Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1926, 1927, 1928, 1929, 1930, 1931, 1932 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 16 aug 2012 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joo bwoiiz
Bericht Geplaatst op 16 aug 2012 22:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wtf net kleine aardbeving hier :oh:
Bericht Geplaatst op 16 aug 2012 22:43 
 

Grozny schreef:
Wtf net kleine aardbeving hier :oh:

noord nederland?
Bericht Geplaatst op 16 aug 2012 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja
4.1 op schaal van Richter. Duurde zo'n 3 seconden
Bericht Geplaatst op 16 aug 2012 23:16 
 

Grozny schreef:
Ja
4.1 op schaal van Richter. Duurde zo'n 3 seconden

zal wel door gaswinning zijn
was op et nieuws vanochtend
Bericht Geplaatst op 16 aug 2012 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Grozny schreef:
Ja
4.1 op schaal van Richter. Duurde zo'n 3 seconden

zal wel door gaswinning zijn
was op et nieuws vanochtend

Vanochtend? Het gebeurde net een uurtje geleden :P
Bericht Geplaatst op 16 aug 2012 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

4.1 is nog best een aardige hoor.
Bericht Geplaatst op 16 aug 2012 23:51 
 
Hardtraxx Veteran

Denk dat er een crimineel lang salvo aan pitchkicks is gelost
Bericht Geplaatst op 17 aug 2012 04:04 
 

iemand hier naar project n50 volgende maand? (een of ander niet al te groot feest, maar alsnog)
Bericht Geplaatst op 17 aug 2012 08:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goeiemorgen! :)

Zometeen rijles, even chillen met een maat van me die net terug is van vakantie en morgen is het al weer tijd voor Decibel :love:
Bericht Geplaatst op 17 aug 2012 09:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo lekker zwemmen :drool:

admin edit: even je post opgeruimd
Bericht Geplaatst op 17 aug 2012 09:16 
 

Zooo wat was ik dronken vannacht xd

Iemands deurbel verkracht geloof ik en mn voet bloedde :lol:

En nu weer werken :D
Bericht Geplaatst op 17 aug 2012 09:18 
 

Asyrian schreef:
Zo lekker zwemmen :drool:

admin edit: even je post opgeruimd


Wat voor onzin typ jij nou weer?
:/
Bericht Geplaatst op 17 aug 2012 10:34 
 
Hardtraxx Veteran


Haha, schitterend :D

Even een tussendoortje! :D
Bericht Geplaatst op 17 aug 2012 11:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Asyrian schreef:
Zo lekker zwemmen :drool:

admin edit: even je post opgeruimd



Wtf :lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 17 aug 2012 14:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Asyrian, welkom in het jaar 2006 :thumbup:
Bericht Geplaatst op 17 aug 2012 15:36 
 

Steffnov schreef:
Asyrian, welkom in het jaar 2006 :thumbup:


Niceee, mag ik ook terug naar 2006? Dan zijn in elk geval de komende jaren watbetreft hardstyle nog goed :D
Bericht Geplaatst op 17 aug 2012 16:45 
 

http://www.dumpert.nl/mediabase/2267581 ... ertje.html

Hahahha :lol: :lol: :lol: :lol:
Bericht Geplaatst op 17 aug 2012 17:55 
 

dat is heldig :worship: :corn:
Bericht Geplaatst op 17 aug 2012 18:04 
 
Hardtraxx Veteran


wtf :surrender: en dit moet over muziek gaan
Bericht Geplaatst op 17 aug 2012 18:06 
 

ja doet t toch ook?

dat filmpje is een bijzaak.
Bericht Geplaatst op 17 aug 2012 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
wtf :surrender: en dit moet over muziek gaan


Jij hebt dat groene beeld aan het begin niet goed gelezen.
Bericht Geplaatst op 17 aug 2012 18:21 
 
Hardtraxx Veteran

sjobie schreef:
Wout1997 schreef:
wtf :surrender: en dit moet over muziek gaan


Jij hebt dat groene beeld aan het begin niet goed gelezen.

heb ik idd niet gelezen sorry :cry: :cry:
Bericht Geplaatst op 17 aug 2012 18:53 
 
Hardtraxx Veteran

Handjes voor de ogen!
Bericht Geplaatst op 17 aug 2012 19:32 
 

Goei filmpke!
Vorige  1 ... 1926, 1927, 1928, 1929, 1930, 1931, 1932 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic