Hoevenstraat is net zo gevaarlijk als Groove street.
http://partyflock.nl/interview/227:The_ ... ijlen.html
:')
Wat een koekwousWaar erger je jezelf het meest aan in de dance scene?
Dat iedereen zóóó lief tegen elkaar is. Vooral de luisteraars/fans die achter hun computertje zitten te klagen en foeteren. Ze mogen nog niet eens naar feesten van hun ouders, maar pretenderen wél de wijsheid in pacht te hebben.
Best raar, probeerde te bewegen en te praten maar niks lukte, behalve m'n ogen kon ik bewegenwrote:Hoe was hetwrote:Had vannacht slaapverlamming, leipe shit![]()
Zag ook een zwarte gedaante voor me
Slaapverlamming, het meest enge én het meest geniale wat ik ooit in mijn leven heb meegemaakt in nuchtere toestand.wrote:Best raar, probeerde te bewegen en te praten maar niks lukte, behalve m'n ogen kon ik bewegenwrote:Hoe was hetwrote:Had vannacht slaapverlamming, leipe shit![]()
Zag ook een zwarte gedaante voor me
Duurde een aantal minuten en toen weer in slaap gevallen, daarna gewoon normaal wakker geworden
Dat kan maar ik had het juist tijdens t wakker worden, maar heb een keelontsteking en koorts dus dat lijkt het te triggeren.. Achteraf wel geniaal om mee te makenwrote:Maar dat gebeurt tog alleen als je 20(?) minuten stil ligt maarwel wakker blijft? zodat je hersenen denken dat je slaapt, terwijl je gewoon wakker bent en dat je dan helemaal verlamd bent en rare dingen zie t?wrote:Heb het ook 3 dagen geleden weer eens gehad..
Zag de muur helemaal golven, vloog ineens een soort zwarte vogel door de kamer, ik zag m'n broertjes hoofd achter m'n arm en nog heel vaag een soort kaboutertje.
Scary as hell
Ben ook wel benieuwd, klinkt scary as fuck. xDwrote:Kun je dit forceren? Het klinkt in ieder geval zwaar tof![]()
Of is het gevaarlijk/schadelijk?
Ja inderdaad, maar het lijkt me anderzijds wel zwaar tofwrote:Ben ook wel benieuwd, klinkt scary as fuck. xDwrote:Kun je dit forceren? Het klinkt in ieder geval zwaar tof![]()
Of is het gevaarlijk/schadelijk?
Ik zie soms ook wel eens vage dingen in de poster van Bert Visscher die boven mn tv hangt enzo.wrote:Heb het ook 3 dagen geleden weer eens gehad..
Zag de muur helemaal golven, vloog ineens een soort zwarte vogel door de kamer, ik zag m'n broertjes hoofd achter m'n arm en nog heel vaag een soort kaboutertje.
Scary as hell
Raar, ik heb het deze week ook een keer gehad. Lag op bed en ik was wakker, maar ik kon verder helemaal niks bewegeb. Overigens niet gehalucineerd. Vond het wel een angstig moment :pwrote:Heb het ook 3 dagen geleden weer eens gehad..
Scary as hell
Hoezo? Is juist geniaalwrote:dit is wel heel erg jongens
Dit heb ik vaak wanneer ik wakker wordt na een korte nachtrust, dan open ik mijn ogen voor het eerst en zie ik in een flits iemand naast/voor/achter/waar ik kijk mijn bed staan.wrote:Die zwarte vogel zie ik ook terug, soms denk ik ook alsof er iemand of iets naast me staat (zwarte vlek in me ooghoek), fucking vaag.