Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1944, 1945, 1946, 1947, 1948, 1949, 1950 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 17:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Chukkels schreef:
Het beste wat Hardtraxx kon overkomen sinds de introductie van Sjors in het drugstopic. ^^

Zijn Banaanslak en Echte Oostzaner de enige met een ban?

Neppe_oostzaner ook, ekte_JorD ook, terrorwouter ook... Dus ja, hun zijn de enige met een ban ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach, ik vind in ieder geval opgeruimd staat netjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik mis de tijd toen trolls nog grappig waren... -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 18:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Ik mis de tijd toen trolls nog grappig waren... -.-


Jij bent gewoon te serieus geworden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Steffnov schreef:
Ik mis de tijd toen trolls nog grappig waren... -.-


Jij bent gewoon te serieus geworden..

Nee, het was ook echt niet grappig. Oké, die troll van wouter was wel leuk, maar daarmee heb je het ook wel gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 18:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
roberttt schreef:
Steffnov schreef:
Ik mis de tijd toen trolls nog grappig waren... -.-


Jij bent gewoon te serieus geworden..

Nee, het was ook echt niet grappig. Oké, die troll van wouter was wel leuk, maar daarmee heb je het ook wel gezien.


Huilerts..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 18:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kom jij nou maar eens online, dan boost ik je wel even door Arah heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Steffnov schreef:
Ik mis de tijd toen trolls nog grappig waren... -.-

Jij bent gewoon te serieus geworden..


Nope, de standaard is gewoon drastisch omlaag gegaan. Tegenwoordig is oude shit bumpen al grappig :') Kom nou...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 18:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
roberttt schreef:
Steffnov schreef:
Ik mis de tijd toen trolls nog grappig waren... -.-

Jij bent gewoon te serieus geworden..


Nope, de standaard is gewoon drastisch omlaag gegaan. Tegenwoordig is oude shit bumpen al grappig :') Kom nou...


Maar, daar heb ik het niet over. En, tsja.. Laat ze lekker oude shit bumpen, /care
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 18:09 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik heb het ook allemaal terug gelezen en kan nou niet echt zeggen dat ik het grappig vond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 18:11 
 

Wat was de aanleiding voor deze spontane actie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 18:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ik heb het ook allemaal terug gelezen en kan nou niet echt zeggen dat ik het grappig vond.


Maar, je vindt het wel interessant genoeg om te lezen. Misschien was dat hun doen er wel achter? Om mensen onzin te laten lezen, waardoor ze kostbare minuten van hun leven verneuken.

In dat geval.

Is de troll goed gelukt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
wootum schreef:
Ik heb het ook allemaal terug gelezen en kan nou niet echt zeggen dat ik het grappig vond.


Maar, je vindt het wel interessant genoeg om te lezen. Misschien was dat hun doen er wel achter? Om mensen onzin te laten lezen, waardoor ze kostbare minuten van hun leven verneuken.

In dat geval.

Is de troll goed gelukt :)

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 18:18 
 

Ben jij dat Steffnov? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas moet ik je teleurstellen met een negatief antwoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 19:14 
 

Olijfboompje schreef:
Almighty schreef:
Illuminati :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:

Afbeelding

:lol:

wtf is hier gebeurd.... iemand die mij kan bijpraten? :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Helaas moet ik je teleurstellen met een negatief antwoord


Je lijkt wel beetje op hem ik zeg je eerlijk excl de baard natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Steffnov schreef:
Helaas moet ik je teleurstellen met een negatief antwoord


Je lijkt wel beetje op hem ik zeg je eerlijk excl de baard natuurlijk.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 20:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zie de gelijkenis ook. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Het beste wat Hardtraxx kon overkomen sinds de introductie van Sjors in het drugstopic. ^^

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 23:19 
 



Dit is gewoon epic xd wat zyn mensen strontachterlijk seg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 07:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Hahah wat sad :') zijn alle IP adressen gebanned waar thijs ooit op heeft gezeten, nu zijn mr.lellebel, klos en wss ook black.sunrise ook ge ip-banned >.<

Hoezo ik ook?? >.<



Olijfboompje schreef:
Ik zie de gelijkenis ook. :D

:yes: :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 08:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
tommetjeuh schreef:
Hahah wat sad :') zijn alle IP adressen gebanned waar thijs ooit op heeft gezeten, nu zijn mr.lellebel, klos en wss ook black.sunrise ook ge ip-banned >.<

Hoezo ik ook?? >.<


Omdat er gezegd werd dat thijs ook eens bij jou thuis was ingelogd :P
Is dus wss niet zo geweest dan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 08:18 
 

tommetjeuh schreef:
Black Sunrise schreef:
tommetjeuh schreef:
Hahah wat sad :') zijn alle IP adressen gebanned waar thijs ooit op heeft gezeten, nu zijn mr.lellebel, klos en wss ook black.sunrise ook ge ip-banned >.<

Hoezo ik ook?? >.<


Omdat er gezegd werd dat thijs ook eens bij jou thuis was ingelogd :P
Is dus wss niet zo geweest dan xd

jij hebt gemist dat Jordy had gezegd dat ie het had rechtgezet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 sep 2012 08:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee dat heb ik niet gemist, maar een aantal mensen hebben er zelf melding van gemaakt.. en toen zij weer konden inloggen werd er gemeld dat het was opgelost.. ik nam iig niet aan dat jor-d zelf tussen alle ip's ging zoeken welke misschien van anderen zouden kunnen zijn :P
Vorige  1 ... 1944, 1945, 1946, 1947, 1948, 1949, 1950 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic