Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1921, 1922, 1923, 1924, 1925, 1926, 1927 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 00:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Om het gespam even compleet te maken.

:innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 hele geile goedenmorgen dildotraxx :yay: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 11:09 
 
Hardtraxx Veteran

Vind het een beetje een slechte Promovideo, je ziet er niks van terug wat nu eigenlijk hun plan is. Je hebt geen flauw idee wat ze willen bereiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 11:59 
 
Hardtraxx Newbie

Goedemorgen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 12:38 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Goeiemiddag!! Weer terug van een geniale vakantie ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 12:43 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Goeiemiddag!! Weer terug van een geniale vakantie ^^


Welkom terug schatje :kiss: hoe heb je het gehad? Nog wilde verhalen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 12:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
wootum schreef:
Goeiemiddag!! Weer terug van een geniale vakantie ^^


Welkom terug schatje :kiss: hoe heb je het gehad? Nog wilde verhalen?

Ja super! Zaten honderd meter van de barstreet af, elke dag op het strand uitbrakken. Waren ook de enige kerels op onze verdieping van het appartement (Nederlandse buren, de rest allemaal Scandinavische dames). Nog 2 avonden met een stel gasten uit Utrecht naar de plaatselijke striptent geweest, niveautje: met een dildo voor je neus komen spelen. Dus ik heb me wel vermaakt ja :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 13:44 
 

Bulgarije?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Waren ook de enige kerels op onze verdieping van het appartement (Nederlandse buren, de rest allemaal Scandinavische dames).

Potverdorie, wat een pech!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 14:22 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
met een dildo voor je neus komen spelen.

Dat vind je lekker he!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 14:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Bulgarije?

Nope, Rhodos :)

Daveytl schreef:
Potverdorie, wat een pech!

Dat was wel ff balen toen we aankwamen ja :(

Jurheinen schreef:
Dat vind je lekker he!

Nou, der zat dus wel een gast voor ons waarbij ze dat ding in zijn mond wilden douwen, dat weigerde ie toch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 14:40 
 
Hardtraxx Veteran

Nog wel een paar van die vrouwtjes aan de grond getrokken dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 21:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zojuist dan toch maar een Macbook Pro aangeschaft, omdat ik sowieso een laptop voor m'n studie nodig heb en Windhoos er bij mij niet inkomt :P
Het "apple-fanboy" gehaalte gaat nu wel weer mooi omhoog haha :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 22:01 
 

Black Sunrise schreef:
Zojuist dan toch maar een Macbook Pro aangeschaft, omdat ik sowieso een laptop voor m'n studie nodig heb en Windhoos er bij mij niet inkomt :P
Het "apple-fanboy" gehaalte gaat nu wel weer mooi omhoog haha :woot: :woot:

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 23:49 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Zojuist dan toch maar een Macbook Pro aangeschaft, omdat ik sowieso een laptop voor m'n studie nodig heb en Windhoos er bij mij niet inkomt :P
Het "apple-fanboy" gehaalte gaat nu wel weer mooi omhoog haha :woot: :woot:


Goede keus. Aan het begin van m'n studie ook een Macbook Pro aangeschaft. En anderen maar kloten met hun Windows bakkies.

Alleen begint de mijne nu na 4 jaar wel uit elkaar te vallen. Laatst de backspace knop stuk, en vorige week de batterij overleden.

Achja, afgelopen week baan aangeboden gekregen inclusief een nieuwe Macbook Pro. Dus timing is perfect xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2012 23:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enige gebrek bij mij na 2 jaar is dat ik zo een pootje onderaan mis :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 01:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Zojuist dan toch maar een Macbook Pro aangeschaft, omdat ik sowieso een laptop voor m'n studie nodig heb en Windhoos er bij mij niet inkomt :P
Het "apple-fanboy" gehaalte gaat nu wel weer mooi omhoog haha :woot: :woot:


Apple Fanboy :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 02:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Black Sunrise schreef:
Zojuist dan toch maar een Macbook Pro aangeschaft, omdat ik sowieso een laptop voor m'n studie nodig heb en Windhoos er bij mij niet inkomt :P
Het "apple-fanboy" gehaalte gaat nu wel weer mooi omhoog haha :woot: :woot:


Apple Fanboy :$

Wel hier reageren maar nier op mijn lieve Nachttopic post :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 08:19 
 

Jor-D schreef:
Black Sunrise schreef:
Zojuist dan toch maar een Macbook Pro aangeschaft, omdat ik sowieso een laptop voor m'n studie nodig heb en Windhoos er bij mij niet inkomt :P
Het "apple-fanboy" gehaalte gaat nu wel weer mooi omhoog haha :woot: :woot:


Goede keus. Aan het begin van m'n studie ook een Macbook Pro aangeschaft. En anderen maar kloten met hun Windows bakkies.

Alleen begint de mijne nu na 4 jaar wel uit elkaar te vallen. Laatst de backspace knop stuk, en vorige week de batterij overleden.

Achja, afgelopen week baan aangeboden gekregen inclusief een nieuwe Macbook Pro. Dus timing is perfect xd

Na 4 jaar al? Ik ken iemand en die heeft nog zon witte macbook, en die doet er al 6 jaar mee ofzo :P
prachtig ook hoe snel die dingen blijven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 12:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
Wel hier reageren maar nier op mijn lieve Nachttopic post :mad:

Die heb ik helemaal niet gelezen :huh: :huh:

Jor-D schreef:
Goede keus. Aan het begin van m'n studie ook een Macbook Pro aangeschaft. En anderen maar kloten met hun Windows bakkies.

Alleen begint de mijne nu na 4 jaar wel uit elkaar te vallen. Laatst de backspace knop stuk, en vorige week de batterij overleden.

Achja, afgelopen week baan aangeboden gekregen inclusief een nieuwe Macbook Pro. Dus timing is perfect xd

Ja ik had ook al een iMac thuis staan, maar de opleiding verplicht een laptop en ik ga toch echt niet met een windows werken die ik na een half uur al kan weggooien :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 12:23 
 
Hardtraxx Veteran

Kapitalist! :P

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Kapitalist! :P


Vind het origineel echt veel beter :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 14:19 
 
Hardtraxx Veteran

Is ie ook, maar deze edit is ook gruwelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet toegeven dat ie live erg lekker was :$ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2012 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben volgens mij de enige op dit forum dat aan dat nummer niks aan vind :P
Vorige  1 ... 1921, 1922, 1923, 1924, 1925, 1926, 1927 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic