Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1940, 1941, 1942, 1943, 1944, 1945, 1946 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 19:48 
 

Socializerz schreef:
Chukkels schreef:
Socializerz schreef:
Wat is het rustig in het zever topic :O

Volgens mij is iedereen aan het uitbrakken van een meer dan geslaagde Duitse nacht.

Maar deze pagina leeft nu al bijna 2.5 dagen XD

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 20:37 
 

Verzocht: een natte keel.

voortaan geen bier meer. krijg dr een droge bek van >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 21:14 
 

Chukkels schreef:
Socializerz schreef:
Wat is het rustig in het zever topic :O

Volgens mij is iedereen aan het uitbrakken van een meer dan geslaagde Duitse nacht.

uitbrakken? ik ben nog gewoon wakker heur xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Chukkels schreef:
Socializerz schreef:
Wat is het rustig in het zever topic :O

Volgens mij is iedereen aan het uitbrakken van een meer dan geslaagde Duitse nacht.

uitbrakken? ik ben nog gewoon wakker heur xd

Ja maar Kasper jij bent ook gewoon een eckte stoereng boii.. Wij (nog) niet :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 21:26 
 

KSwoosh schreef:
Chukkels schreef:
Socializerz schreef:
Wat is het rustig in het zever topic :O

Volgens mij is iedereen aan het uitbrakken van een meer dan geslaagde Duitse nacht.

uitbrakken? ik ben nog gewoon wakker heur xd

ik heb vanmiddag een 2 tal uurtje genapd.

maar meer ook niet.
tien voor 7 op q-base weg.
uurtje later thuis :lol: strontnuchter en fris als een hoentje.
ben vandaag maar gewoon doorgegaan tot ik sliep en vanavond op tijd naar bed :yawn: :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 22:07 
 

STAN- schreef:
Ja maar Kasper jij bent ook gewoon een eckte stoereng boii.. Wij (nog) niet :(

tja je moet wat he, kan moeilijk de hele dag slapen, dan kan ik snachts niet meer slapen xd
Ga jij Project Hardcore eigenlijk?

biscuit schreef:
ik heb vanmiddag een 2 tal uurtje genapd.

maar meer ook niet.
tien voor 7 op q-base weg.
uurtje later thuis :lol: strontnuchter en fris als een hoentje.
ben vandaag maar gewoon doorgegaan tot ik sliep en vanavond op tijd naar bed :yawn: :sleep:

ja dat is ook niet moeilijk dat je nu fris bent, want jij ging neit eens los xd hoezo zou je dan moe zijn -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 22:18 
 

Ik geniet zonder los te gaan... meermaals gezegd :P

Ik kan dat best goed volhouden tussen het publiek staan en genieteng van de muziek...
Ik hoef niet te gaan maaien. zoveel gras was er niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 23:11 
 

biscuit schreef:
Ik geniet zonder los te gaan... meermaals gezegd :P

Ik kan dat best goed volhouden tussen het publiek staan en genieteng van de muziek...
Ik hoef niet te gaan maaien. zoveel gras was er niet.

dan gaje maar lekker ergens met Dakpan staan,iig neit in mijn buurt -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 23:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Van stilstaan word je ook best wel snel moe hoor :o Ga maar eens 14 uren op 1 plek staan, ben je kapot :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan sessies zetten op prspct :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 01:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Ik geniet zonder los te gaan... meermaals gezegd :P

Zonder drugs?? :huh: :huh:
Hahaha grapje xd
Ik kan in ieder geval "Biscuit ontmoeten" van mijn to-do lijstje afstrepen!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 01:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
biscuit schreef:
Ik geniet zonder los te gaan... meermaals gezegd :P

Ik kan dat best goed volhouden tussen het publiek staan en genieteng van de muziek...
Ik hoef niet te gaan maaien. zoveel gras was er niet.

dan gaje maar lekker ergens met Dakpan staan,iig neit in mijn buurt -.-


Biscuit viel je nou trouwens serieus in slaap tijdens Adaro :lol: :worship:
Ik tikte je 10x aan om te zeggen dat ik effe naar de wc ging en daarna weer terug kwam, je reageerde maar niet, toen ik terugkwam zat je nog steeds in dezelfde houding xd

De wc was ook een drama als ik er zo aan terug denk, meermaals heel trots tegen iedereen verteld dat ik nog best veel kon pissen en dat m'n lul niet was gekrompen :lol:

Er was ook een dikke held op de wc's bij de Hangar, die vent stond daar steeds voor de dixi's te schreeuwen dat ie moest schijten en dat iedereen moest opschieten, vervolgens was er een dixi vrij en liet ie iedereen voor "omdat ze zo lief waren" om vervolgens tegen diezelfde mensen te roepen dat ze moesten opschieten :lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 13:00 
 

Terrorwoutertjuh schreef:
mn broer hep een niewe subwoeffer in zn golf gaat echt donders hart heele buurt trilt van dat ding

hij gaat zeker de hele tijd woef woef? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 13:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 13:55 
 

Terrorwoutertjuh schreef:

beter gaat ie meer reng deng als dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 14:01 
 

KSwoosh schreef:
Terrorwoutertjuh schreef:

beter gaat ie meer reng deng als dit




jezus kasper vind je dit nou echt mooi xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 14:01 
 

Terrorwoutertjuh schreef:
dat is en kats lekkere nummer maat!!

:yes:

kaboem schreef:
jezus kasper vind je dit nou echt mooi xd

jazeker :D dat is echt het beste nr van Drokz ooit :D

deze is overigens ook heel dik:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 14:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dagje school alweer voorbij :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 15:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Stoere boi
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 15:28 
 
Hardtraxx Veteran

Zodadelijk de borst en biceps spieren maar eens trainen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 16:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
STAN- schreef:
Ja maar Kasper jij bent ook gewoon een eckte stoereng boii.. Wij (nog) niet :(

tja je moet wat he, kan moeilijk de hele dag slapen, dan kan ik snachts niet meer slapen xd
Ga jij Project Hardcore eigenlijk?


Heel misschien, ligt aan de financiƫn en of ik nou wel of niet naar r_AW ga. Krijg verder niemand mee naar r_AW en wessel heeft afgezegd (wes, vieze vuile hoer :P )..
Verder is de lineup wel lekker met Ophidian, Chrono & The Demon Dwarf, TOA, Tieum, Tymon, Unexist en Mad Dog.. Het is in ieder geval een redelijk serieuze optie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 16:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Stoere boi

Meneer stoere boi voor jou ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 16:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zei het jonkie tegen de oudere..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 16:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Zei het jonkie tegen de oudere..

dat betekent niet altijd de meest wijze ^^ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Terrorwoutertjuh schreef:

beter gaat ie meer reng deng als dit

Haha Terrorwoutertjuh :lol: :lol: :lol:

En pak dan deze Kasper:
http://www.youtube.com/watch?v=GCDCyA0auT8
Vorige  1 ... 1940, 1941, 1942, 1943, 1944, 1945, 1946 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic