Neppe_oostzaner ook, ekte_JorD ook, terrorwouter ook... Dus ja, hun zijn de enige met een banwrote:Zijn Banaanslak en Echte Oostzaner de enige met een ban?wrote: Het beste wat Hardtraxx kon overkomen sinds de introductie van Sjors in het drugstopic.
Ach, ik vind in ieder geval opgeruimd staat netjes.
Ik mis de tijd toen trolls nog grappig waren... 
Jij bent gewoon te serieus geworden..wrote:Ik mis de tijd toen trolls nog grappig waren...
Nee, het was ook echt niet grappig. Oké, die troll van wouter was wel leuk, maar daarmee heb je het ook wel gezien.wrote:Jij bent gewoon te serieus geworden..wrote:Ik mis de tijd toen trolls nog grappig waren...
Huilerts..wrote:Nee, het was ook echt niet grappig. Oké, die troll van wouter was wel leuk, maar daarmee heb je het ook wel gezien.wrote:Jij bent gewoon te serieus geworden..wrote:Ik mis de tijd toen trolls nog grappig waren...
Kom jij nou maar eens online, dan boost ik je wel even door Arah heen.
Nope, de standaard is gewoon drastisch omlaag gegaan. Tegenwoordig is oude shit bumpen al grappig :') Kom nou...wrote:Jij bent gewoon te serieus geworden..wrote:Ik mis de tijd toen trolls nog grappig waren...
Maar, daar heb ik het niet over. En, tsja.. Laat ze lekker oude shit bumpen, /carewrote:Nope, de standaard is gewoon drastisch omlaag gegaan. Tegenwoordig is oude shit bumpen al grappig :') Kom nou...wrote:Jij bent gewoon te serieus geworden..wrote:Ik mis de tijd toen trolls nog grappig waren...
Ik heb het ook allemaal terug gelezen en kan nou niet echt zeggen dat ik het grappig vond.
E
Wat was de aanleiding voor deze spontane actie?
Maar, je vindt het wel interessant genoeg om te lezen. Misschien was dat hun doen er wel achter? Om mensen onzin te laten lezen, waardoor ze kostbare minuten van hun leven verneuken.wrote:Ik heb het ook allemaal terug gelezen en kan nou niet echt zeggen dat ik het grappig vond.
In dat geval.
Is de troll goed gelukt
wrote:Maar, je vindt het wel interessant genoeg om te lezen. Misschien was dat hun doen er wel achter? Om mensen onzin te laten lezen, waardoor ze kostbare minuten van hun leven verneuken.wrote:Ik heb het ook allemaal terug gelezen en kan nou niet echt zeggen dat ik het grappig vond.
In dat geval.
Is de troll goed gelukt

E
Ben jij dat Steffnov? 
Helaas moet ik je teleurstellen met een negatief antwoord
E
wrote:wrote:Illuminati![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wtf is hier gebeurd.... iemand die mij kan bijpraten?
Je lijkt wel beetje op hem ik zeg je eerlijk excl de baard natuurlijk.wrote:Helaas moet ik je teleurstellen met een negatief antwoord
wrote:Je lijkt wel beetje op hem ik zeg je eerlijk excl de baard natuurlijk.wrote:Helaas moet ik je teleurstellen met een negatief antwoord
wrote:Het beste wat Hardtraxx kon overkomen sinds de introductie van Sjors in het drugstopic.
S
Hoezo ik ook??wrote:Hahah wat sad :') zijn alle IP adressen gebanned waar thijs ooit op heeft gezeten, nu zijn mr.lellebel, klos en wss ook black.sunrise ook ge ip-banned
wrote:Ik zie de gelijkenis ook.
Omdat er gezegd werd dat thijs ook eens bij jou thuis was ingelogdwrote:Hoezo ik ook??wrote:Hahah wat sad :') zijn alle IP adressen gebanned waar thijs ooit op heeft gezeten, nu zijn mr.lellebel, klos en wss ook black.sunrise ook ge ip-banned
Is dus wss niet zo geweest dan
G
jij hebt gemist dat Jordy had gezegd dat ie het had rechtgezet?wrote:Omdat er gezegd werd dat thijs ook eens bij jou thuis was ingelogdwrote:Hoezo ik ook??wrote:Hahah wat sad :') zijn alle IP adressen gebanned waar thijs ooit op heeft gezeten, nu zijn mr.lellebel, klos en wss ook black.sunrise ook ge ip-banned
![]()
Is dus wss niet zo geweest dan
Nee dat heb ik niet gemist, maar een aantal mensen hebben er zelf melding van gemaakt.. en toen zij weer konden inloggen werd er gemeld dat het was opgelost.. ik nam iig niet aan dat jor-d zelf tussen alle ip's ging zoeken welke misschien van anderen zouden kunnen zijn