong. 2 weken na mij :P
Geregistreerd: 03-01-2010, 01:49
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2012 19:04 
 
Hardtraxx Veteran

Project 141 schreef:
Geregistreerd: 18-06-2005 06:54

noobs -.-

:P :P
Vorige  1 ... 1948, 1949, 1950, 1951, 1952, 1953, 1954 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic