Logisch dat ze jou nu stalkt, je vergat 'aub'.wrote: Vraagt ze : 'Zeg eens iets geils aub', zeg ik 'iets geils', is het nog niet goed. .
Toch zit het je behoorlijk hoog heb ik het idee.wrote:Ik kreeg op fb chat berichten dat ze me terug wil, en dat ze t goed gaat maken blabla. Ik zo: nee geen interesse !
Begint ze ineens over een nieuw lingeriesetje wat gekeurd moet worden, pijpbeurt, dat ze mn slaafje wil zijn en meer van die onzin. Vraagt ze : 'Zeg eens iets geils aub', zeg ik 'iets geils', is het nog niet goed. .
En vanochtend begon ze te zeggen dat ze er alles aan zou doen me terug te krijgen, ik zo 'nee geen interesse, laat me met rust'.
De klapper kwam daarna, ze stond ineens voor ons huis. Heb haar mooi buiten laten staan, haar op alle media geblokkeerd en hoop er nu vanaf te zijn :p.
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
haha, Dr Dakpan! 
Ja het is gewoon zwaar irritant , heb al tig malen duidelijk gemaakt dat ik niks hoef n
met haar, en ze blijft t proberen :')
met haar, en ze blijft t proberen :')
C
Maarre, nu blijft voor ons de vraag.
Is het Romana van Zanger Rinus, of Tatjana?
Of waar kunnen we haar mee vergelijken qua uiterlijk?
Is het Romana van Zanger Rinus, of Tatjana?
Of waar kunnen we haar mee vergelijken qua uiterlijk?
Ik denk een beetje met Karin Bloemen.
Chris Two... bloemen.... Niet grappig Daveywrote:Ik denk een beetje met Karin Bloemen.
E
Stop een bloemencorset in je hol 
Ja, we zijn nu toch wel benieuwd!
C
Bloemencorset's.... zijn die gemaakt van weidegras icm. klaproosjes?
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
Dafuq did I just watch
Wojoo ik zit Willem II - NAC te kijken, hoor je gewoon Lose My Mind in de rust

Genialiteit ten top! hahaha 
Hahah dat klopt. Ik zat in het stadion. Dacht gelijk wtfwrote:Wojoo ik zit Willem II - NAC te kijken, hoor je gewoon Lose My Mind in de rust![]()
En ging het los :p?wrote:Hahah dat klopt. Ik zat in het stadion. Dacht gelijk wtfwrote:Wojoo ik zit Willem II - NAC te kijken, hoor je gewoon Lose My Mind in de rust![]()
http://jeftaelachouri.nl/long-time-no-see/
Hehe. Zo hoort het!Kijk, er zijn artiesten die heel credible moeilijke muziek maken omdat ze dan credible en stoer zijn, en er zijn artiesten die hele toegankelijke muziek maken om maar zo groot mogelijk te worden en veel geld te verdienen. Beide gevallen zijn even onecht en vals. Het gaat dus om de intentie. En de kritiek die er is allemaal gebaseerd op aannames. Maar wie zegt dat die aannames kloppen? Als ik me heel erg kut ga voelen omdat mensen m’n track niet goed vinden, dan is er blijkbaar motivatie geweest om te scoren. Maar als er geen verborgen agenda is en het is muziek maken om het muziek maken dan is kritiek ook niet erg. Er is geen denkbeeldige weg naar succes waar iemand tussen in kan komen. Dus iedere mening mag gewoon.
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Grappig dat hij over een verborgen agenda begint, met dat topic over de plannen van Q-Dance in het achterhoofd. Ben het voor de rest wel met hem eens.wrote:Maar als er geen verborgen agenda is en het is muziek maken om het muziek maken dan is kritiek ook niet erg.
K
Hoi ben weer terug op aarde
G
WHOP WHOP GANGNAM STYLE!!! 
wrote:WHOP WHOP GANGNAM STYLE!!!

G
wrote:wrote:WHOP WHOP GANGNAM STYLE!!!
G
en gelijk heeft ie