Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1924, 1925, 1926, 1927, 1928, 1929, 1930 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 22:18 
 

Benieuwd of MR Bean weer een opwachting maakt zo...
slotceremonie OS 2012
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff, moet nog het hele huis schoonmaken en dweilen voordat ik morgen op weg ga naar Groningen om te beginnen aan Keiweek. Maar heb helemaal geen zin in schoonmaken. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 22:24 
 

Chukkels schreef:
Pff, moet nog het hele huis schoonmaken en dweilen voordat ik morgen op weg ga naar Groningen om te beginnen aan Keiweek. Maar heb helemaal geen zin in schoonmaken. :(

Moet ik het doen? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Chukkels schreef:
Pff, moet nog het hele huis schoonmaken en dweilen voordat ik morgen op weg ga naar Groningen om te beginnen aan Keiweek. Maar heb helemaal geen zin in schoonmaken. :(

Moet ik het doen? :thumbup:

Als je dat wil doen, ben je mijn grootste held ooit! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 23:06 
 

Chukkels schreef:
Chris Two schreef:
Chukkels schreef:
Pff, moet nog het hele huis schoonmaken en dweilen voordat ik morgen op weg ga naar Groningen om te beginnen aan Keiweek. Maar heb helemaal geen zin in schoonmaken. :(

Moet ik het doen? :thumbup:

Als je dat wil doen, ben je mijn grootste held ooit! :worship:


*ziet zakjes in chukkels la liggen*
*gooit zakjes weg*
*maakt huis verder schoon*

denk dat je me dan wel kan schieten
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee hoor, doe er helemaal niks meer mee. Zat er zelf ook al een paar keer aan te denken om het in de IJssel te gooien. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 23:15 
 

Doorverkopen dan... krijg je tenminste wat geld ervan terug voor leuker spul
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuker spul? Hmm, enlighten me!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 23:22 
 

Chukkels schreef:
Leuker spul? Hmm, enlighten me!

Hey, daar weet ik niks van chukkeltje
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je maakt me lekker met een dooie mus :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 00:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Van dat wat jij thuis hebt liggen kan jij een jaar gratis zuipen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 00:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Pff, moet nog het hele huis schoonmaken en dweilen voordat ik morgen op weg ga naar Groningen om te beginnen aan Keiweek. Maar heb helemaal geen zin in schoonmaken. :(


Ben je gestopt in Amsterdam?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 01:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:
Chukkels schreef:
Pff, moet nog het hele huis schoonmaken en dweilen voordat ik morgen op weg ga naar Groningen om te beginnen aan Keiweek. Maar heb helemaal geen zin in schoonmaken. :(


Ben je gestopt in Amsterdam?

Allang battie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 01:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

La Musica del Futuro :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 11:28 
 
Donateur
Avatar gebruiker

M-arijn schreef:
Haha standaard alles van Theracords slecht vinden :') Je geeft het volgens mij geeneens een luisterbeurt xD

Niet alle tracks zijn slecht, een handjevol tracks spreekt me aan, maar de rest gewoon niet. Ik ben nu 5 keer bij een set van Pieter wezen kijken en hij doet het echt top, maar de muziek spreekt me gewoon echt niet aan. Dus mondje dicht met je vooroordelen marijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 19:58 
 
Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
WHOP WHOP GANGNAM STYLE!!! :clap:


:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 21:04 
 

JVDM schreef:
KSwoosh schreef:
WHOP WHOP GANGNAM STYLE!!! :clap:


:worship:

had em net weer op staan, heldig nummer :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2012 21:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iedereen stemmen op de Q-Base tijdmachine jongens, het stemmen is bijna afgelopen:

https://apps.facebook.com/contestshq/contests/256330/voteable_entries/55391701
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 00:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gijp was weer in topvorm vanavond. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 00:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Gijp was weer in topvorm vanavond. :worship:


ojawel, hij heeft weer lekker aantal koekies gehad :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 00:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Iedereen stemmen op de Q-Base tijdmachine jongens, het stemmen is bijna afgelopen:

https://apps.facebook.com/contestshq/contests/256330/voteable_entries/55391701

Je kon maar tot de 12e stemmen. Zie http://www.q-dance.nl/q/events/QBASE_Dr ... ages/15484

Vandaag krijgen we te horen wie de finalisten zijn en de 16e moeten ze een presentatie geven bij Q HQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 00:30 
 
Hardtraxx Addict

Zat net een spin op m'n kamer die zo groot was dat ik 'm vanuit mijn ogenhoeken zag lopen! Zonder lenzen in :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 01:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij zat op je ooghoek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 05:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo... Weer lekker dit topic bijgelezen.

Over 20 minuutjes alles inpakken en dan in de auto richting Nederland.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 08:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Moggee ^^
Vandaag komt m'n nieuwe Macbook Pro binnen :woot: :woot:
Vorige  1 ... 1924, 1925, 1926, 1927, 1928, 1929, 1930 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic