Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1922, 1923, 1924, 1925, 1926, 1927, 1928 ... 2577  Volgende
Bericht Geplaatst op 09 aug 2012 15:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Kapitalist! :P

En ik ben er trots op :D


nielstil schreef:
Ik ben volgens mij de enige op dit forum dat aan dat nummer niks aan vind :P

Nope, hier nog 1
Bericht Geplaatst op 09 aug 2012 18:11 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

maak er maar 2 van :P
Bericht Geplaatst op 09 aug 2012 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Make it three.
Bericht Geplaatst op 09 aug 2012 18:28 
 

Black Sunrise schreef:
nielstil schreef:
Ik ben volgens mij de enige op dit forum dat aan dat nummer niks aan vind :P

Nope, hier nog 1

Geck-O? Theracords?
Dan ik ook niet
Bericht Geplaatst op 09 aug 2012 20:24 
 
Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
Black Sunrise schreef:
nielstil schreef:
Ik ben volgens mij de enige op dit forum dat aan dat nummer niks aan vind :P

Nope, hier nog 1

Geck-O? Theracords?
Dan ik ook niet

Haha standaard alles van Theracords slecht vinden :') Je geeft het volgens mij geeneens een luisterbeurt xD
Bericht Geplaatst op 09 aug 2012 20:43 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

haha standaard alles van Theracords leuk vinden :') als t je stijl niet is, dan is t je stijl niet. simple as that.
Bericht Geplaatst op 09 aug 2012 20:49 
 
Hardtraxx Addict

Case Dj schreef:
haha standaard alles van Theracords leuk vinden :') als t je stijl niet is, dan is t je stijl niet. simple as that.

Ja joh want ik vind alles ook leuk wat daar geproduceert word :D Hoe de fuck kan je nou zo'n divers lable over één kam scheren, echt bullshit to the max.
Bericht Geplaatst op 09 aug 2012 21:22 
 

M-arijn schreef:
Haha standaard alles van Theracords slecht vinden :') Je geeft het volgens mij geeneens een luisterbeurt xD

Normaal heb ik er een hekel aan als mensen het zeggen, maar toch: Hap hap hap :lol:
Er zijn wel artiesten die af en toe een enkele goede track maken binnen Theracords, het komt alleen gewoon niet veel voor.
En zoals kees zegt, het is mn stijl niet ;)

Eigenlijk doen die tracks me wel denken aan wat HHZ in een HWS zei over Brennan Heart: dat hij met weinig een mooie track kan maken.
Naar mijn mening zit er in de gemiddelde Theracords track (zoals die Done bijv) heel erg weinig, maar daar lijdt de kwaliteit enorm onder naar mijn mening. Waar BH erin slaagt met weinig iets moois neer te zetten, slaan ze bij Theracords veel te vaak te plank volledig mis, naar mijn mening.
:)
Bericht Geplaatst op 09 aug 2012 21:44 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind bij Theracords het altijd nogal dof en onafgemixt klinken, beetje simpel eigenlijk. Het is niet mijn stijl. Geck-o knalt nogal wel eens een lekker nummertje eruit (Space Jam :love:) maar de rest van de artiest is naar mijn mening niet naar mijn smaak. Boeren zuipschuur hardstyle, zoals ze het hier zouden zeggen.
Bericht Geplaatst op 09 aug 2012 21:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik hou van InHolland.

Eerst mijn minor tot 2 keer toe goedkeuren maar vervolgens een maandje van tevoren toch maar melden dat het niet is goedgekeurd omdat ik niet voldoe aan de eisen. Meld dat gvd toch eens op tijd man...

Nu loop ik een half jaar vertraging op, want ik kan geen stage en geen minor doen. Waarschijnlijk kan ik een half jaar gewoon helemaal niks doen... Heerlijk dit >.< Waarschijnlijk ga ik die tijd maar eens goed gebruiken om m'n niet behaalde vakken in te halen.
Bericht Geplaatst op 09 aug 2012 21:49 
 

nielstil schreef:
Ik ben volgens mij de enige op dit forum dat aan dat nummer niks aan vind :P

Oei, nu speel je met vuur hier op RawHardtraxx

Ik vind hem btw ook niks aan
Bericht Geplaatst op 09 aug 2012 21:56 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Na 4 jaar al? Ik ken iemand en die heeft nog zon witte macbook, en die doet er al 6 jaar mee ofzo :P
prachtig ook hoe snel die dingen blijven :)


Ik vind het best een prestatie. Ding heeft veel meegemaakt. Van mensen die er op gaan zitten tot ik die er op valt waardoor er een deuk in zit xd

Moet wel zeggen dat het wel meevalt hoe snel ze "blijven". Ding is sinds Lion alleen maar trager geworden voor mijn gevoel, en Mountain Lion mag ik er niet eens op installeren. Het is in ieder geval niet meer zo snel werken, soms te lang wachten. Maarja, is ook 4 jaar oud, 4 jaar geleden was ie rete snel :)
Bericht Geplaatst op 09 aug 2012 22:24 
 

Jor-D schreef:
Ik vind het best een prestatie. Ding heeft veel meegemaakt. Van mensen die er op gaan zitten tot ik die er op valt waardoor er een deuk in zit xd

Moet wel zeggen dat het wel meevalt hoe snel ze "blijven". Ding is sinds Lion alleen maar trager geworden voor mijn gevoel, en Mountain Lion mag ik er niet eens op installeren. Het is in ieder geval niet meer zo snel werken, soms te lang wachten. Maarja, is ook 4 jaar oud, 4 jaar geleden was ie rete snel :)

Haha ja die persoon had OSX ook niet geupdate sinds Snow Leopard geloof ik, of misschien zelfs al eerder niet meer :P
Maar na 4 jaar is het ook wel tijd voor een nieuwe lijkt me :P haha
Maar mensen die erop gaan zitten.... dat is toch wel echt zonde! xd
Bericht Geplaatst op 09 aug 2012 23:15 
 

Ik blijf voorlopig nog lekker trouw aan mijn Windows... ding blijft snel wat ik ook wil doen (houdt hem ook goed schoon qua opstartprocessen)
Alleen met Adobe Flash is hij wat traag met opstarten, maar dat programma is rete zwaar
Bericht Geplaatst op 10 aug 2012 02:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trusten :sleep:

Boemelaer saaie kuttent trouwens :')
Bericht Geplaatst op 10 aug 2012 02:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
Ik blijf voorlopig nog lekker trouw aan mijn Windows... ding blijft snel wat ik ook wil doen (houdt hem ook goed schoon qua opstartprocessen)
Alleen met Adobe Flash is hij wat traag met opstarten, maar dat programma is rete zwaar


Die software is niets vergeleken met 3d max of autodesk mattie.
Bericht Geplaatst op 10 aug 2012 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maar het heeft dan ook weinig te maken met Windows of Mac, gewoon aan je werkgeheugen, CPU, en die andere dingen waar ik weinig van snap.


Zit ook te twijfelen om een betere PC te gaan kopen, als een project (te) groot word in FL Studio trekt m'n laptop het niet meer, heb al een externe geluidskaart gekocht, ik probeer zoveel mogelijk te samplen zodat het minder geheugen kost, maar het is gewoon niet genoeg. :(
Bericht Geplaatst op 10 aug 2012 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En mevr. kutslet is weer bezig met stalken sinds vannacht :lol:
Bericht Geplaatst op 10 aug 2012 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
En mevr. kutslet is weer bezig met stalken sinds vannacht :lol:

Heb je het hier nou over je vriendin? :/
Bericht Geplaatst op 10 aug 2012 13:33 
 
Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
urbandesigner schreef:
En mevr. kutslet is weer bezig met stalken sinds vannacht :lol:

Heb je het hier nou over je vriendin? :/

Z'n ex volgens mij :beer: :yay: :yay: :clap:
Bericht Geplaatst op 10 aug 2012 13:34 
 

Tell us more
Bericht Geplaatst op 10 aug 2012 13:49 
 
Hardtraxx Veteran

:corn:
Bericht Geplaatst op 10 aug 2012 13:54 
 

urbandesigner schreef:
En mevr. kutslet is weer bezig met stalken sinds vannacht :lol:

post eens een keer een foto van haar, hebben we een beeld erbij..
Kunnen we die fotosoepen!
Bericht Geplaatst op 10 aug 2012 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kreeg op fb chat berichten dat ze me terug wil, en dat ze t goed gaat maken blabla. Ik zo: nee geen interesse !
Begint ze ineens over een nieuw lingeriesetje wat gekeurd moet worden, pijpbeurt, dat ze mn slaafje wil zijn en meer van die onzin. Vraagt ze : 'Zeg eens iets geils aub', zeg ik 'iets geils', is het nog niet goed :lol:. .
En vanochtend begon ze te zeggen dat ze er alles aan zou doen me terug te krijgen, ik zo 'nee geen interesse, laat me met rust'.

De klapper kwam daarna, ze stond ineens voor ons huis xd. Heb haar mooi buiten laten staan, haar op alle media geblokkeerd en hoop er nu vanaf te zijn :p.
Bericht Geplaatst op 10 aug 2012 13:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha mooi :lol:
Vorige  1 ... 1922, 1923, 1924, 1925, 1926, 1927, 1928 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic