Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1936, 1937, 1938, 1939, 1940, 1941, 1942 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Wiekent :D

Watch out for FC Den Bosch :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 19:10 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
wootum schreef:
Wiekent :D

Watch out for FC Den Bosch :yay:

Ik spreek je over een aantal uurtjes nog wel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 19:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil gvd Q-Base NU, niet over 9 dagen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 20:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
STAN- schreef:
wootum schreef:
Wiekent :D

Watch out for FC Den Bosch :yay:

Ik spreek je over een aantal uurtjes nog wel ^^

Haha nu al 2-0 voor Helmond! Gaat lekker daar in DB!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 21:46 
 
Hardtraxx Veteran

Gvd Graafschap, ongelooflijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 21:51 
 
Hardtraxx Veteran

Introductiekamp. Baziger zijn ze er niet. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 22:46 
 
Hardtraxx Elite

Na een week op m'n opleiding eerste studiepunt al binnen yeah! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 23:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Ik wil gvd Q-Base NU, niet over 9 dagen :cry:

Q-Base is over 8 dagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 00:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Introductiekamp. Baziger zijn ze er niet. :D

Ja was zeker vet deze week, op mn ongelukje na :) Nooit gedacht dat ik mensen van hardtraxx zou ontmoeten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Fuzzylogic schreef:
Ik wil gvd Q-Base NU, niet over 9 dagen :cry:

Q-Base is over 8 dagen.

7 hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 10:48 
 

bitchezzz.... iemand die voor me naar venlo wil rijden en een paddestoel wil halen?


zie t eig niet zittenn :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 12:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wachten tot het herfst is, dan groeien ze overal en hoef je er niet zo ver voor te rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 13:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Wachten tot het herfst is, dan groeien ze overal en hoef je er niet zo ver voor te rijden.

Haha die userbar xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
bitchezzz.... iemand die voor me naar venlo wil rijden en een paddestoel wil halen?


zie t eig niet zittenn :/

Biscuit aan de truffels? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 13:51 
 
Hardtraxx Addict

Zojuist in Eindhoven een Philips gebouw zien imploderen, knoerharde knal :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Imploderen ja :P :P ?
Lijkt me dat het gewoon een explosie was toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 14:52 
 

Daveytl schreef:
Imploderen ja :P :P ?
Lijkt me dat het gewoon een explosie was toch?

zal wel instorten zij egweest ;)
dus dat het gebouw in zichzelf instort (midden wegblazen, dan stort alles naar binnen)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 17:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dellionNL schreef:
Het is iig goedkoper dan lsd... :P

Maar niet leuker :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 17:52 
 
Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
Daveytl schreef:
Imploderen ja :P :P ?
Lijkt me dat het gewoon een explosie was toch?

zal wel instorten zij egweest ;)
dus dat het gebouw in zichzelf instort (midden wegblazen, dan stort alles naar binnen)


Ze vertelden mij dat het implosies waren ipv explosies, dus met vacuum zuigen van holtes waardoor alles naar binnen klapt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 20:10 
 

Nijidik schreef:
KSwoosh schreef:
Daveytl schreef:
Imploderen ja :P :P ?
Lijkt me dat het gewoon een explosie was toch?

zal wel instorten zij egweest ;)
dus dat het gebouw in zichzelf instort (midden wegblazen, dan stort alles naar binnen)


Ze vertelden mij dat het implosies waren ipv explosies, dus met vacuum zuigen van holtes waardoor alles naar binnen klapt.

Lijkt me sterk dat ze dat doen xD daar is flink wat dure apparatuur voor nodig, en sowieso dat dat allemaal verloren gaat als dat gebouw instort xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 20:39 
 
Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
Lijkt me sterk dat ze dat doen xD daar is flink wat dure apparatuur voor nodig, en sowieso dat dat allemaal verloren gaat als dat gebouw instort xd

Oh dan ben ik verkeerd geïmformeerd. Hoe dan ook, was best mooi om eens te zien, hopelijk dat ik ooit nog eens zo'n enorm hoog gebouw zie instorten, lijkt me toch nét wat vetter haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 21:25 
 

Nijidik schreef:
KSwoosh schreef:
Lijkt me sterk dat ze dat doen xD daar is flink wat dure apparatuur voor nodig, en sowieso dat dat allemaal verloren gaat als dat gebouw instort xd

Oh dan ben ik verkeerd geïmformeerd. Hoe dan ook, was best mooi om eens te zien, hopelijk dat ik ooit nog eens zo'n enorm hoog gebouw zie instorten, lijkt me toch nét wat vetter haha

Dr was eerst zon programma op Discovery, waar ze gebouwen in lieten storten enzo, geen idee hoe het heette, maar dat programma is ook de enige reden dat ik dit weet xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 21:33 
 

Cruelty schreef:
Volgens de radio was het dacht ik 1 ton dynamiet of zo xd

Dan hou je alleen een krater over en krijgt Groningen last van brokstukken
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 21:38 
 

Almighty schreef:
Cruelty schreef:
Volgens de radio was het dacht ik 1 ton dynamiet of zo xd

Dan hou je alleen een krater over en krijgt Groningen last van brokstukken

hoeft natuurlijk niet in 1 lading he xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2012 21:49 
 

1 Ton springstof, ook verdeelt is tiephus veel.


Het was btw 100kilo tnt ;)
Vorige  1 ... 1936, 1937, 1938, 1939, 1940, 1941, 1942 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic