Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1928, 1929, 1930, 1931, 1932, 1933, 1934 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 19 aug 2012 15:40 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Wat voor nare mensen er bestaan. moest ik 1 nachtje op politie bureau verbrengen omdat iemand mij zogenaamd gezien had terwijl daar niet was.
Die vergissing kwamen ze pas vanochtend achter... >.<

Das wel genaaid zeg...
Bericht Geplaatst op 19 aug 2012 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
Wat voor nare mensen er bestaan. moest ik 1 nachtje op politie bureau verbrengen omdat iemand mij zogenaamd gezien had terwijl daar niet was.
Die vergissing kwamen ze pas vanochtend achter... >.<


Schadevergoeding vragen :P
Bericht Geplaatst op 19 aug 2012 15:42 
 

voor het eerst in.... 2 jaar? een nieuwe sig! :D
Bericht Geplaatst op 19 aug 2012 16:14 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
voor het eerst in.... 2 jaar? een nieuwe sig! :D

Graag gedaan hoor :P
Bericht Geplaatst op 19 aug 2012 16:18 
 

Jurheinen schreef:
KSwoosh schreef:
voor het eerst in.... 2 jaar? een nieuwe sig! :D

Graag gedaan hoor :P

(L)
Bericht Geplaatst op 19 aug 2012 17:01 
 
Hardtraxxer

Parvuz schreef:
Het is weer eens zo ver, afhakende vriend. Sterker nog, liegende vriend. :/
Zegt hij dat hij vanavond niet mee kan naar Dieka (Headhunterz) omdat zn auto stuk is en bij garage staat in arnhem en dat hij dus bij zn zus slaapt zodat hij morgen de auto daar kan ophalen ofzo.
Nja dacht eerst, oke, kan gebeuren, waarom ook eens niet haha. Maar zn auto staat gewoon voor z'm huis. :/ Zeg dan gewoon dat je geen zin hebt om te gaan. Nare man. :/

Ma was wel een mooi feestje bij dieka hea :) of ben je nie geweest?
Bericht Geplaatst op 19 aug 2012 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Genox @ Fear harder :loving:
Bericht Geplaatst op 20 aug 2012 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

downeyz schreef:
Ma was wel een mooi feestje bij dieka hea :) of ben je nie geweest?

Ja zeker wel! Weer gezellig druk. Alleen moest wel lachen toen Willem zei dat hij blij was met zoveel bezoekers ondanks Decibel. :lol:
Willem, de meeste Dieka bezoekers mogen nog niet naar binnen bij Decibel of kennen Decibel niet eens.

Wel jammer dat hij hele tijd zei dat hij de The Sacrifice ging draaien maar uiteindelijk te weinig tijd had haha, nare man.
Bericht Geplaatst op 20 aug 2012 15:10 
 
Hardtraxx Veteran

De nieuwe radio show Beyond Limits gaat van start

http://www.hardtraxx.nl/forum/radio-radio-shows/beyond-limits-t28799.html
Bericht Geplaatst op 20 aug 2012 15:51 
 

Nou en?
Bericht Geplaatst op 20 aug 2012 15:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Nou en?


Fucking belangrijk jonge
Bericht Geplaatst op 20 aug 2012 16:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Almighty schreef:
Nou en?


Fucking belangrijk jonge

Typ de frustratie maar lekker van je af.
Bericht Geplaatst op 20 aug 2012 16:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Welke frustratie?
Bericht Geplaatst op 20 aug 2012 16:23 
 

Heerlijk kut-enteren
Bericht Geplaatst op 20 aug 2012 16:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Weer terug van een schitterend weekend op het Decibel terrein. Wat heb ik genoten en het supergezellig gehad :love: :love:

Ondanks dat ik 3 minuten voordat ik thuis was een dikke aanrijding kreeg, waarbij m'n auto totall loss is, ik mij er niet heel erg druk om kon maken vanwege dit afgelopen topweekend. Echt waar, dit zal ik nooit vergeten :thumbsup: :loving:

ps: geen gewonden verder gelukkig :P


KSwoosh schreef:
Black Sunrise schreef:
Vandaag komt m'n nieuwe Macbook Pro binnen :woot: :woot:

watvooreen eigenlijk?

13" i5, gewoon de goedkoopste versie. Wel meteen via een andere site meer werkgeheugen gekocht, maar deze voldoet prima voor mijn opleiding. Heb daarnaast ook nog een iMac 27" thuis, dus dan is een 17" retina display macbook beetje overbodig :)
Bericht Geplaatst op 20 aug 2012 18:32 
 

Black Sunrise schreef:
13" i5, gewoon de goedkoopste versie. Wel meteen via een andere site meer werkgeheugen gekocht, maar deze voldoet prima voor mijn opleiding. Heb daarnaast ook nog een iMac 27" thuis, dus dan is een 17" retina display macbook beetje overbodig :)

Oeh nice! Maar ik heb een 15 inch (high res scherm, geen retina dus) en dat werkt ook echt heerlijk!
grappige is dat mn 15inch macbook een even hoge resolutie heeft als me 24 inch scherm thuis xd
Bericht Geplaatst op 20 aug 2012 19:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
13" i5, gewoon de goedkoopste versie. Wel meteen via een andere site meer werkgeheugen gekocht, maar deze voldoet prima voor mijn opleiding. Heb daarnaast ook nog een iMac 27" thuis, dus dan is een 17" retina display macbook beetje overbodig :)



Dat ding is echt overdreven groot ja xd
Bericht Geplaatst op 20 aug 2012 19:15 
 
Hardtraxx Veteran

Zie je ineens een foto voorbijkomen dat een oud-collega van mij getagged is in een foto gemaakt op decibel (helemaal rechts)... Mijn god wat is die lekker geworden :D

http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater
Bericht Geplaatst op 20 aug 2012 19:33 
 

Jurheinen schreef:
Zie je ineens een foto voorbijkomen dat een oud-collega van mij getagged is in een foto gemaakt op decibel (helemaal rechts)... Mijn god wat is die lekker geworden :D

http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater

Deze pagina kan nu niet worden weergegeven. Mogelijk is deze tijdelijk niet beschikbaar, is de link verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken.
Bericht Geplaatst op 20 aug 2012 19:35 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Jurheinen schreef:
Zie je ineens een foto voorbijkomen dat een oud-collega van mij getagged is in een foto gemaakt op decibel (helemaal rechts)... Mijn god wat is die lekker geworden :D

http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater

Deze pagina kan nu niet worden weergegeven. Mogelijk is deze tijdelijk niet beschikbaar, is de link verlopen, of heb je geen toestemming om deze pagina te bekijken.

Afbeelding
Aye, zie nu haar ribben pas. Ach, alsnog is ze verdomde fijn :D
Bericht Geplaatst op 20 aug 2012 20:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hier het nieuws over de overledene :(

http://www.telegraaf.nl/binnenland/1279 ... den__.html
Bericht Geplaatst op 20 aug 2012 21:36 
 

Socializerz schreef:
ermagherd

EEEEEEERRRRRRRMEEEGEEEEEEEERRRDDDDD
Bericht Geplaatst op 20 aug 2012 22:57 
 
Hardtraxx Veteran

Black Sunrise schreef:


Het gaatom Daan Dukker uit Waddinxveen
Bericht Geplaatst op 21 aug 2012 09:45 
 

dafuq, eerst ben je enige op school, vervolgens hele halsbrekende procedures uithalen om Internet op school te krijgen.
>.<
Bericht Geplaatst op 21 aug 2012 12:27 
 

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!
Vorige  1 ... 1928, 1929, 1930, 1931, 1932, 1933, 1934 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic