Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1941, 1942, 1943, 1944, 1945, 1946, 1947 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 16:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Heel misschien, ligt aan de financiën en of ik nou wel of niet naar r_AW ga. Krijg verder niemand mee naar r_AW en wessel heeft afgezegd (wes, vieze vuile hoer :P )..

Lul, gewoon gaan man. Blijkbaar komt er een heel bataljon HTers, en ik ben er sowieso. Reisje waard :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 16:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Jeff3rd schreef:
Zei het jonkie tegen de oudere..

dat betekent niet altijd de meest wijze ^^ :P



:yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
STAN- schreef:
Heel misschien, ligt aan de financiën en of ik nou wel of niet naar r_AW ga. Krijg verder niemand mee naar r_AW en wessel heeft afgezegd (wes, vieze vuile hoer :P )..

Lul, gewoon gaan man. Blijkbaar komt er een heel bataljon HTers, en ik ben er sowieso. Reisje waard :thumbup:

Ja maar.. Ja maar.....
Je maakt het me wel heel moeilijk man :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 18:38 
 

STAN- schreef:
Steffnov schreef:
STAN- schreef:
Heel misschien, ligt aan de financiën en of ik nou wel of niet naar r_AW ga. Krijg verder niemand mee naar r_AW en wessel heeft afgezegd (wes, vieze vuile hoer :P )..

Lul, gewoon gaan man. Blijkbaar komt er een heel bataljon HTers, en ik ben er sowieso. Reisje waard :thumbup:

Ja maar.. Ja maar.....
Je maakt het me wel heel moeilijk man :cry:


die lui van gister zijn er ook wel stan :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 sep 2012 21:42 
 

Draidy schreef:

dat vind ik dan dus weer echt niet fijn om naar te luisteren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 11:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Goedemorgen :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 13:27 
 
Hardtraxx Addict

Lijkt nogal identiek aan m'n iPhone 4S :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 13:35 
 

Heel misschien, ligt aan de financiën en of ik nou wel of niet naar r_AW ga. Krijg verder niemand mee naar r_AW en wessel heeft afgezegd (wes, vieze vuile hoer :P )..
Verder is de lineup wel lekker met Ophidian, Chrono & The Demon Dwarf, TOA, Tieum, Tymon, Unexist en Mad Dog.. Het is in ieder geval een redelijk serieuze optie :)[/quote]

Geen financiële meevaller gehad deze maand :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
die lui van gister zijn er ook wel stan :p

Godverdomme maak het me eens eens niet zo moeilijkkkkkkkk :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 15:38 
 

oostzaner schreef:
Afbeelding

Worden mobieltjes geprint? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 16:24 
 
Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
oostzaner schreef:
plaatje

Worden mobieltjes geprint? :huh:



Dit is de bedrukking van de deksel van de verpakking waar de iPhone in zit blinde
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 16:25 
 
Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
biscuit schreef:
oostzaner schreef:
plaatje

Worden mobieltjes geprint? :huh:



Dit is de bedrukking van de deksel van de verpakking waar de iPhone in zit blinde


Rustig maar. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 16:43 
 

Hoofdcoach schreef:
biscuit schreef:
oostzaner schreef:
plaatje

Worden mobieltjes geprint? :huh:



Dit is de bedrukking van de deksel van de verpakking waar de iPhone in zit blinde

eegggggg nie, de nieuwe iphone is zo dun dat ie geprint kan worden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 17:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fokking hip!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 17:14 
 



:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 17:43 
 

biscuit schreef:


:D

speedcore -1
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 19:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kom maar op iPhone 5! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 22:52 
 
Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
biscuit schreef:
oostzaner schreef:
plaatje

Worden mobieltjes geprint? :huh:

Dit is de bedrukking van de deksel van de verpakking waar de iPhone in zit blinde

Is het dus wel blinde! http://nl.3dprinting.nl/ :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 23:28 
 
Hardtraxx Veteran

God wat zijn die iPhonedingen allemaal duur. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 23:30 
 

trollingz voor life!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

echte_oostzaner schreef:
trollingz voor life!

:kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 sep 2012 23:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

echte_oostzaner schreef:
trollingz voor life!

Geweldige held dat je er bent
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 00:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

echte_oostzaner schreef:
trollingz voor life!

en nu een ban van 7 dagen...

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 sep 2012 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zei niks :x
Vorige  1 ... 1941, 1942, 1943, 1944, 1945, 1946, 1947 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic