Watch out for FC Den Boschwrote:Wiekent
Ik spreek je over een aantal uurtjes nog welwrote:Watch out for FC Den Boschwrote:Wiekent
Ik wil gvd Q-Base NU, niet over 9 dagen 
Haha nu al 2-0 voor Helmond! Gaat lekker daar in DB!wrote:Ik spreek je over een aantal uurtjes nog welwrote:Watch out for FC Den Boschwrote:Wiekent
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
Gvd Graafschap, ongelooflijk.
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Introductiekamp. Baziger zijn ze er niet. 
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Na een week op m'n opleiding eerste studiepunt al binnen yeah! 
Q-Base is over 8 dagen.wrote:Ik wil gvd Q-Base NU, niet over 9 dagen
Ja was zeker vet deze week, op mn ongelukje nawrote:Introductiekamp. Baziger zijn ze er niet.
7 hoor.wrote:Q-Base is over 8 dagen.wrote:Ik wil gvd Q-Base NU, niet over 9 dagen
E
bitchezzz.... iemand die voor me naar venlo wil rijden en een paddestoel wil halen?
zie t eig niet zittenn
zie t eig niet zittenn
Wachten tot het herfst is, dan groeien ze overal en hoef je er niet zo ver voor te rijden.
Haha die userbarwrote:Wachten tot het herfst is, dan groeien ze overal en hoef je er niet zo ver voor te rijden.
Biscuit aan de truffels?wrote:bitchezzz.... iemand die voor me naar venlo wil rijden en een paddestoel wil halen?
zie t eig niet zittenn
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 21 hours ago
Zojuist in Eindhoven een Philips gebouw zien imploderen, knoerharde knal 
Imploderen ja
?
Lijkt me dat het gewoon een explosie was toch?
G
zal wel instorten zij egweestwrote:Imploderen ja![]()
?
dus dat het gebouw in zichzelf instort (midden wegblazen, dan stort alles naar binnen)
Maar niet leukerwrote:Het is iig goedkoper dan lsd...
N
Hardtraxx Addict
last seen 21 hours ago
Ze vertelden mij dat het implosies waren ipv explosies, dus met vacuum zuigen van holtes waardoor alles naar binnen klapt.wrote:zal wel instorten zij egweestwrote:Imploderen ja![]()
?
dus dat het gebouw in zichzelf instort (midden wegblazen, dan stort alles naar binnen)
G
Lijkt me sterk dat ze dat doen xD daar is flink wat dure apparatuur voor nodig, en sowieso dat dat allemaal verloren gaat als dat gebouw instortwrote:Ze vertelden mij dat het implosies waren ipv explosies, dus met vacuum zuigen van holtes waardoor alles naar binnen klapt.wrote:zal wel instorten zij egweestwrote:Imploderen ja![]()
?
N
Hardtraxx Addict
last seen 21 hours ago
Oh dan ben ik verkeerd geïmformeerd. Hoe dan ook, was best mooi om eens te zien, hopelijk dat ik ooit nog eens zo'n enorm hoog gebouw zie instorten, lijkt me toch nét wat vetter hahawrote: Lijkt me sterk dat ze dat doen xD daar is flink wat dure apparatuur voor nodig, en sowieso dat dat allemaal verloren gaat als dat gebouw instort
G
Dr was eerst zon programma op Discovery, waar ze gebouwen in lieten storten enzo, geen idee hoe het heette, maar dat programma is ook de enige reden dat ik dit weetwrote:Oh dan ben ik verkeerd geïmformeerd. Hoe dan ook, was best mooi om eens te zien, hopelijk dat ik ooit nog eens zo'n enorm hoog gebouw zie instorten, lijkt me toch nét wat vetter hahawrote: Lijkt me sterk dat ze dat doen xD daar is flink wat dure apparatuur voor nodig, en sowieso dat dat allemaal verloren gaat als dat gebouw instort
A
Dan hou je alleen een krater over en krijgt Groningen last van brokstukkenwrote:Volgens de radio was het dacht ik 1 ton dynamiet of zo
G
hoeft natuurlijk niet in 1 lading hewrote:Dan hou je alleen een krater over en krijgt Groningen last van brokstukkenwrote:Volgens de radio was het dacht ik 1 ton dynamiet of zo
A
1 Ton springstof, ook verdeelt is tiephus veel.
Het was btw 100kilo tnt
Het was btw 100kilo tnt