wrote:Maar deze pagina leeft nu al bijna 2.5 dagen XDwrote:Volgens mij is iedereen aan het uitbrakken van een meer dan geslaagde Duitse nacht.wrote:Wat is het rustig in het zever topic :O

wrote:Maar deze pagina leeft nu al bijna 2.5 dagen XDwrote:Volgens mij is iedereen aan het uitbrakken van een meer dan geslaagde Duitse nacht.wrote:Wat is het rustig in het zever topic :O

uitbrakken? ik ben nog gewoon wakker heurwrote:Volgens mij is iedereen aan het uitbrakken van een meer dan geslaagde Duitse nacht.wrote:Wat is het rustig in het zever topic :O
Ja maar Kasper jij bent ook gewoon een eckte stoereng boii.. Wij (nog) nietwrote:uitbrakken? ik ben nog gewoon wakker heurwrote:Volgens mij is iedereen aan het uitbrakken van een meer dan geslaagde Duitse nacht.wrote:Wat is het rustig in het zever topic :O
ik heb vanmiddag een 2 tal uurtje genapd.wrote:uitbrakken? ik ben nog gewoon wakker heurwrote:Volgens mij is iedereen aan het uitbrakken van een meer dan geslaagde Duitse nacht.wrote:Wat is het rustig in het zever topic :O
tja je moet wat he, kan moeilijk de hele dag slapen, dan kan ik snachts niet meer slapenwrote:Ja maar Kasper jij bent ook gewoon een eckte stoereng boii.. Wij (nog) niet
ja dat is ook niet moeilijk dat je nu fris bent, want jij ging neit eens loswrote:ik heb vanmiddag een 2 tal uurtje genapd.
maar meer ook niet.
tien voor 7 op q-base weg.
uurtje later thuisstrontnuchter en fris als een hoentje.
ben vandaag maar gewoon doorgegaan tot ik sliep en vanavond op tijd naar bed![]()
dan gaje maar lekker ergens met Dakpan staan,iig neit in mijn buurtwrote:Ik geniet zonder los te gaan... meermaals gezegd
Ik kan dat best goed volhouden tussen het publiek staan en genieteng van de muziek...
Ik hoef niet te gaan maaien. zoveel gras was er niet.
Zonder drugs??wrote:Ik geniet zonder los te gaan... meermaals gezegd
Biscuit viel je nou trouwens serieus in slaap tijdens Adarowrote:dan gaje maar lekker ergens met Dakpan staan,iig neit in mijn buurtwrote:Ik geniet zonder los te gaan... meermaals gezegd
Ik kan dat best goed volhouden tussen het publiek staan en genieteng van de muziek...
Ik hoef niet te gaan maaien. zoveel gras was er niet.
hij gaat zeker de hele tijd woef woef?wrote:mn broer hep een niewe subwoeffer in zn golf gaat echt donders hart heele buurt trilt van dat ding
wrote:beter gaat ie meer reng deng als ditwrote:neej boemboeem zoals dit View on YouTube
View on YouTube
wrote:dat is en kats lekkere nummer maat!!
jazekerwrote:jezus kasper vind je dit nou echt mooi
Heel misschien, ligt aan de financiën en of ik nou wel of niet naar r_AW ga. Krijg verder niemand mee naar r_AW en wessel heeft afgezegd (wes, vieze vuile hoerwrote:tja je moet wat he, kan moeilijk de hele dag slapen, dan kan ik snachts niet meer slapenwrote:Ja maar Kasper jij bent ook gewoon een eckte stoereng boii.. Wij (nog) niet
Ga jij Project Hardcore eigenlijk?
Meneer stoere boi voor jouwrote:Stoere boi
dat betekent niet altijd de meest wijzewrote:Zei het jonkie tegen de oudere..
Haha Terrorwoutertjuhwrote:beter gaat ie meer reng deng als ditwrote:neej boemboeem zoals dit View on YouTube
View on YouTube