wrote:Om het gespam even compleet te maken.
1 hele geile goedenmorgen dildotraxx

J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 16 days ago
Vind het een beetje een slechte Promovideo, je ziet er niks van terug wat nu eigenlijk hun plan is. Je hebt geen flauw idee wat ze willen bereiken.
D
Hardtraxx Newbie
31 posts member since 2010
last seen Sep 2012
Goedemorgen 
Goeiemiddag!! Weer terug van een geniale vakantie 
J
Hardtraxx Veteran
last seen 16 days ago
Welkom terug schatjewrote:Goeiemiddag!! Weer terug van een geniale vakantie
Ja super! Zaten honderd meter van de barstreet af, elke dag op het strand uitbrakken. Waren ook de enige kerels op onze verdieping van het appartement (Nederlandse buren, de rest allemaal Scandinavische dames). Nog 2 avonden met een stel gasten uit Utrecht naar de plaatselijke striptent geweest, niveautje: met een dildo voor je neus komen spelen. Dus ik heb me wel vermaakt jawrote:Welkom terug schatjewrote:Goeiemiddag!! Weer terug van een geniale vakantiehoe heb je het gehad? Nog wilde verhalen?
A
Bulgarije?
Potverdorie, wat een pech!wrote:Waren ook de enige kerels op onze verdieping van het appartement (Nederlandse buren, de rest allemaal Scandinavische dames).
J
Hardtraxx Veteran
last seen 16 days ago
Nope, Rhodoswrote:Bulgarije?
Dat was wel ff balen toen we aankwamen jawrote:Potverdorie, wat een pech!
Nou, der zat dus wel een gast voor ons waarbij ze dat ding in zijn mond wilden douwen, dat weigerde ie tochwrote:Dat vind je lekker he!
J
Hardtraxx Veteran
last seen 16 days ago
Nog wel een paar van die vrouwtjes aan de grond getrokken dan?
Zojuist dan toch maar een Macbook Pro aangeschaft, omdat ik sowieso een laptop voor m'n studie nodig heb en Windhoos er bij mij niet inkomt 
Het "apple-fanboy" gehaalte gaat nu wel weer mooi omhoog haha

Het "apple-fanboy" gehaalte gaat nu wel weer mooi omhoog haha
G
wrote:Zojuist dan toch maar een Macbook Pro aangeschaft, omdat ik sowieso een laptop voor m'n studie nodig heb en Windhoos er bij mij niet inkomt
Het "apple-fanboy" gehaalte gaat nu wel weer mooi omhoog haha![]()
Goede keus. Aan het begin van m'n studie ook een Macbook Pro aangeschaft. En anderen maar kloten met hun Windows bakkies.wrote:Zojuist dan toch maar een Macbook Pro aangeschaft, omdat ik sowieso een laptop voor m'n studie nodig heb en Windhoos er bij mij niet inkomt
Alleen begint de mijne nu na 4 jaar wel uit elkaar te vallen. Laatst de backspace knop stuk, en vorige week de batterij overleden.
Achja, afgelopen week baan aangeboden gekregen inclusief een nieuwe Macbook Pro. Dus timing is perfect
Enige gebrek bij mij na 2 jaar is dat ik zo een pootje onderaan mis 
Apple Fanboywrote:Zojuist dan toch maar een Macbook Pro aangeschaft, omdat ik sowieso een laptop voor m'n studie nodig heb en Windhoos er bij mij niet inkomt
Wel hier reageren maar nier op mijn lieve Nachttopic postwrote:Apple Fanboywrote:Zojuist dan toch maar een Macbook Pro aangeschaft, omdat ik sowieso een laptop voor m'n studie nodig heb en Windhoos er bij mij niet inkomt
G
Na 4 jaar al? Ik ken iemand en die heeft nog zon witte macbook, en die doet er al 6 jaar mee ofzowrote:Goede keus. Aan het begin van m'n studie ook een Macbook Pro aangeschaft. En anderen maar kloten met hun Windows bakkies.wrote:Zojuist dan toch maar een Macbook Pro aangeschaft, omdat ik sowieso een laptop voor m'n studie nodig heb en Windhoos er bij mij niet inkomt
Alleen begint de mijne nu na 4 jaar wel uit elkaar te vallen. Laatst de backspace knop stuk, en vorige week de batterij overleden.
Achja, afgelopen week baan aangeboden gekregen inclusief een nieuwe Macbook Pro. Dus timing is perfect
prachtig ook hoe snel die dingen blijven
Die heb ik helemaal niet gelezenwrote: Wel hier reageren maar nier op mijn lieve Nachttopic post
Ja ik had ook al een iMac thuis staan, maar de opleiding verplicht een laptop en ik ga toch echt niet met een windows werken die ik na een half uur al kan weggooienwrote: Goede keus. Aan het begin van m'n studie ook een Macbook Pro aangeschaft. En anderen maar kloten met hun Windows bakkies.
J
Hardtraxx Veteran
last seen 16 days ago
Vind het origineel echt veel beter
J
Hardtraxx Veteran
last seen 16 days ago
Is ie ook, maar deze edit is ook gruwelijk
Ik moet toegeven dat ie live erg lekker was