KSwoosh schreef:
biscuit schreef:
Ik geniet zonder los te gaan... meermaals gezegd

Ik kan dat best goed volhouden tussen het publiek staan en genieteng van de muziek...
Ik hoef niet te gaan maaien. zoveel gras was er niet.
dan gaje maar lekker ergens met Dakpan staan,iig neit in mijn buurt

Biscuit viel je nou trouwens serieus in slaap tijdens Adaro
Ik tikte je 10x aan om te zeggen dat ik effe naar de wc ging en daarna weer terug kwam, je reageerde maar niet, toen ik terugkwam zat je nog steeds in dezelfde houding
De wc was ook een drama als ik er zo aan terug denk, meermaals heel trots tegen iedereen verteld dat ik nog best veel kon pissen en dat m'n lul niet was gekrompen
Er was ook een dikke held op de wc's bij de Hangar, die vent stond daar steeds voor de dixi's te schreeuwen dat ie moest schijten en dat iedereen moest opschieten, vervolgens was er een dixi vrij en liet ie iedereen voor "omdat ze zo lief waren" om vervolgens tegen diezelfde mensen te roepen dat ze moesten opschieten
