Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1939, 1940, 1941, 1942, 1943, 1944, 1945 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
dr zijn nog geen 24 uur om en dr is nog neet gezeverd?

waat is dit den?

Non-stop censuur makes us hide away.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
El Mare schreef:
Wat voor kutschool is dat dan? :P

De HvA ^^


Dat zegt al genoeg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
dr zijn nog geen 24 uur om en dr is nog neet gezeverd?

waat is dit den?


en jij verbreekt de stilte weer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 12:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Nou heeft ie de reacties uitgeschakeld lol


Je kan nog wel reageren op z'n kanaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 13:54 
 
Hardtraxx Addict

Middag!

Knetters, wat krijg ik opeens gruwlijk veel zin in Q-Base, zo lang naar toe geleefd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 17:46 
 

Lol wat zit er een verschil in geluidskaarten. Loose my mind klinkt nu harder dan elke willekeurige Ophidian track op mijn oude computer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 17:50 
 

Ritsurt schreef:
Middag!

Knetters, wat krijg ik opeens gruwlijk veel zin in Q-Base, zo lang naar toe geleefd :P


En hoeveel brie dacht U dit weekend te eten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 18:48 
 

biscuit schreef:
Ritsurt schreef:
Middag!

Knetters, wat krijg ik opeens gruwlijk veel zin in Q-Base, zo lang naar toe geleefd :P


En hoeveel brie dacht U dit weekend te eten?

je bent niet grappig -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 18:54 
 
Hardtraxx Addict

biscuit schreef:
Ritsurt schreef:
Middag!

Knetters, wat krijg ik opeens gruwlijk veel zin in Q-Base, zo lang naar toe geleefd :P


En hoeveel brie dacht U dit weekend te eten?


Kilo's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 sep 2012 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ritsurt schreef:
biscuit schreef:
Ritsurt schreef:
Middag!

Knetters, wat krijg ik opeens gruwlijk veel zin in Q-Base, zo lang naar toe geleefd :P


En hoeveel brie dacht U dit weekend te eten?


Kilo's.

Sterk werk!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 09:06 
 
Hardtraxx Veteran

Goedemorgen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 10:54 
 

altijd leuk die facebook vriend suggesties:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 12:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xd

Ligt whatsapp er uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik krijg geen respons op een vraag in iedergeval op Whatsapp. Haha. Dan maar oldschool smsen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idd, nja was benieuwd of het aan mij lag, maar dat is gelukkig niet zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen problemen hier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij verzend niets bij mij en ontvang niets :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 13:24 
 

kan niet wachten tot vanavond :woot: :woot: :woot: :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Hij verzend niets bij mij en ontvang niets :P

Dan is het onderschept.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Whapp heeft er bij mij ook uitgelegen vanmiddag. Pas rond 5 / wanneer ik thuis op de wifi ging (was op werk met 3G) was het terug.

OT: Godvertering wat ben ik tam zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 21:05 
 
Hardtraxxer

Mijn eerste post in het almachtige zever topic volgens mijn!

Ik ben zo trots. Ik heb net een vaas uit de kast gepakt en gevuld met rum, cola, limoenen en ijs. MF! Ben er al 2 uur mee bezig xd

Afbeelding

Komt helemaal goed vanavond
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 21:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

haha, eerst zie je dat plaatje met dat glas+laptop, en denkt :D , dan kijk je naar die avatar van stinkjanus, :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 21:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zodalijk Restylerz :D !
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 19:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[spam]

The Beyond Limits show is weer los. Tune in en praat mee ;)

[/spam
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 sep 2012 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
Wat is het rustig in het zever topic :O

Volgens mij is iedereen aan het uitbrakken van een meer dan geslaagde Duitse nacht.
Vorige  1 ... 1939, 1940, 1941, 1942, 1943, 1944, 1945 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic