Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1923, 1924, 1925, 1926, 1927, 1928, 1929 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Vraagt ze : 'Zeg eens iets geils aub', zeg ik 'iets geils', is het nog niet goed :lol:. .

Logisch dat ze jou nu stalkt, je vergat 'aub'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Ik kreeg op fb chat berichten dat ze me terug wil, en dat ze t goed gaat maken blabla. Ik zo: nee geen interesse !
Begint ze ineens over een nieuw lingeriesetje wat gekeurd moet worden, pijpbeurt, dat ze mn slaafje wil zijn en meer van die onzin. Vraagt ze : 'Zeg eens iets geils aub', zeg ik 'iets geils', is het nog niet goed :lol:. .
En vanochtend begon ze te zeggen dat ze er alles aan zou doen me terug te krijgen, ik zo 'nee geen interesse, laat me met rust'.

De klapper kwam daarna, ze stond ineens voor ons huis xd. Heb haar mooi buiten laten staan, haar op alle media geblokkeerd en hoop er nu vanaf te zijn :p.


Toch zit het je behoorlijk hoog heb ik het idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 14:02 
 
Hardtraxx Veteran

haha, Dr Dakpan! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja het is gewoon zwaar irritant , heb al tig malen duidelijk gemaakt dat ik niks hoef n
met haar, en ze blijft t proberen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 14:42 
 

Maarre, nu blijft voor ons de vraag.

Is het Romana van Zanger Rinus, of Tatjana?
Of waar kunnen we haar mee vergelijken qua uiterlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk een beetje met Karin Bloemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 17:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Ik denk een beetje met Karin Bloemen.

Chris Two... bloemen.... Niet grappig Davey :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 17:38 
 

Stop een bloemencorset in je hol :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, we zijn nu toch wel benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 18:42 
 

Bloemencorset's.... zijn die gemaakt van weidegras icm. klaproosjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 19:37 
 
Hardtraxx Veteran


WHAHAHA! SCHITTEREND! :lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

bRt_ schreef:

WHAHAHA! SCHITTEREND! :lol: :worship:

Dafuq did I just watch :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 20:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
bRt_ schreef:

WHAHAHA! SCHITTEREND! :lol: :worship:

Dafuq did I just watch :lol:

Wat een held! :worship: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 21:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wojoo ik zit Willem II - NAC te kijken, hoor je gewoon Lose My Mind in de rust :loving: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2012 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Genialiteit ten top! hahaha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 12:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Wojoo ik zit Willem II - NAC te kijken, hoor je gewoon Lose My Mind in de rust :loving: :love:

Hahah dat klopt. Ik zat in het stadion. Dacht gelijk wtf
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
wootum schreef:
Wojoo ik zit Willem II - NAC te kijken, hoor je gewoon Lose My Mind in de rust :loving: :love:

Hahah dat klopt. Ik zat in het stadion. Dacht gelijk wtf

En ging het los :p?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2012 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://jeftaelachouri.nl/long-time-no-see/

Citaat:
Kijk, er zijn artiesten die heel credible moeilijke muziek maken omdat ze dan credible en stoer zijn, en er zijn artiesten die hele toegankelijke muziek maken om maar zo groot mogelijk te worden en veel geld te verdienen. Beide gevallen zijn even onecht en vals. Het gaat dus om de intentie. En de kritiek die er is allemaal gebaseerd op aannames. Maar wie zegt dat die aannames kloppen? Als ik me heel erg kut ga voelen omdat mensen m’n track niet goed vinden, dan is er blijkbaar motivatie geweest om te scoren. Maar als er geen verborgen agenda is en het is muziek maken om het muziek maken dan is kritiek ook niet erg. Er is geen denkbeeldige weg naar succes waar iemand tussen in kan komen. Dus iedere mening mag gewoon.


Hehe. Zo hoort het!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 01:47 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Citaat:
Maar als er geen verborgen agenda is en het is muziek maken om het muziek maken dan is kritiek ook niet erg.

Grappig dat hij over een verborgen agenda begint, met dat topic over de plannen van Q-Dance in het achterhoofd. Ben het voor de rest wel met hem eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 14:38 
 

Hoi ben weer terug op aarde
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 20:06 
 

WHOP WHOP GANGNAM STYLE!!! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 20:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Solutio & The I's nu op de radio ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
WHOP WHOP GANGNAM STYLE!!! :clap:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 21:14 
 

Parvuz schreef:
KSwoosh schreef:
WHOP WHOP GANGNAM STYLE!!! :clap:

Afbeelding

:lol: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2012 21:51 
 

en gelijk heeft ie xd
Vorige  1 ... 1923, 1924, 1925, 1926, 1927, 1928, 1929 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic