Scholen zijn weer begonnen hewrote:Wow, vanwaar die rust vandaag hier niet eens 1 pagina gevuld
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 16 days ago
E
of iedereen zit in een hoekje met een pot bier.
dat kan ook nog! ik iig. proost!wrote:of iedereen zit in een hoekje met een pot bier.
Kk junkwrote:dat kan ook nog! ik iig. proost!wrote:of iedereen zit in een hoekje met een pot bier.
gaat heen joh zemmel
E
jonguh,
Tis maandag kut!
Tis maandag kut!
ik moet woensdag pas naar schoolwrote:Kk junkwrote:dat kan ook nog! ik iig. proost!wrote:of iedereen zit in een hoekje met een pot bier.
gaat heen joh zemmel
Niks mis mee knappe kees hihih kk hihihi
:$:$
S
Alsjeblieft mensen, bezorg me een lach en geef eens wat leuk commentaar op de "hardstyle" track van deze kerel
eerste status update
http://www.facebook.com/giannico.pronk
eerste status update
http://www.facebook.com/giannico.pronk
S
Hij heeft deze track gemaakt, en al z'n maten prijzen het de lucht in.wrote:kanniezien
View on YouTube
E
**Kut-enter-modus /on** Wat een kuttrack :') **kut-enter-modus /off**
A
Muahahaha
S
Dan weer niet alles aan hardtraxx linken
De HvAwrote:Wat voor kutschool is dat dan?
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Jezus wat slecht 
S
Nou heeft ie de reacties uitgeschakeld lol
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 20 hours ago
Is een Wasted Penguinz trackwrote:Ik ken die kick wel ergens van.. en de melodie ook n beetje, alsof ie alle noten korter gemaakt heeft ofz..
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Ik hoor helemaal geen kicks hoor.
G
ik was al helemaal doof door die verschrikkelijk hoge (en stotterendewrote:Ik hoor helemaal geen kicks hoor.
S
Gudverdumme, gezakt voor m'n praktijk examen
.
Oa omdat ik te weinig afstand bewaard tot een DHL busje voor wat verkeerslichten, nou kijk ik op google street view en er staat gewoon een dhl busje op precies dezelfde plek bij precies dezelfde stoplichten
Oa omdat ik te weinig afstand bewaard tot een DHL busje voor wat verkeerslichten, nou kijk ik op google street view en er staat gewoon een dhl busje op precies dezelfde plek bij precies dezelfde stoplichten
G
Kut man, ga je opnieuw doen?wrote:Gudverdumme, gezakt voor m'n praktijk examen.
heerlijk trouwens, vandaag gewoon anderhalf uur eerder klaar van school
maaar... what to do in spare time
da ben ik nie gewend meer na een half jaar werken
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Die melodie gaat helemaal nergens heen!wrote:http://www.youtube.com/watch?v=sCIR7z5l34M
wrote:Hij heeft deze track gemaakt, en al z'n maten prijzen het de lucht in.wrote:kanniezien
View on YouTube
Ik vind het echt een ziek goed nummer hoor. Damnnn!
E
dr zijn nog geen 24 uur om en dr is nog neet gezeverd?
waat is dit den?
waat is dit den?