Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1933, 1934, 1935, 1936, 1937, 1938, 1939 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2012 23:32 
 
Hardtraxx Veteran

Er zit een focking brutale mug bij mij op mijn kamer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 08:25 
 

JVDM schreef:
Er zit een focking brutale mug bij mij op mijn kamer.

Smakelijk eten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, geniaal. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 12:39 
 
Hardtraxx Veteran

haha, sfeer! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 13:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die Aziaten kunnen al niet zo goed zien, maar schijnbaar is er ook iets mis met hun oren..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 13:48 
 

Solis schreef:
Die Aziaten kunnen al niet zo goed zien, maar schijnbaar is er ook iets mis met hun oren..


Dat zien ze niet zo nauw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 14:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker mixje voor Q-base aan het brouwselen, of iig de tracklist dan :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 18:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Haha, geniaal. :P

Die aziaten zijn gestoord, maar dat nummer is gewoon briljant xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 19:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Socializerz schreef:
Nu vraag ik me wel af wtf het nou betekent..
Wie huurt er een aziaat in? :corn:

Nie-Hau
Link
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 21:27 
 

patrickjeb schreef:

:worship: prachtig
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2012 23:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen weer werken, even vroeg naar bed. Lang geleden, normaal slaap ik pas rond 1 uur als ik de volgende dag moet werken. Wekker gaat morgen om 05:30 (moet eerder beginnen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 08:37 
 

stefan_helmond schreef:
Morgen weer werken, even vroeg naar bed. Lang geleden, normaal slaap ik pas rond 1 uur als ik de volgende dag moet werken. Wekker gaat morgen om 05:30 (moet eerder beginnen).

Proficiat, met gekleurde hageslag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 08:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goeiemorgen allemaal, zometeen weer lekker naar de uvt :/ .
Heb nog vrij weinig zin deze week, zondag pas teruggekomen van vakantie dus ineens een erg groot verschil zo :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 09:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Lekker mixje voor Q-base aan het brouwselen, of iig de tracklist dan :cool:



Goeie tracklist idd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 10:07 
 
Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:

heb echt een schijthekel aan het nummer, maar dit is echt prachtig om te zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 10:16 
 

Ik mis hier de verhalen over Stinkhoeren en BRAAAAAABANT :beer: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 11:16 
 
Hardtraxxer

Lekker dagje vrij. Heerlijk zo'n rooster, 2 dagen school, dagje vrij, 2 dagen school en dan weer weekend. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:

Ik vond het echt een vet nummer totdat ik hem elke dag wel op fb zag en hem op de radio hoorde... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 13:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker


:lol: geniaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 15:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Solis schreef:

:lol: geniaal

Hahahaha briljant :worship: :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoi :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 21:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hallo
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

A
l
l
e
s

g
o
e
d
?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2012 21:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nee, 2 fout! xd
Vorige  1 ... 1933, 1934, 1935, 1936, 1937, 1938, 1939 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic