Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1937, 1938, 1939, 1940, 1941, 1942, 1943 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 01 sep 2012 22:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Eerst deze openen: https://twitter.com/DjChainReaction/sta ... 7539166208
En dan deze: https://twitter.com/Frequencerz/status/ ... 2692048896

:lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 01 sep 2012 22:29 
 
Hardtraxx Veteran

Solis schreef:

:lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 02 sep 2012 13:43 
 

Chukkels schreef:
biscuit schreef:
bitchezzz.... iemand die voor me naar venlo wil rijden en een paddestoel wil halen?


zie t eig niet zittenn :/

Biscuit aan de truffels? :D


ja :$

nee, voor de stroom een paddestoel(een verdeler) die ik moest hebben. uiteindelijk toch maar zelf gereden. ik had veel plezier met de dames achter de bar :whistle:
Bericht Geplaatst op 02 sep 2012 17:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
ik had veel plezier met de dames achter de bar :whistle:

Seems legit.
Bericht Geplaatst op 02 sep 2012 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Socializerz schreef:
dellionNL schreef:
Ook heb ik af toe dat m'n ogen (overdag, ook als ik niet in bed lig) heel snel heen en weer gaan, voor 1 sec lang en dan stopt het opeens. Is dat REM? hoe kan dat overdag? :huh:


Je ogen of je oogleden?

Waarschijnlijk de oogleden. Dat zijn de spiertjes van je ogen die zich kort aanspannen. Meestal wanneer er een neurologische verstoring is in de hersenen. Dat heb je ook met trillende spiertjes in het been, arm of bijvoorbeeld iets anders.

Het is nu overigens niet dat ik zeg dat het in alle gevallen zo is.
Bericht Geplaatst op 02 sep 2012 18:51 
 
Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
Waarschijnlijk de oogleden. Dat zijn de spiertjes van je ogen die zich kort aanspannen. Meestal wanneer er een neurologische verstoring is in de hersenen. Dat heb je ook met trillende spiertjes in het been, arm of bijvoorbeeld iets anders.

Het is nu overigens niet dat ik zeg dat het in alle gevallen zo is.


Vermoeidheid is vaak de oorzaak
Bericht Geplaatst op 02 sep 2012 19:41 
 
Hardtraxx Veteran

De nieuwe alphaverb tracks klinken echt ziek! :woot:
Bericht Geplaatst op 02 sep 2012 19:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
De nieuwe alphaverb tracks klinken echt ziek! :woot:

Denk niet dat ze alle 4 van Alphaverb zijn :P
Bericht Geplaatst op 02 sep 2012 19:46 
 
Hardtraxx Veteran

Socializerz schreef:
me ogen zelf, die heel snel heen en weer schieten

Heb ik soms ook als ik bijvoorbeeld aan het schrijven ben, gek genoeg kan ik het 'op commando' ook. xD
Bericht Geplaatst op 02 sep 2012 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Olijfboompje schreef:
Waarschijnlijk de oogleden. Dat zijn de spiertjes van je ogen die zich kort aanspannen. Meestal wanneer er een neurologische verstoring is in de hersenen. Dat heb je ook met trillende spiertjes in het been, arm of bijvoorbeeld iets anders.

Het is nu overigens niet dat ik zeg dat het in alle gevallen zo is.


Vermoeidheid is vaak de oorzaak

Makes sense.
Bericht Geplaatst op 02 sep 2012 20:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

http://beyondlimits.listen2myradio.com/

Voor de liefhebbers, tot 11 uur is de show bezig. Kom anders even in de shout meepraten ^^
Bericht Geplaatst op 02 sep 2012 21:05 
 

Henk-Jan schreef:
Chukkels schreef:
Fuzzylogic schreef:
Ik wil gvd Q-Base NU, niet over 9 dagen :cry:

Q-Base is over 8 dagen.

7 hoor.

Echt niet, is over 6 dagen.
Bericht Geplaatst op 02 sep 2012 21:08 
 
Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Henk-Jan schreef:
Chukkels schreef:
Q-Base is over 8 dagen.

7 hoor.

Echt niet, is over 6 dagen.


Basketballen groeien aan een boom
Bericht Geplaatst op 02 sep 2012 21:10 
 

Hoofdcoach schreef:
Banaanslak schreef:
Henk-Jan schreef:
7 hoor.

Echt niet, is over 6 dagen.


Basketballen groeien aan een boom

Allemachtig, wat fascinerend zeg!
Bericht Geplaatst op 02 sep 2012 21:14 
 
Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Hoofdcoach schreef:
Banaanslak schreef:
Echt niet, is over 6 dagen.


Basketballen groeien aan een boom

Allemachtig, wat fascinerend zeg!


Ja hè, de Luteo Irrumabo vind je in Venezuela:
Afbeelding
Bericht Geplaatst op 02 sep 2012 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:surrender:
Bericht Geplaatst op 03 sep 2012 01:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Trusten HT, om 6 uur gaat het wekkertje weer voor school :thumbdown: :thumbdown:
Bericht Geplaatst op 03 sep 2012 05:58 
 
Hardtraxx Veteran

Goedemorgen. :)
Bericht Geplaatst op 03 sep 2012 06:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Werkweek gaat weer beginnen, nu snel naar het weekend toe.
Bericht Geplaatst op 03 sep 2012 08:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeej! Het is vandaag mn cakeday! :D :beer:
Bericht Geplaatst op 03 sep 2012 11:11 
 
Hardtraxx Addict

Bucake?
Bericht Geplaatst op 03 sep 2012 14:37 
 

Reporter:"What do you feel when you kill a terrorist?"
Sniper:"Recoil."
:worship:
Bericht Geplaatst op 03 sep 2012 19:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Eerste officiele dag school zit erop. Gelijk vol aan de bak, moet deze week al 3 dingen inleveren >.< :D
Bericht Geplaatst op 03 sep 2012 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat voor kutschool is dat dan? :P
Bericht Geplaatst op 03 sep 2012 19:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wow, vanwaar die rust vandaag hier niet eens 1 pagina gevuld :oh:
Vorige  1 ... 1937, 1938, 1939, 1940, 1941, 1942, 1943 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic