Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1916, 1917, 1918, 1919, 1920, 1921, 1922 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 00:07 
 

Pff, nek verbrand door avondje lassen..
meest slechte manier van verbranden..

net als lasspetters, kanonnen, die doen zeer
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 00:17 
 

Chris Two schreef:
Pff, nek verbrand door avondje lassen..
meest slechte manier van verbranden..

net als lasspetters, kanonnen, die doen zeer

Shit man, sterkte!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 00:24 
 

Ja dankjewel, dacht bijna dood te gaan.. en dan nooit meer een bloem aan te kunnen raken... echt rampzalig :cry:

Ben blij dat ik zo'n vriend zoals jou heb Banaanslak... echt... die steunt me door dik en dun en die ook van bloemen houdt
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 05:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gvd word ik wakker door de brandweer, blijkt dat er bij de buren iets in de fik staat :oh: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 11:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Met dit weer vraag ik me toch wel af waar Black Sunrise & Chukkels - Summer Fanatics #2 blijft. Of heb ik die gemist? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gewonnen Crypsis Defqon fles binnen gekregen. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Parvuz schreef:
Met dit weer vraag ik me toch wel af waar Black Sunrise & Chukkels - Summer Fanatics #2 blijft. Of heb ik die gemist? :P

Ik dacht laat ik deel 1 eens binnen halen, heb je er per se Speedyshare Premium voor nodig? :(

Hippie, hier is je Zippy!
http://www64.zippyshare.com/v/66527502/file.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee, hippie rijmt op zippy, daarom! :D
Alstublieft. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 13:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
Met dit weer vraag ik me toch wel af waar Black Sunrise & Chukkels - Summer Fanatics #2 blijft. Of heb ik die gemist? :P



Oppersjunk Chukkels zit in Salou... Zwarte Zonsopgang is wel weer terug in NL.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 18:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Oppersjunk Chukkels zit in Salou... Zwarte Zonsopgang is wel weer terug in NL.

Klopt en aangezien ik geen fijne thuiskomst tot nu toe heb gehad, is het mij ook nog niet gelukt om deel 2 in elkaar te zetten :(
Zodra chukkelien weer terug is, zal deel 2 al gemixt zijn en kan hij er een mooi filmpje bij maken zoals vorige keer :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 18:18 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Goeiemorgen, daar was ik weer ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

gast uit me dorp heeft ook een eigen nummer gemaakt.

Volgens mij is de melodie gejat. Brand los :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 19:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niet alleen de melodie ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 19:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

waarvan is de melo dan? :p kom er even niet op....
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 19:39 
 

feesten/re-action-outdoor-festival-re-activated-29-09-2012-landgoed-jansen-t26283-25.html#p1019264

even promoten... grijp snel je ticket... leuke line-up voor 12,50
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 20:54 
 
Hardtraxx Veteran

Goedenavond mensen! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 20:55 
 

Ramirez schreef:
Goedenavond mensen! ^^

hoi
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 21:06 
 
Hardtraxx Veteran

Zo ik had het gevoel dat ik hier bijna overleden was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 21:30 
 

vakantietijd he... vele zijn of hele dagen weg
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 21:51 
 

Ramirez schreef:
Zo ik had het gevoel dat ik hier bijna overleden was.

?

Chris Two schreef:
vakantietijd he... vele zijn of hele dagen weg

Maar beter ook, is er ook wat minder van al dat zinloze gespam en gezeik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 21:57 
 

scheelt dat ik dus ook werk van half 9 tot 5.. en dan alleen online ben van 17.30 tot 23.30 ongeveer
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 22:03 
 

Chris Two schreef:
scheelt dat ik dus ook werk van half 9 tot 5.. en dan alleen online ben van 17.30 tot 23.30 ongeveer

Same here, maar dan van 9 tot 6 :P excl reistijd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 22:08 
 

mijne is beetje incl reistijd... , kan aardig doorrijden 's morgens.. scheelt wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2012 23:19 
 

Chris Two schreef:
mijne is beetje incl reistijd... , kan aardig doorrijden 's morgens.. scheelt wel

Sterke shit man.
Vorige  1 ... 1916, 1917, 1918, 1919, 1920, 1921, 1922 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic