en als je geen gaatje kan vinden krijg je losse f(k)lodderswrote:
Als de bliksem inslaat zoekt het toch een punt waar het zich kan ontladen. In dit geval zou dat mijn open raam zijn. Je kunt het een beetje zien als je drang om te neuken dan zoek je ook altijd de gaatjes op toch om ter ontladen. Niet elke baas heeft een bliksemafleiddier bovuh zn osso hanguh jonguh.
Goedendag allen! Weekendje Renesse zit er op. Nu 2 weken alleen thuis. Mooooooi.
Dag meneer de vakantiegangerwrote:Goedenavond allen
Dag dag, hallootjeswrote: Dag meneer de vakantieganger!
G
mooi avondje vandaag 
C
Zo weer een avondje ijzerwerk gedaan, heerlijk om te lassen met automatische laskap..
Was het wat? Vond het namelijk niks dit weekendwrote:Goedendag allen! Weekendje Renesse zit er op. Nu 2 weken alleen thuis. Mooooooi.
Ag, beetje lol maken met je vrienden. Altijd goed.wrote:Was het wat? Vond het namelijk niks dit weekendwrote:Goedendag allen! Weekendje Renesse zit er op. Nu 2 weken alleen thuis. Mooooooi.
A
CLUB FOUR 
Draaide ze daar nog Wake Up en Sutra als afsluiters? ÉÉN grote pogoclub toen
Draaide ze daar nog Wake Up en Sutra als afsluiters? ÉÉN grote pogoclub toen
Club Four zijn we 1 avond geweest omdat ik hoorde dat ze daar wel eens hardstyle draaide haha. Was laatste half uurtje. Plaatjes als Lose My Mind, Wild Ones, Wake Up, Forgot About Dre (PP Bootleg), Face Down Ass Up en volgens mij ook nog Cherry Moon Traxx - Acid Dream (The Prophet remix). Dus viel me enigzins best mee. 
A
Leef jij ook nog? 
wrote:Stelletje homo's! Nog Q-Base of wa!?![]()
![]()
![]()
![]()
C
Hardtraxx Veteran
4930 posts member since 2012
last seen Jan 2026
Voor 2,50 neem ik hem van je over.
Krijg je er gratis matties bij?
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Nee, wel een petje.
Wat denk je zelf Almighty! Deze b0y heeft lekker twee weken in Italia gezeten, lekker pilsen en chillaxen.
Was vandaag nog vrij en dacht, laat ik die jongens daar maar weer is pesten...
Was vandaag nog vrij en dacht, laat ik die jongens daar maar weer is pesten...
Hoeveel wil je er voor dan? Eerste waar ik aan denk is te weinig olie.
C
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Klasgenoot van me gaat m kopen. Is dus niet meer van toepassing.