watvooreen eigenlijk?wrote:Moggee![]()
Vandaag komt m'n nieuwe Macbook Pro binnen![]()
G
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Vazard en delete naar defqon. 1 australia! Zullen ze dan volgend jaar ook is naar Nederland gehaald worden? 
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 16 days ago
Stonden ze vorig jaar ook al hoorwrote:Vazard en delete naar defqon. 1 australia! Zullen ze dan volgend jaar ook is naar Nederland gehaald worden?
We hebben er een nieuwe talentvolle DJ bij, Mainstreamerz coming in!
Mainstreamerz - NEW! Short Hardstyle Mix
Mainstreamerz - NEW! Short Hardstyle Mix
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
haha heel erg fangirl achtig dit, maar toch zeg ik het even. Ran-D die een foto deelt en allemaal mafkezen die dit helemaal geweldig vinden haha. Ging om m'n tattoo..
G
samen met die andere tattoo toch?wrote:haha heel erg fangirl achtig dit, maar toch zeg ik het even. Ran-D die een foto deelt en allemaal mafkezen die dit helemaal geweldig vinden haha. Ging om m'n tattoo..
G
hoppatee, een deel van mn livesets verzameling bijgewerkt, en nu lekker naa rbedje toe 
Vind 'm niet zo tof om eerlijk te zijnwrote:haha heel erg fangirl achtig dit, maar toch zeg ik het even. Ran-D die een foto deelt en allemaal mafkezen die dit helemaal geweldig vinden haha. Ging om m'n tattoo..
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Zo, terug van 2 weken toscane waar het boven de 40 graden was. Net op tijd weg want er komt een hittegolf aan van 44/46 graden 
goed vermaakt
goed vermaakt
C
Is dat een genietmomentje? of wat is het?wrote:haha heel erg fangirl achtig dit, maar toch zeg ik het even. Ran-D die een foto deelt en allemaal mafkezen die dit helemaal geweldig vinden haha. Ging om m'n tattoo..
Vind je tattoo ook niet echt 'mooi' zeg maar
Pff en ik vind dat het op Decibel al veel te warm wordt met 32 graden..wrote:Zo, terug van 2 weken toscane waar het boven de 40 graden was. Net op tijd weg want er komt een hittegolf aan van 44/46 graden
goed vermaakt
E
Ik denk een zever moment.wrote:Is dat een genietmomentje? of wat is het?wrote:haha heel erg fangirl achtig dit, maar toch zeg ik het even. Ran-D die een foto deelt en allemaal mafkezen die dit helemaal geweldig vinden haha. Ging om m'n tattoo..
K

? Waarom zetten mensen dit op gezichtsboek
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
handig zo die barcodes 
N
Hardtraxx Addict
1519 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Diep gesprek met heady op twitter en ik krijg er hoofdpijn van. Wat kan die man denken haha
ai ai ai, belgjes op de tribune, heeeeeeeeeeee hooooooooooooo heeeeeeeeeeeeeeeeee hooooooooooo ,
mijn god.
mijn god.
Belgen goes jumpeng, hoor nu de nieuwe plaat van The Prophet in het Heizelstadion 
Lekker voor z'n selectie die HIJ!!! samengesteld heeft, net zoals de technische staf die HIJ!!! samengesteld heeft.wrote:Lekker voor van Gaal!
Hahaha idd.
Die persconferentie was zo lachwekkend!
Die persconferentie was zo lachwekkend!
C