Lul, gewoon gaan man. Blijkbaar komt er een heel bataljon HTers, en ik ben er sowieso. Reisje waardwrote:Heel misschien, ligt aan de financiën en of ik nou wel of niet naar r_AW ga. Krijg verder niemand mee naar r_AW en wessel heeft afgezegd (wes, vieze vuile hoer)..
wrote:dat betekent niet altijd de meest wijzewrote:Zei het jonkie tegen de oudere..![]()
Ja maar.. Ja maar.....wrote:Lul, gewoon gaan man. Blijkbaar komt er een heel bataljon HTers, en ik ben er sowieso. Reisje waardwrote:Heel misschien, ligt aan de financiën en of ik nou wel of niet naar r_AW ga. Krijg verder niemand mee naar r_AW en wessel heeft afgezegd (wes, vieze vuile hoer)..
Je maakt het me wel heel moeilijk man
K
die lui van gister zijn er ook wel stan :pwrote:Ja maar.. Ja maar.....wrote:Lul, gewoon gaan man. Blijkbaar komt er een heel bataljon HTers, en ik ben er sowieso. Reisje waardwrote:Heel misschien, ligt aan de financiën en of ik nou wel of niet naar r_AW ga. Krijg verder niemand mee naar r_AW en wessel heeft afgezegd (wes, vieze vuile hoer)..
Je maakt het me wel heel moeilijk man
G
dat vind ik dan dus weer echt niet fijn om naar te luisterenwrote:En pak dan deze Kasper:
View on YouTube
M
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2011
last seen Jun 2023
Lijkt nogal identiek aan m'n iPhone 4S 
T
Heel misschien, ligt aan de financiën en of ik nou wel of niet naar r_AW ga. Krijg verder niemand mee naar r_AW en wessel heeft afgezegd (wes, vieze vuile hoer
)..
Verder is de lineup wel lekker met Ophidian, Chrono & The Demon Dwarf, TOA, Tieum, Tymon, Unexist en Mad Dog.. Het is in ieder geval een redelijk serieuze optie
[/quote]
Geen financiële meevaller gehad deze maand
Verder is de lineup wel lekker met Ophidian, Chrono & The Demon Dwarf, TOA, Tieum, Tymon, Unexist en Mad Dog.. Het is in ieder geval een redelijk serieuze optie
Geen financiële meevaller gehad deze maand
Godverdomme maak het me eens eens niet zo moeilijkkkkkkkkwrote:die lui van gister zijn er ook wel stan :p
E
Worden mobieltjes geprint?wrote:
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
wrote:Worden mobieltjes geprint?wrote:plaatje
Dit is de bedrukking van de deksel van de verpakking waar de iPhone in zit blinde
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Rustig maar.wrote:wrote:Worden mobieltjes geprint?wrote:plaatje
Dit is de bedrukking van de deksel van de verpakking waar de iPhone in zit blinde
G
eegggggg nie, de nieuwe iphone is zo dun dat ie geprint kan wordenwrote:wrote:Worden mobieltjes geprint?wrote:plaatje
G
speedcore -1
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 16 days ago
Is het dus wel blinde! http://nl.3dprinting.nl/wrote:Dit is de bedrukking van de deksel van de verpakking waar de iPhone in zit blindewrote:Worden mobieltjes geprint?wrote:plaatje
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
God wat zijn die iPhonedingen allemaal duur. 
E
trollingz voor life!
Geweldige held dat je er bentwrote:trollingz voor life!
en nu een ban van 7 dagen...wrote:trollingz voor life!

Ik zei niks 
Last edited by Daveytl on , edited 1 time in total.