Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1915, 1916, 1917, 1918, 1919, 1920, 1921 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 14:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mrazura schreef:

Als de bliksem inslaat zoekt het toch een punt waar het zich kan ontladen. In dit geval zou dat mijn open raam zijn. Je kunt het een beetje zien als je drang om te neuken dan zoek je ook altijd de gaatjes op toch om ter ontladen. Niet elke baas heeft een bliksemafleiddier bovuh zn osso hanguh jonguh.


en als je geen gaatje kan vinden krijg je losse f(k)lodders
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 18:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Goedenavond allen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goedendag allen! Weekendje Renesse zit er op. Nu 2 weken alleen thuis. Mooooooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Goedenavond allen :)


Dag meneer de vakantieganger :cool: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 21:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Dag meneer de vakantieganger :cool: !

Dag dag, hallootjes ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 21:27 
 

mooi avondje vandaag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jul 2012 23:45 
 

Zo weer een avondje ijzerwerk gedaan, heerlijk om te lassen met automatische laskap..
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 01:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Goedendag allen! Weekendje Renesse zit er op. Nu 2 weken alleen thuis. Mooooooi.


Was het wat? Vond het namelijk niks dit weekend :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 05:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

goeie avonD :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 11:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
Parvuz schreef:
Goedendag allen! Weekendje Renesse zit er op. Nu 2 weken alleen thuis. Mooooooi.


Was het wat? Vond het namelijk niks dit weekend :P

Ag, beetje lol maken met je vrienden. Altijd goed. :P Vond het stappen daar niet zo bijzonder eigenlijk. Te drukke clubjes met battieboys haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 11:27 
 

CLUB FOUR xd

Draaide ze daar nog Wake Up en Sutra als afsluiters? ÉÉN grote pogoclub toen
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 11:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Club Four zijn we 1 avond geweest omdat ik hoorde dat ze daar wel eens hardstyle draaide haha. Was laatste half uurtje. Plaatjes als Lose My Mind, Wild Ones, Wake Up, Forgot About Dre (PP Bootleg), Face Down Ass Up en volgens mij ook nog Cherry Moon Traxx - Acid Dream (The Prophet remix). Dus viel me enigzins best mee. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 12:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Middag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 12:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stelletje homo's! Nog Q-Base of wa!? :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 13:54 
 

Leef jij ook nog? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beuntie schreef:
Stelletje homo's! Nog Q-Base of wa!? :beer: :beer: :beer: :beer: :beer:

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 15:01 
 
Hardtraxx Veteran

Scooter kopen iemand? :innocent:

http://link.marktplaats.nl/582066581
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 15:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:

Voor 2,50 neem ik hem van je over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Krijg je er gratis matties bij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 15:21 
 
Hardtraxx Veteran

Nee, wel een petje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, ik twijfel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 16:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat denk je zelf Almighty! Deze b0y heeft lekker twee weken in Italia gezeten, lekker pilsen en chillaxen.
Was vandaag nog vrij en dacht, laat ik die jongens daar maar weer is pesten... ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

chicken schreef:


Hoeveel wil je er voor dan? Eerste waar ik aan denk is te weinig olie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2012 18:27 
 
Hardtraxx Veteran

Klasgenoot van me gaat m kopen. Is dus niet meer van toepassing. :)
Vorige  1 ... 1915, 1916, 1917, 1918, 1919, 1920, 1921 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic