Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1938, 1939, 1940, 1941, 1942, 1943, 1944 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 20:34 
 
Hardtraxx Veteran

mikeee schreef:
Wow, vanwaar die rust vandaag hier niet eens 1 pagina gevuld :oh:

Scholen zijn weer begonnen he :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 21:01 
 

of iedereen zit in een hoekje met een pot bier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 21:16 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
of iedereen zit in een hoekje met een pot bier.


dat kan ook nog! ik iig. proost!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 21:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Case Dj schreef:
biscuit schreef:
of iedereen zit in een hoekje met een pot bier.


dat kan ook nog! ik iig. proost!


Kk junk

gaat heen joh zemmel
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 21:18 
 

jonguh,

Tis maandag kut!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 21:39 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Case Dj schreef:
biscuit schreef:
of iedereen zit in een hoekje met een pot bier.


dat kan ook nog! ik iig. proost!


Kk junk

gaat heen joh zemmel


ik moet woensdag pas naar school :D en een biertje voor het slapen gaan is niet verkeerd. toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niks mis mee knappe kees hihih kk hihihi :$:$:$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 22:22 
 

Alsjeblieft mensen, bezorg me een lach en geef eens wat leuk commentaar op de "hardstyle" track van deze kerel xd

eerste status update

http://www.facebook.com/giannico.pronk
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 23:24 
 

Project 141 schreef:
kanniezien


Hij heeft deze track gemaakt, en al z'n maten prijzen het de lucht in.

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 23:27 
 

**Kut-enter-modus /on** Wat een kuttrack :') **kut-enter-modus /off**
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 23:31 
 

Muahahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 23:44 
 

Dan weer niet alles aan hardtraxx linken
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2012 23:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die krijgt vast zo een contract bij Scantraxx.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 00:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Wat voor kutschool is dat dan? :P

De HvA ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 09:18 
 
Hardtraxx Veteran

Jezus wat slecht xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 21:07 
 

Nou heeft ie de reacties uitgeschakeld lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 22:51 
 
Hardtraxx Addict

Socializerz schreef:
Ik ken die kick wel ergens van.. en de melodie ook n beetje, alsof ie alle noten korter gemaakt heeft ofz..


Is een Wasted Penguinz track ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 sep 2012 23:18 
 
Hardtraxx Veteran

Ik hoor helemaal geen kicks hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 08:17 
 

JVDM schreef:
Ik hoor helemaal geen kicks hoor.

ik was al helemaal doof door die verschrikkelijk hoge (en stotterende xd) melodie
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 11:17 
 

Gudverdumme, gezakt voor m'n praktijk examen :(.

Oa omdat ik te weinig afstand bewaard tot een DHL busje voor wat verkeerslichten, nou kijk ik op google street view en er staat gewoon een dhl busje op precies dezelfde plek bij precies dezelfde stoplichten :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 14:57 
 

stefaneke schreef:
Gudverdumme, gezakt voor m'n praktijk examen :(.

Oa omdat ik te weinig afstand bewaard tot een DHL busje voor wat verkeerslichten, nou kijk ik op google street view en er staat gewoon een dhl busje op precies dezelfde plek bij precies dezelfde stoplichten :D

Kut man, ga je opnieuw doen?



heerlijk trouwens, vandaag gewoon anderhalf uur eerder klaar van school :D lang leve hogeschool rotterdam xd
maaar... what to do in spare time xd
da ben ik nie gewend meer na een half jaar werken xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 16:57 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=sCIR7z5l34M

Die melodie gaat helemaal nergens heen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 18:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Project 141 schreef:
kanniezien


Hij heeft deze track gemaakt, en al z'n maten prijzen het de lucht in.




Ik vind het echt een ziek goed nummer hoor. Damnnn! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 sep 2012 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog maar 2 dagen werken, come on!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 sep 2012 21:40 
 

dr zijn nog geen 24 uur om en dr is nog neet gezeverd?

waat is dit den?
Vorige  1 ... 1938, 1939, 1940, 1941, 1942, 1943, 1944 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic