Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1927, 1928, 1929, 1930, 1931, 1932, 1933 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:

wtf :surrender: en dit moet over muziek gaan


Ik keek de hele tijd over m'n schouder of er niemand binnen kwam terwijl ik dit aan het kijken/luisteren was xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ik keek de hele tijd over m'n schouder of er niemand binnen kwam terwijl ik dit aan het kijken/luisteren was xd


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

irritant als memes verkeerd gebruikt worden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog net even op het laatste moment een decibel warming up in elkaar gemixt. hij is aan het uploaden. Vinden jullie van de tracklist? Heb gekozen voor lekker opbouwend :)

01. Headhunterz & Wildstylez ft. Mc Villain - Stuck in Ur Head
02. TNT Aka. Technoboy & Tuneboy ft. Ellie - Promise Me
03. Adrenalize - Secrets of Time
04. Scope DJ & Audiofreq - Robot
05. Josh & Wesz - Acquittal
06. Juized - Vault of Heaven
07. Davenition - Next Level (Unmasterd Test Mix)
08. Dozer - The Journey (Last World Anthem 2012)
09. Geal - Losing My Feeling (Geck-O Remix)
10. Digital Punk & Nitrouz - Shadows of The Day
11. Alphaverb ft. Intractable One - C (Crowd Analyzer)
12. The R3belz - Velocity
13. Gunz 4 Hire - Bolivia
14. Donkey Rollers - Sleeping Souls
15. The Machine ft. DJ Thera - It Is This Feeling
16. Antracks ft. Wavemakerz - Carnage (Brainkicker Re-kick Mix)
17. Radical Redemption - Devastation & Disorder (Daylight Anthem 2012)
18. Brainkicker - F.M.W (Anagenetic S.I.T.A. Remix)
19. Degos & Re-Done - Outside the Box (Live Mix)
20. Wavolizer vs DJ Thera - Done With My Stash (Theracords Live Mix)
21. Re-Style - De Fabeltjeskrant
22. The Outside Agency & Ophidian - The Shadows
23. Negative A & Counterfeit - Scorched Earth
24. Tha Playah - My Misery
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 22:11 
 
Hardtraxx Veteran

niemand die b2s radio luistert ?
nu The R3belz over een uur Crypsis
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
Nog net even op het laatste moment een decibel warming up in elkaar gemixt. hij is aan het uploaden. Vinden jullie van de tracklist? Heb gekozen voor lekker opbouwend :)

01. Headhunterz & Wildstylez ft. Mc Villain - Stuck in Ur Head
02. TNT Aka. Technoboy & Tuneboy ft. Ellie - Promise Me
03. Adrenalize - Secrets of Time
04. Scope DJ & Audiofreq - Robot
05. Josh & Wesz - Acquittal
06. Juized - Vault of Heaven
07. Davenition - Next Level (Unmasterd Test Mix)
08. Dozer - The Journey (Last World Anthem 2012)
09. Geal - Losing My Feeling (Geck-O Remix)
10. Digital Punk & Nitrouz - Shadows of The Day
11. Alphaverb ft. Intractable One - C (Crowd Analyzer)
12. The R3belz - Velocity
13. Gunz 4 Hire - Bolivia
14. Donkey Rollers - Sleeping Souls
15. The Machine ft. DJ Thera - It Is This Feeling
16. Antracks ft. Wavemakerz - Carnage (Brainkicker Re-kick Mix)
17. Radical Redemption - Devastation & Disorder (Daylight Anthem 2012)
18. Brainkicker - F.M.W (Anagenetic S.I.T.A. Remix)
19. Degos & Re-Done - Outside the Box (Live Mix)
20. Wavolizer vs DJ Thera - Done With My Stash (Theracords Live Mix)
21. Re-Style - De Fabeltjeskrant
22. The Outside Agency & Ophidian - The Shadows
23. Negative A & Counterfeit - Scorched Earth
24. Tha Playah - My Misery

Is Bolivia al uit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 22:26 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Is niet uit, maar staat wel op de Decibel cd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 22:39 
 

Wout1997 schreef:
niemand die b2s radio luistert ?
nu The R3belz over een uur Crypsis


R3belz draait gevarieerd... beetje handjeklap afwissel met raw
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 22:42 
 
Hardtraxx Veteran

Chris Two schreef:
Wout1997 schreef:
niemand die b2s radio luistert ?
nu The R3belz over een uur Crypsis


R3belz draait gevarieerd... beetje handjeklap afwissel met raw

kom in shout dan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 07:57 
 
Hardtraxx Veteran

Goedemorgen ^^

Vandaag lekker decibel :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 08:46 
 

ja lekker, decibellen..
Fucking veel maagpijn.. echt bagger geslapen

ik had gisteren geen broodje filet american moeten pakken :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 08:50 
 

JAAAAAAA!!!!!!!!
DECIBELLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 09:11 
 

ijottum.... eerst feest wat ik niet fit meepak!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 09:16 
 

Chris Two schreef:
ijottum.... eerst feest wat ik niet fit meepak!

toch maar gaan werken dan? ;) :P xd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 09:17 
 

Zit er wel over te denken... ;) ;)
Maar echt, ik beloof je, ik eet met dit weer nooit meer filet american..

mijn maag vermoord me zowat
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 10:12 
 
Hardtraxx Veteran

Eff een keer goed schijten en je maag doet het weer. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 10:21 
 

Chris Two schreef:
Zit er wel over te denken... ;) ;)
Maar echt, ik beloof je, ik eet met dit weer nooit meer filet american..

mijn maag vermoord me zowat

sowieso filet americain :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JAAAAAAA!!!!!!!!
DECIBELLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 11:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fopje flauw mopjeeeeeeeeeeeeee!
:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga weg, ergens naar Beekse Bergen ofzo, DOEI! :yay: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2012 20:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is weer eens zo ver, afhakende vriend. Sterker nog, liegende vriend. :/
Zegt hij dat hij vanavond niet mee kan naar Dieka (Headhunterz) omdat zn auto stuk is en bij garage staat in arnhem en dat hij dus bij zn zus slaapt zodat hij morgen de auto daar kan ophalen ofzo.
Nja dacht eerst, oke, kan gebeuren, waarom ook eens niet haha. Maar zn auto staat gewoon voor z'm huis. :/ Zeg dan gewoon dat je geen zin hebt om te gaan. Nare man. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 02:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

:x. Bestaan er nog wel eerlijke mensen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 10:05 
 
Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Het is weer eens zo ver, afhakende vriend. Sterker nog, liegende vriend. :/
Zegt hij dat hij vanavond niet mee kan naar Dieka (Headhunterz) omdat zn auto stuk is en bij garage staat in arnhem en dat hij dus bij zn zus slaapt zodat hij morgen de auto daar kan ophalen ofzo.
Nja dacht eerst, oke, kan gebeuren, waarom ook eens niet haha. Maar zn auto staat gewoon voor z'm huis. :/ Zeg dan gewoon dat je geen zin hebt om te gaan. Nare man. :/

Zon vriend heb ik ook gehad :mad: fucking irritant
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijn idd.

Net mn kamer even proberen op te ruimen, heb ik een kwartiertje gedaan en ben daarna gekapt, zweetdruppels liepen gewoon over mn rug heen :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 aug 2012 15:39 
 

Wat voor nare mensen er bestaan. moest ik 1 nachtje op politie bureau verbrengen omdat iemand mij zogenaamd gezien had terwijl daar niet was.
Die vergissing kwamen ze pas vanochtend achter... >.<
Vorige  1 ... 1927, 1928, 1929, 1930, 1931, 1932, 1933 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic