Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1950, 1951, 1952, 1953, 1954, 1955, 1956 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Parler.

Then it seems we are done
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Firetrap schreef:
Parler.

Then it seems we are done

So be it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rampambam bam bapabam bam bam bapabwuUbwuUBwuUBwuU rampadadam padampampam
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:
Parler.

Parlay bedoelt u?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grozny schreef:
tommetjeuh schreef:
Firetrap schreef:
Parler.

Then it seems we are done

So be it.

Jedi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Force is with you.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 21:02 
 

Geregistreerd op 25-07-2009

Wat een tijden
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 21:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Firetrap schreef:
Parler.

Parlay bedoelt u?

Het is Party
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 22:55 
 
Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Firetrap schreef:
Parler.

Parlay bedoelt u?


Ja dat. Dacht echt dat het van het Franse 'praten' was afgeleid, was wel zo logisch geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 23:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Firetrap schreef:

Ja dat. Dacht echt dat het van het Franse 'praten' was afgeleid, was wel zo logisch geweest.

Het gaat niet over praten.

Are you willing to parlay?

Gaat over het ''onderhandelen'' bij kapiteins. Iig vroeger. In de huidige volksmond meer voor gokken.
Henk-Jan schreef:
Het is Party

Je bent ook echt een godsgeschenk.
Gotverdomme, ik voel weer een remix.

Wavolizer - Done (Henk-Jan Edit) na de awesome (Klos Edit). :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 23:05 
 
Hardtraxx Veteran

Fancy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hier nog mensen heen?

www.projectxhaaren.net
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 23:35 
 

teupie schreef:
hier nog mensen heen?

http://www.projectxhaaren.net

http://www.projectxharen.net/

http://projectxharen.com/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 23:36 
 
Hardtraxx Addict

teupie schreef:
hier nog mensen heen?

http://www.projectxhaaren.net


http://www.projectxharen.net ;) En nee haha :P, is best dichtbij maar heb al andere verplichtingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 23:40 
 

Slaap lekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 23:40 
 
Hardtraxx Addict

Entourage schreef:
Slaap lekker

doei
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2012 23:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

teupie schreef:
hier nog mensen heen?

http://www.projectxhaaren.net

Ik ga wel even een kijkje nemen denk ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 09:10 
 
Hardtraxx Addict

Grozny schreef:
teupie schreef:
hier nog mensen heen?

http://www.projectxharen.net

Ik ga wel even een kijkje nemen denk ik :)


:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 12:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Als ik in de buurt woonde was ik zeker even langs gegaan uit nieuwschierigheid. Woon er alleen 2 uur vandaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 14:15 
 

Wat is dat? Project X haren?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 14:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Wat is dat? Project X haren?

actueel/noodverordening-om-verjaardagsfeestje-16-jarige-t29596.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 14:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ik ga denk ik ook wel even langs :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 15:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Wat is dat? Project X haren?


dude, t is op t nieuws geweest en alles...

anyway ben benieuwd hoeveel mensen er werkelijk naartoe gaan! Voor mij iig te ver
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Er is al een Project X Brabant reis via de NS georganiseerd :lol:

Zal me benieuwen hoeveel mensen er echt heen gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2012 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als dit gewoon een marketingsstunt is mogen ze van mij de kosten van de totale politie inzet daar bij de organisatie verhalen
Vorige  1 ... 1950, 1951, 1952, 1953, 1954, 1955, 1956 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic