En ik ben er trots opwrote:Kapitalist!
Nope, hier nog 1wrote:Ik ben volgens mij de enige op dit forum dat aan dat nummer niks aan vind
En ik ben er trots opwrote:Kapitalist!
Nope, hier nog 1wrote:Ik ben volgens mij de enige op dit forum dat aan dat nummer niks aan vind
Geck-O? Theracords?wrote:Nope, hier nog 1wrote:Ik ben volgens mij de enige op dit forum dat aan dat nummer niks aan vind
Haha standaard alles van Theracords slecht vinden :') Je geeft het volgens mij geeneens een luisterbeurt xDwrote:Geck-O? Theracords?wrote:Nope, hier nog 1wrote:Ik ben volgens mij de enige op dit forum dat aan dat nummer niks aan vind
Dan ik ook niet
Ja joh want ik vind alles ook leuk wat daar geproduceert wordwrote:haha standaard alles van Theracords leuk vinden :') als t je stijl niet is, dan is t je stijl niet. simple as that.
Normaal heb ik er een hekel aan als mensen het zeggen, maar toch: Hap hap hapwrote:Haha standaard alles van Theracords slecht vinden :') Je geeft het volgens mij geeneens een luisterbeurt xD
Oei, nu speel je met vuur hier op RawHardtraxxwrote:Ik ben volgens mij de enige op dit forum dat aan dat nummer niks aan vind
Ik vind het best een prestatie. Ding heeft veel meegemaakt. Van mensen die er op gaan zitten tot ik die er op valt waardoor er een deuk in zitwrote:Na 4 jaar al? Ik ken iemand en die heeft nog zon witte macbook, en die doet er al 6 jaar mee ofzo
prachtig ook hoe snel die dingen blijven
Haha ja die persoon had OSX ook niet geupdate sinds Snow Leopard geloof ik, of misschien zelfs al eerder niet meerwrote:Ik vind het best een prestatie. Ding heeft veel meegemaakt. Van mensen die er op gaan zitten tot ik die er op valt waardoor er een deuk in zit
Moet wel zeggen dat het wel meevalt hoe snel ze "blijven". Ding is sinds Lion alleen maar trager geworden voor mijn gevoel, en Mountain Lion mag ik er niet eens op installeren. Het is in ieder geval niet meer zo snel werken, soms te lang wachten. Maarja, is ook 4 jaar oud, 4 jaar geleden was ie rete snel
Die software is niets vergeleken met 3d max of autodesk mattie.wrote:Ik blijf voorlopig nog lekker trouw aan mijn Windows... ding blijft snel wat ik ook wil doen (houdt hem ook goed schoon qua opstartprocessen)
Alleen met Adobe Flash is hij wat traag met opstarten, maar dat programma is rete zwaar
Heb je het hier nou over je vriendin?wrote:En mevr. kutslet is weer bezig met stalken sinds vannacht
Z'n ex volgens mijwrote:Heb je het hier nou over je vriendin?wrote:En mevr. kutslet is weer bezig met stalken sinds vannacht
post eens een keer een foto van haar, hebben we een beeld erbij..wrote:En mevr. kutslet is weer bezig met stalken sinds vannacht