Non-stop censuur makes us hide away.wrote:dr zijn nog geen 24 uur om en dr is nog neet gezeverd?
waat is dit den?
Dat zegt al genoegwrote:De HvAwrote:Wat voor kutschool is dat dan?
en jij verbreekt de stilte weerwrote:dr zijn nog geen 24 uur om en dr is nog neet gezeverd?
waat is dit den?
Je kan nog wel reageren op z'n kanaal.wrote:Nou heeft ie de reacties uitgeschakeld lol
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Middag!
Knetters, wat krijg ik opeens gruwlijk veel zin in Q-Base, zo lang naar toe geleefd
Knetters, wat krijg ik opeens gruwlijk veel zin in Q-Base, zo lang naar toe geleefd
N
Lol wat zit er een verschil in geluidskaarten. Loose my mind klinkt nu harder dan elke willekeurige Ophidian track op mijn oude computer.
E
En hoeveel brie dacht U dit weekend te eten?wrote:Middag!
G
je bent niet grappigwrote:En hoeveel brie dacht U dit weekend te eten?wrote:Middag!
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Kilo's.wrote:En hoeveel brie dacht U dit weekend te eten?wrote:Middag!
Sterk werk!!!!wrote:Kilo's.wrote:En hoeveel brie dacht U dit weekend te eten?wrote:Middag!
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Goedemorgen. 
G
altijd leuk die facebook vriend suggesties:

Ik krijg geen respons op een vraag in iedergeval op Whatsapp. Haha. Dan maar oldschool smsen!
Idd, nja was benieuwd of het aan mij lag, maar dat is gelukkig niet zo.
T
kan niet wachten tot vanavond

Dan is het onderschept.wrote:Hij verzend niets bij mij en ontvang niets
Whapp heeft er bij mij ook uitgelegen vanmiddag. Pas rond 5 / wanneer ik thuis op de wifi ging (was op werk met 3G) was het terug.
OT: Godvertering wat ben ik tam zeg...
OT: Godvertering wat ben ik tam zeg...
S
Hardtraxxer
689 posts member since 2009
last seen Apr 2017
Mijn eerste post in het almachtige zever topic volgens mijn!
Ik ben zo trots. Ik heb net een vaas uit de kast gepakt en gevuld met rum, cola, limoenen en ijs. MF! Ben er al 2 uur mee bezig

Komt helemaal goed vanavond
Ik ben zo trots. Ik heb net een vaas uit de kast gepakt en gevuld met rum, cola, limoenen en ijs. MF! Ben er al 2 uur mee bezig

Komt helemaal goed vanavond
haha, eerst zie je dat plaatje met dat glas+laptop, en denkt
, dan kijk je naar die avatar van stinkjanus,