Benieuwd of MR Bean weer een opwachting maakt zo...
slotceremonie OS 2012
slotceremonie OS 2012
Moet ik het doen?wrote:Pff, moet nog het hele huis schoonmaken en dweilen voordat ik morgen op weg ga naar Groningen om te beginnen aan Keiweek. Maar heb helemaal geen zin in schoonmaken.
Als je dat wil doen, ben je mijn grootste held ooit!wrote:Moet ik het doen?wrote:Pff, moet nog het hele huis schoonmaken en dweilen voordat ik morgen op weg ga naar Groningen om te beginnen aan Keiweek. Maar heb helemaal geen zin in schoonmaken.
*ziet zakjes in chukkels la liggen*wrote:Als je dat wil doen, ben je mijn grootste held ooit!wrote:Moet ik het doen?wrote:Pff, moet nog het hele huis schoonmaken en dweilen voordat ik morgen op weg ga naar Groningen om te beginnen aan Keiweek. Maar heb helemaal geen zin in schoonmaken.
Hey, daar weet ik niks van chukkeltjewrote:Leuker spul? Hmm, enlighten me!
Ben je gestopt in Amsterdam?wrote:Pff, moet nog het hele huis schoonmaken en dweilen voordat ik morgen op weg ga naar Groningen om te beginnen aan Keiweek. Maar heb helemaal geen zin in schoonmaken.
Allang battiewrote:Ben je gestopt in Amsterdam?wrote:Pff, moet nog het hele huis schoonmaken en dweilen voordat ik morgen op weg ga naar Groningen om te beginnen aan Keiweek. Maar heb helemaal geen zin in schoonmaken.
Niet alle tracks zijn slecht, een handjevol tracks spreekt me aan, maar de rest gewoon niet. Ik ben nu 5 keer bij een set van Pieter wezen kijken en hij doet het echt top, maar de muziek spreekt me gewoon echt niet aan. Dus mondje dicht met je vooroordelen marijnwrote: Haha standaard alles van Theracords slecht vinden :') Je geeft het volgens mij geeneens een luisterbeurt xD
wrote:WHOP WHOP GANGNAM STYLE!!!
had em net weer op staan, heldig nummerwrote:wrote:WHOP WHOP GANGNAM STYLE!!!
ojawel, hij heeft weer lekker aantal koekies gehadwrote:Gijp was weer in topvorm vanavond.
Je kon maar tot de 12e stemmen. Zie http://www.q-dance.nl/q/events/QBASE_Dr ... ages/15484wrote:Iedereen stemmen op de Q-Base tijdmachine jongens, het stemmen is bijna afgelopen:
https://apps.facebook.com/contestshq/co ... s/55391701