Oud man
Oud man
episch
bwahahahaha iemand die ik ken zei dat laatst ook alwrote:Nee, 2 fout!
Schrijf t maar op je buik!wrote:Ok, over 2 jaar maak ik zo'n opmerking terug
Die grap is echt oud manwrote:bwahahahaha iemand die ik ken zei dat laatst ook alwrote:Nee, 2 fout!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
held!
Wow. Je kan wel zien dat jij wel humor hebt. Ik brul van de lach. Breek bijna mijn rug van het rollen over de grond om je reactie.wrote: Die grap is echt oud manKomt uit de tijd dat je poepen nog met lange oe schreef. Toen je nog geen kont had, maar alleen een gaatje in je rug.
Ja, schijtlollig.wrote:Wow. Je kan wel zien dat jij wel humor hebt. Ik brul van de lach. Breek bijna mijn rug van het rollen over de grond om je reactie.wrote: Die grap is echt oud manKomt uit de tijd dat je poepen nog met lange oe schreef. Toen je nog geen kont had, maar alleen een gaatje in je rug.
Jij moet cabaretier worden.
Ah bedankt manwrote: Wow. Je kan wel zien dat jij wel humor hebt. Ik brul van de lach. Breek bijna mijn rug van het rollen over de grond om je reactie.
Jij moet ook cabaretier worden!wrote:Wow. Je kan wel zien dat jij wel humor hebt. Ik brul van de lach. Breek bijna mijn rug van het rollen over de grond om je reactie.wrote: Die grap is echt oud manKomt uit de tijd dat je poepen nog met lange oe schreef. Toen je nog geen kont had, maar alleen een gaatje in je rug.
noem is wat track die niet meer zo vaak voorkomen en toch in dit lijstje passen danwrote:Ik vind de lijst eigenlijk nogal standaard.. Zijn heel veel tracks die de laatste tijd vaak voorbij komen.
Ook het einde vind ik een beetje afgezaagd.
Dat zeg ik toch ook niet.wrote:Ah bedankt manwrote: Wow. Je kan wel zien dat jij wel humor hebt. Ik brul van de lach. Breek bijna mijn rug van het rollen over de grond om je reactie.
Jij moet cabaretier worden.Ik zeg toch niet dat ie geen humor heeft? Ik zeg dat die grap oud is.
Zatox - Ear Fuckingwrote:noem is wat track die niet meer zo vaak voorkomen en toch in dit lijstje passen danwrote:Ik vind de lijst eigenlijk nogal standaard.. Zijn heel veel tracks die de laatste tijd vaak voorbij komen.
2 tracks die zo in me opkomen:wrote:noem is wat track die niet meer zo vaak voorkomen en toch in dit lijstje passen danwrote:Ik vind de lijst eigenlijk nogal standaard.. Zijn heel veel tracks die de laatste tijd vaak voorbij komen.
Gelukkig komen de ekte uit de Hoevenstraat hewrote:Bah het nieuwe schooljaar is weer begonnen, allemaal kindjes die naar de middelbare school in Eindhoven gaan en allemaal "nieuwe studenten" die over een paar weken toch weer weg zijn. Dus dat betekend: staan in de bus...