Das wel genaaid zeg...wrote:Wat voor nare mensen er bestaan. moest ik 1 nachtje op politie bureau verbrengen omdat iemand mij zogenaamd gezien had terwijl daar niet was.
Die vergissing kwamen ze pas vanochtend achter...
Schadevergoeding vragenwrote:Wat voor nare mensen er bestaan. moest ik 1 nachtje op politie bureau verbrengen omdat iemand mij zogenaamd gezien had terwijl daar niet was.
Die vergissing kwamen ze pas vanochtend achter...
G
voor het eerst in.... 2 jaar? een nieuwe sig! 
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 16 days ago
Graag gedaan hoorwrote:voor het eerst in.... 2 jaar? een nieuwe sig!
G
wrote:Graag gedaan hoorwrote:voor het eerst in.... 2 jaar? een nieuwe sig!
D
Hardtraxxer
59 posts member since 2012
last seen Jan 2013
Ma was wel een mooi feestje bij dieka heawrote:Het is weer eens zo ver, afhakende vriend. Sterker nog, liegende vriend.![]()
Zegt hij dat hij vanavond niet mee kan naar Dieka (Headhunterz) omdat zn auto stuk is en bij garage staat in arnhem en dat hij dus bij zn zus slaapt zodat hij morgen de auto daar kan ophalen ofzo.
Nja dacht eerst, oke, kan gebeuren, waarom ook eens niet haha. Maar zn auto staat gewoon voor z'm huis.Zeg dan gewoon dat je geen zin hebt om te gaan. Nare man.
Last edited by downeyz on , edited 1 time in total.
Ja zeker wel! Weer gezellig druk. Alleen moest wel lachen toen Willem zei dat hij blij was met zoveel bezoekers ondanks Decibel.wrote: Ma was wel een mooi feestje bij dieka heaof ben je nie geweest?
Willem, de meeste Dieka bezoekers mogen nog niet naar binnen bij Decibel of kennen Decibel niet eens.
Wel jammer dat hij hele tijd zei dat hij de The Sacrifice ging draaien maar uiteindelijk te weinig tijd had haha, nare man.
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
A
Nou en?
Typ de frustratie maar lekker van je af.wrote:Fucking belangrijk jongewrote:Nou en?
A
Heerlijk kut-enteren
Weer terug van een schitterend weekend op het Decibel terrein. Wat heb ik genoten en het supergezellig gehad
Ondanks dat ik 3 minuten voordat ik thuis was een dikke aanrijding kreeg, waarbij m'n auto totall loss is, ik mij er niet heel erg druk om kon maken vanwege dit afgelopen topweekend. Echt waar, dit zal ik nooit vergeten
ps: geen gewonden verder gelukkig

Ondanks dat ik 3 minuten voordat ik thuis was een dikke aanrijding kreeg, waarbij m'n auto totall loss is, ik mij er niet heel erg druk om kon maken vanwege dit afgelopen topweekend. Echt waar, dit zal ik nooit vergeten
ps: geen gewonden verder gelukkig
13" i5, gewoon de goedkoopste versie. Wel meteen via een andere site meer werkgeheugen gekocht, maar deze voldoet prima voor mijn opleiding. Heb daarnaast ook nog een iMac 27" thuis, dus dan is een 17" retina display macbook beetje overbodigwrote:watvooreen eigenlijk?wrote: Vandaag komt m'n nieuwe Macbook Pro binnen![]()
G
Oeh nice! Maar ik heb een 15 inch (high res scherm, geen retina dus) en dat werkt ook echt heerlijk!wrote:13" i5, gewoon de goedkoopste versie. Wel meteen via een andere site meer werkgeheugen gekocht, maar deze voldoet prima voor mijn opleiding. Heb daarnaast ook nog een iMac 27" thuis, dus dan is een 17" retina display macbook beetje overbodig
grappige is dat mn 15inch macbook een even hoge resolutie heeft als me 24 inch scherm thuis
wrote: 13" i5, gewoon de goedkoopste versie. Wel meteen via een andere site meer werkgeheugen gekocht, maar deze voldoet prima voor mijn opleiding. Heb daarnaast ook nog een iMac 27" thuis, dus dan is een 17" retina display macbook beetje overbodig
Dat ding is echt overdreven groot ja
J
Hardtraxx Veteran
last seen 16 days ago
Zie je ineens een foto voorbijkomen dat een oud-collega van mij getagged is in een foto gemaakt op decibel (helemaal rechts)... Mijn god wat is die lekker geworden 
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater
A
Deze pagina kan nu niet worden weergegeven. Mogelijk is deze tijdelijk niet beschikbaar, is de link verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken.wrote:Zie je ineens een foto voorbijkomen dat een oud-collega van mij getagged is in een foto gemaakt op decibel (helemaal rechts)... Mijn god wat is die lekker geworden
J
Hardtraxx Veteran
last seen 16 days ago
wrote:Deze pagina kan nu niet worden weergegeven. Mogelijk is deze tijdelijk niet beschikbaar, is de link verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken.wrote:Zie je ineens een foto voorbijkomen dat een oud-collega van mij getagged is in een foto gemaakt op decibel (helemaal rechts)... Mijn god wat is die lekker geworden

Aye, zie nu haar ribben pas. Ach, alsnog is ze verdomde fijn
G
EEEEEEERRRRRRRMEEEGEEEEEEEERRRDDDDDwrote:ermagherd
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Het gaatom Daan Dukker uit Waddinxveen
E
dafuq, eerst ben je enige op school, vervolgens hele halsbrekende procedures uithalen om Internet op school te krijgen.

E
Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!