Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1935, 1936, 1937, 1938, 1939, 1940, 1941 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 19:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hoevenstraat is net zo gevaarlijk als Groove street.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 19:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://partyflock.nl/interview/227:The_ ... ijlen.html

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 19:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

The Prophet
Citaat:
Waar erger je jezelf het meest aan in de dance scene?
Dat iedereen zóóó lief tegen elkaar is. Vooral de luisteraars/fans die achter hun computertje zitten te klagen en foeteren. Ze mogen nog niet eens naar feesten van hun ouders, maar pretenderen wél de wijsheid in pacht te hebben.


Wat een koekwous :lol: :lol: Verder staan er nog veel meer dingen in waar ik het totaal niet mee eens ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb ook op een politiek correcte manier m'n mening geventileerd aldaar :). No bad feelings Dovje (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 20:13 
 
Hardtraxx Veteran

Had vannacht slaapverlamming, leipe shit xd
Zag ook een zwarte gedaante voor me >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 20:25 
 
Hardtraxx Veteran

Socializerz schreef:
Hoofdcoach schreef:
Had vannacht slaapverlamming, leipe shit xd
Zag ook een zwarte gedaante voor me >.<

Hoe was het :corn:


Best raar, probeerde te bewegen en te praten maar niks lukte, behalve m'n ogen kon ik bewegen
Duurde een aantal minuten en toen weer in slaap gevallen, daarna gewoon normaal wakker geworden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoofdcoach schreef:
Socializerz schreef:
Hoofdcoach schreef:
Had vannacht slaapverlamming, leipe shit xd
Zag ook een zwarte gedaante voor me >.<

Hoe was het :corn:


Best raar, probeerde te bewegen en te praten maar niks lukte, behalve m'n ogen kon ik bewegen
Duurde een aantal minuten en toen weer in slaap gevallen, daarna gewoon normaal wakker geworden ^^

Slaapverlamming, het meest enge én het meest geniale wat ik ooit in mijn leven heb meegemaakt in nuchtere toestand.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 23:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb het ook 3 dagen geleden weer eens gehad..
Zag de muur helemaal golven, vloog ineens een soort zwarte vogel door de kamer, ik zag m'n broertjes hoofd achter m'n arm en nog heel vaag een soort kaboutertje.
Scary as hell :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spieren in rust, maar je hersens nog niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kun je dit forceren? Het klinkt in ieder geval zwaar tof :lol:
Of is het gevaarlijk/schadelijk? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 23:58 
 
Hardtraxx Veteran

Socializerz schreef:
mark-feyenoord schreef:
Heb het ook 3 dagen geleden weer eens gehad..
Zag de muur helemaal golven, vloog ineens een soort zwarte vogel door de kamer, ik zag m'n broertjes hoofd achter m'n arm en nog heel vaag een soort kaboutertje.
Scary as hell :x

Maar dat gebeurt tog alleen als je 20(?) minuten stil ligt maarwel wakker blijft? zodat je hersenen denken dat je slaapt, terwijl je gewoon wakker bent en dat je dan helemaal verlamd bent en rare dingen zie t?


Dat kan maar ik had het juist tijdens t wakker worden, maar heb een keelontsteking en koorts dus dat lijkt het te triggeren.. Achteraf wel geniaal om mee te maken
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 23:59 
 
Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Kun je dit forceren? Het klinkt in ieder geval zwaar tof :lol:
Of is het gevaarlijk/schadelijk? :P

Ben ook wel benieuwd, klinkt scary as fuck. xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 00:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qlown schreef:
Fuzzylogic schreef:
Kun je dit forceren? Het klinkt in ieder geval zwaar tof :lol:
Of is het gevaarlijk/schadelijk? :P

Ben ook wel benieuwd, klinkt scary as fuck. xD


Ja inderdaad, maar het lijkt me anderzijds wel zwaar tof xd Als het relatief ongevaarlijk is en geforceerd kan worden wil ik dat zeker uitproberen!

Heb er even wat over opgezocht btw http://nl.wikipedia.org/wiki/Slaapverlamming
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 00:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mark-feyenoord schreef:
Heb het ook 3 dagen geleden weer eens gehad..
Zag de muur helemaal golven, vloog ineens een soort zwarte vogel door de kamer, ik zag m'n broertjes hoofd achter m'n arm en nog heel vaag een soort kaboutertje.
Scary as hell :x

Ik zie soms ook wel eens vage dingen in de poster van Bert Visscher die boven mn tv hangt enzo. :P Niet dat het eng is ofzo, maar dnek dan gewoon, wtf, kijk ik weer keer goed en dan is het weer normaal haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oké ben hier heel erg nieuwsgierig naar geworden, verschillende artikelen gelezen, het kan helemaal geen kwaad behalve dat het beangstigend kan zijn. Weet nu ook hoe je het jezelf kunt aanleren, voor de geïnteresseerde:

http://www.innerned.org/lucidedromen.html

Edit; Hierdoor leer je jezelf lucide dromen aan, je dromen besturen. Dit is niet hetzelfde als slaapverlamming maar de kans dat het dan optreed is heel groot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 00:18 
 
Hardtraxx Veteran

Persoonlijk vind ik die slaapverlamming vetter klinken dan dat lucide dromen. xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 01:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

mark-feyenoord schreef:
Heb het ook 3 dagen geleden weer eens gehad..
Zag de muur helemaal golven, vloog ineens een soort zwarte vogel door de kamer, ik zag m'n broertjes hoofd achter m'n arm en nog heel vaag een soort kaboutertje.
Scary as hell :x

Raar, ik heb het deze week ook een keer gehad. Lag op bed en ik was wakker, maar ik kon verder helemaal niks bewegeb. Overigens niet gehalucineerd. Vond het wel een angstig moment :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 02:28 
 

Ik ben laatste tijd ook veel bezig met lucide dromen, gewoon awesome.
Nog niet zo ver dat ik zelf alles kan maken qua wereld in dromen. Maar wel gewoon kunnen doen wat je wilt ipv laten leiden door de droom. kwestie van oefenen. ;)
Het is iig goedkoper dan lsd... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die zwarte vogel zie ik ook terug, soms denk ik ook alsof er iemand of iets naast me staat (zwarte vlek in me ooghoek), fucking vaag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 09:59 
 

dit is wel heel erg jongens xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 10:37 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
dit is wel heel erg jongens xd

Hoezo? Is juist geniaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 11:32 
 

dagje vrij, lekker naar Utrecht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 12:55 
 

p-stylez schreef:
Die zwarte vogel zie ik ook terug, soms denk ik ook alsof er iemand of iets naast me staat (zwarte vlek in me ooghoek), fucking vaag.

Dit heb ik vaak wanneer ik wakker wordt na een korte nachtrust, dan open ik mijn ogen voor het eerst en zie ik in een flits iemand naast/voor/achter/waar ik kijk mijn bed staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alle hardtraxxers worden geteisterd door magische krachten! We hadden The Prophet met respect moeten behandelen. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 16:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wiekent :D
Vorige  1 ... 1935, 1936, 1937, 1938, 1939, 1940, 1941 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic