Weer terug van een schitterend weekend op het Decibel terrein. Wat heb ik genoten en het supergezellig gehad
Ondanks dat ik 3 minuten voordat ik thuis was een dikke aanrijding kreeg, waarbij m'n auto totall loss is, ik mij er niet heel erg druk om kon maken vanwege dit afgelopen topweekend. Echt waar, dit zal ik nooit vergeten
ps: geen gewonden verder gelukkig

KSwoosh schreef:
Black Sunrise schreef:
Vandaag komt m'n nieuwe Macbook Pro binnen

watvooreen eigenlijk?
13" i5, gewoon de goedkoopste versie. Wel meteen via een andere site meer werkgeheugen gekocht, maar deze voldoet prima voor mijn opleiding. Heb daarnaast ook nog een iMac 27" thuis, dus dan is een 17" retina display macbook beetje overbodig
