Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1925, 1926, 1927, 1928, 1929, 1930, 1931 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 14 aug 2012 08:31 
 

Black Sunrise schreef:
Moggee ^^
Vandaag komt m'n nieuwe Macbook Pro binnen :woot: :woot:

watvooreen eigenlijk?
Bericht Geplaatst op 14 aug 2012 09:20 
 
Hardtraxx Elite

Vazard en delete naar defqon. 1 australia! Zullen ze dan volgend jaar ook is naar Nederland gehaald worden? :woot:
Bericht Geplaatst op 14 aug 2012 10:31 
 
Hardtraxx Veteran

Onthafloorx schreef:
Vazard en delete naar defqon. 1 australia! Zullen ze dan volgend jaar ook is naar Nederland gehaald worden? :woot:

Stonden ze vorig jaar ook al hoor :P
Bericht Geplaatst op 14 aug 2012 11:28 
 


:lol:
Bericht Geplaatst op 14 aug 2012 19:27 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

We hebben er een nieuwe talentvolle DJ bij, Mainstreamerz coming in!
hardstyle/new-short-hardstyle-mix-by-mainstreamerz-t28646.html
Bericht Geplaatst op 14 aug 2012 19:40 
 
Hardtraxx Elite

haha heel erg fangirl achtig dit, maar toch zeg ik het even. Ran-D die een foto deelt en allemaal mafkezen die dit helemaal geweldig vinden haha. Ging om m'n tattoo..
Bericht Geplaatst op 14 aug 2012 20:47 
 

Onthafloorx schreef:
haha heel erg fangirl achtig dit, maar toch zeg ik het even. Ran-D die een foto deelt en allemaal mafkezen die dit helemaal geweldig vinden haha. Ging om m'n tattoo..

samen met die andere tattoo toch? ;)
Bericht Geplaatst op 14 aug 2012 23:16 
 

hoppatee, een deel van mn livesets verzameling bijgewerkt, en nu lekker naa rbedje toe :)
Bericht Geplaatst op 15 aug 2012 15:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
haha heel erg fangirl achtig dit, maar toch zeg ik het even. Ran-D die een foto deelt en allemaal mafkezen die dit helemaal geweldig vinden haha. Ging om m'n tattoo..

Vind 'm niet zo tof om eerlijk te zijn :P
Bericht Geplaatst op 15 aug 2012 17:02 
 
Hardtraxx Veteran

Zo, terug van 2 weken toscane waar het boven de 40 graden was. Net op tijd weg want er komt een hittegolf aan van 44/46 graden :P
goed vermaakt ^^
Bericht Geplaatst op 15 aug 2012 17:05 
 

Onthafloorx schreef:
haha heel erg fangirl achtig dit, maar toch zeg ik het even. Ran-D die een foto deelt en allemaal mafkezen die dit helemaal geweldig vinden haha. Ging om m'n tattoo..

Is dat een genietmomentje? of wat is het?

Vind je tattoo ook niet echt 'mooi' zeg maar
Bericht Geplaatst op 15 aug 2012 17:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Zo, terug van 2 weken toscane waar het boven de 40 graden was. Net op tijd weg want er komt een hittegolf aan van 44/46 graden :P
goed vermaakt ^^

Pff en ik vind dat het op Decibel al veel te warm wordt met 32 graden.. :x
Bericht Geplaatst op 15 aug 2012 18:43 
 

Chris Two schreef:
Onthafloorx schreef:
haha heel erg fangirl achtig dit, maar toch zeg ik het even. Ran-D die een foto deelt en allemaal mafkezen die dit helemaal geweldig vinden haha. Ging om m'n tattoo..

Is dat een genietmomentje? of wat is het?


Ik denk een zever moment.
Bericht Geplaatst op 15 aug 2012 20:11 
 

Afbeelding


? Waarom zetten mensen dit op gezichtsboek
Bericht Geplaatst op 15 aug 2012 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thx voor die ticket mattie.
Bericht Geplaatst op 15 aug 2012 21:03 
 
Hardtraxx Veteran

handig zo die barcodes xd
Bericht Geplaatst op 15 aug 2012 21:07 
 
Hardtraxx Addict

Diep gesprek met heady op twitter en ik krijg er hoofdpijn van. Wat kan die man denken haha
Bericht Geplaatst op 15 aug 2012 22:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ai ai ai, belgjes op de tribune, heeeeeeeeeeee hooooooooooooo heeeeeeeeeeeeeeeeee hooooooooooo ,
mijn god.
Bericht Geplaatst op 15 aug 2012 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Belgen goes jumpeng, hoor nu de nieuwe plaat van The Prophet in het Heizelstadion :)
Bericht Geplaatst op 15 aug 2012 22:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Lekker oranje :D
Bericht Geplaatst op 15 aug 2012 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker voor van Gaal!
Bericht Geplaatst op 15 aug 2012 22:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Lekker voor van Gaal!

Lekker voor z'n selectie die HIJ!!! samengesteld heeft, net zoals de technische staf die HIJ!!! samengesteld heeft.
Bericht Geplaatst op 15 aug 2012 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha idd. :lol:
Die persconferentie was zo lachwekkend!
Bericht Geplaatst op 16 aug 2012 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoi :D
Bericht Geplaatst op 16 aug 2012 17:51 
 



WOP WOP!
Vorige  1 ... 1925, 1926, 1927, 1928, 1929, 1930, 1931 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic