Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1934, 1935, 1936, 1937, 1938, 1939, 1940 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol:

Oud man xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 21:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bijna net zo oud als jou :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ok, over 2 jaar maak ik zo'n opmerking terug :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 21:13 
 

Black Sunrise schreef:
Solis schreef:

:lol: geniaal

Hahahaha briljant :worship: :worship: :worship: :worship:

episch xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 21:13 
 

Jeff3rd schreef:
Nee, 2 fout! xd

bwahahahaha iemand die ik ken zei dat laatst ook al :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
held!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 21:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

El Mare schreef:
Ok, over 2 jaar maak ik zo'n opmerking terug :P


Schrijf t maar op je buik! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 21:15 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Jeff3rd schreef:
Nee, 2 fout! xd

bwahahahaha iemand die ik ken zei dat laatst ook al :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
held!

Die grap is echt oud man :P Komt uit de tijd dat je poepen nog met lange oe schreef. Toen je nog geen kont had, maar alleen een gaatje in je rug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 00:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Die grap is echt oud man :P Komt uit de tijd dat je poepen nog met lange oe schreef. Toen je nog geen kont had, maar alleen een gaatje in je rug.

Wow. Je kan wel zien dat jij wel humor hebt. Ik brul van de lach. Breek bijna mijn rug van het rollen over de grond om je reactie.

Jij moet cabaretier worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 00:20 
 

tis ook een helmonder.. die begrijpt t ok.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 00:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
wootum schreef:
Die grap is echt oud man :P Komt uit de tijd dat je poepen nog met lange oe schreef. Toen je nog geen kont had, maar alleen een gaatje in je rug.

Wow. Je kan wel zien dat jij wel humor hebt. Ik brul van de lach. Breek bijna mijn rug van het rollen over de grond om je reactie.

Jij moet cabaretier worden.

Ja, schijtlollig. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 08:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Wow. Je kan wel zien dat jij wel humor hebt. Ik brul van de lach. Breek bijna mijn rug van het rollen over de grond om je reactie.

Jij moet cabaretier worden.

Ah bedankt man :D Ik zeg toch niet dat ie geen humor heeft? Ik zeg dat die grap oud is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 09:18 
 
Hardtraxx Veteran

Olijfboompje schreef:
wootum schreef:
Die grap is echt oud man :P Komt uit de tijd dat je poepen nog met lange oe schreef. Toen je nog geen kont had, maar alleen een gaatje in je rug.

Wow. Je kan wel zien dat jij wel humor hebt. Ik brul van de lach. Breek bijna mijn rug van het rollen over de grond om je reactie.

Jij moet cabaretier worden.

Jij moet ook cabaretier worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgende week ga ik een nieuwe mix opnemen met alleen maar harde en rauwe klappers. Iemand die nog wat track weet die ik kan draaien (liefst die je niet zo veel hoort maar wel gewoon lekker rauw zijn). heb nu deze tl, kunnen meer dan 28 tracks.

01. Donkey Rollers - Sleeping Souls
02. Tatanka vs The R3belz - Dooms Day (Original & Remix Mashup)
03. DJ Luna - Unlocked
04. Southstylers - In De Strieel
05. Axe ft. The Anim0l - Donkey Rollers & Zany Mash!
06. The Pitcher - La Nuit Noire w/ Little Bitch
07. The Machine - Audiobot (B-Front Remix)
08. The Machine - Awsome Frequency
09. Noisecontrollers - Sanctus
10. Dark Pact - Psychotic
11. Max Enforcer ft. The Rush - Fade to Loudness (P-Stylez Mashup)
12. Prefix & Density - Personality
13. Radical Redemption - You Don't Know Shit
14. B-Front & Frequencerz - Night Colours Black (Original Mix)
15. The Beholder mts. DJ Zany - Midnight
16. Titan - Nightmare (Kick it in Ur Face Vocal Edit)
17. Genox - Black Is...
18. Zany ft. The Beholder - Do You Want the New God!? (P-Stylez Mashup)
19. Deetox - Black Magic
20. Solutio & The I's - 2.17
21. Crypsis - Strike
22. Digital Punk & Profyler - Dark Symphony
23. ME & TB ft. The Machine vs Chris One - Never Bitcrush Asleep (P-Stylez Mashup)
24. Phrantic & Phuture Noize - Arise
25. Donkey Rollers - Voice of Conscience
26. Deetox - Still Here (Delete Remix)
27. Jack Overdose - Octavius Augustus
28. Axe ft. P-Stylez - Immortal Explorers of the Goddamn Forsaken Box
29. Degos & Re-Done - Lomperkennie
30. Geck-o vs Thera - Trespassing
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Southstylers - In De strieel. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 14:42 
 
Hardtraxx Veteran

Ruffneck & Miss Twilight - No Turning Back (High Voltage Remix) en/of Alphaverb - Realization of A Nightmare (Intractable One Remix) :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tnx alle 3 zitten er in :) op facebook heb ik met iemand een discussie welke track ik er in doe, Samara of Sanctus, welke zouden jullie kiezen?

01. Donkey Rollers - Sleeping Souls
02. Tatanka vs The R3belz - Dooms Day (Original & Remix Mashup)
03. DJ Luna - Unlocked
04. Southstylers - In De Strieel
05. Axe ft. The Anim0l - Donkey Rollers & Zany Mash!
06. The Pitcher - La Nuit Noire w/ Little Bitch
07. Alphaverb - Realization of a Nightmare (Intractable One Remix)
08. The Machine - Audiobot (B-Front Remix)
09. Ruffneck & Miss Twilight - No Turning Back (High Voltage remix)
10. The Machine - Awsome Frequency
11. Noisecontrollers - Sanctus
12. Dark Pact - Psychotic
13. Max Enforcer ft. The Rush - Fade to Loudness (P-Stylez Mashup)
14. Prefix & Density - Personality
15. Radical Redemption - You Don't Know Shit
16. B-Front & Frequencerz - Night Colours Black (Original Mix)
17. The Beholder mts. DJ Zany - Midnight
18. Titan - Nightmare (Kick it in Ur Face Vocal Edit)
19. Genox - Black Is...
20. Zany ft. The Beholder - Do You Want the New God!? (P-Stylez Mashup)
21. Deetox - Black Magic
22. Solutio & The I's - 2.17
23. Crypsis - Strike
24. Digital Punk & Profyler - Dark Symphony
25. ME & TB ft. The Machine vs Chris One - Never Bitcrush Asleep (P-Stylez Mashup)
26. Phrantic & Phuture Noize - Arise
27. Donkey Rollers - Voice of Conscience
28. Deetox - Still Here (Delete Remix)
29. Jack Overdose - Octavius Augustus
30. Axe ft. P-Stylez - Immortal Explorers of the Goddamn Forsaken Box
31. Degos & Re-Done - Lomperkennie
32. Geck-o vs Thera - Trespassing
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 15:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zou voor Samara gaan. Wel de meest gedraaide van de 2, maar ik vind hem beter dan Sanctus, die ook geen verkeerde plaat is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de lijst eigenlijk nogal standaard.. Zijn heel veel tracks die de laatste tijd vaak voorbij komen.
Ook het einde vind ik een beetje afgezaagd. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 15:23 
 
Hardtraxx Veteran


xd

*Minibreaktijdenshetstuderen* :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 15:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bah het nieuwe schooljaar is weer begonnen, allemaal kindjes die naar de middelbare school in Eindhoven gaan en allemaal "nieuwe studenten" die over een paar weken toch weer weg zijn. Dus dat betekend: staan in de bus...

:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Ik vind de lijst eigenlijk nogal standaard.. Zijn heel veel tracks die de laatste tijd vaak voorbij komen.
Ook het einde vind ik een beetje afgezaagd. :)

noem is wat track die niet meer zo vaak voorkomen en toch in dit lijstje passen dan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 17:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Olijfboompje schreef:
Wow. Je kan wel zien dat jij wel humor hebt. Ik brul van de lach. Breek bijna mijn rug van het rollen over de grond om je reactie.

Jij moet cabaretier worden.

Ah bedankt man :D Ik zeg toch niet dat ie geen humor heeft? Ik zeg dat die grap oud is.

Dat zeg ik toch ook niet.

Toch bedankt voor de uitleg! Het heeft enorm veel duidelijk gemaakt met betrekking tot jouw post!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Henk-Jan schreef:
Ik vind de lijst eigenlijk nogal standaard.. Zijn heel veel tracks die de laatste tijd vaak voorbij komen.
Ook het einde vind ik een beetje afgezaagd. :)

noem is wat track die niet meer zo vaak voorkomen en toch in dit lijstje passen dan :)

Zatox - Ear Fucking :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Henk-Jan schreef:
Ik vind de lijst eigenlijk nogal standaard.. Zijn heel veel tracks die de laatste tijd vaak voorbij komen.
Ook het einde vind ik een beetje afgezaagd. :)

noem is wat track die niet meer zo vaak voorkomen en toch in dit lijstje passen dan :)

2 tracks die zo in me opkomen:

Slim Shore - Scars
Pavo - Elektronik
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2012 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Indicator schreef:
Bah het nieuwe schooljaar is weer begonnen, allemaal kindjes die naar de middelbare school in Eindhoven gaan en allemaal "nieuwe studenten" die over een paar weken toch weer weg zijn. Dus dat betekend: staan in de bus...

:sick:

Gelukkig komen de ekte uit de Hoevenstraat he :kiss:

Kutloting Ajax, ook al ben ik door en door wit-rood-wit adept, dit gaat een lastige kluif worden... Maar iig vette wedstrijden :D
Vorige  1 ... 1934, 1935, 1936, 1937, 1938, 1939, 1940 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic