hebben ze serieus 4 cd spelers? aangezien je daar veel meer mee kan als wat ik heb gehoord...wrote:Dikke shit, net op stap Stampuhh en FTS.wrote:Darkraver toestraks op sneakerzlaatste platen met oa wake up, lose my mind, decibel anthem en ga zo maar door
Wie is dat?wrote:
\
\
Dat zie je toch?wrote:hebben ze serieus 4 cd spelers? aangezien je daar veel meer mee kan als wat ik heb gehoord...wrote:Dikke shit, net op stap Stampuhh en FTS.wrote:Darkraver toestraks op sneakerzlaatste platen met oa wake up, lose my mind, decibel anthem en ga zo maar door
Wie is dat?wrote:
\
\
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 17 days ago
Staan bij elk feest Distinctive 
G
mss reserve?
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 17 days ago
Oke laat ik het zo zeggen, bij elk groot feestwrote:Hoe kom je daar nou bij?
Even on the side, vandaag mijn verjaardag eindelijk goed vieren
B
Hardtraxx Veteran
13728 posts member since 2008
last seen Aug 2017
NVM! 
Inderdaad wel vaak hoor, jammer dat ze daar niet wat meer mee doen inderdaad.wrote:Oke laat ik het zo zeggen, bij elk groot feestwrote:Hoe kom je daar nou bij?. Bij 9/10 DJ's staat in het contract dat er standaard 4 moeten staan namelijk
![]()
http://www.dumpert.nl/mediabase/544651/ ... _fail.html
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
Acti & hhz al het is tegenwoordig een grote show :')wrote:Inderdaad wel vaak hoor, jammer dat ze daar niet wat meer mee doen inderdaad.wrote:Oke laat ik het zo zeggen, bij elk groot feestwrote:Hoe kom je daar nou bij?. Bij 9/10 DJ's staat in het contract dat er standaard 4 moeten staan namelijk
![]()
http://www.dumpert.nl/mediabase/544651/ ... _fail.html
Jammer dat die van Acti gewoon aan staan, als je eens goed kijkt!wrote:
Acti & hhz al het is tegenwoordig een grote show :')
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Dat doet elke dj hoor.
A
Ik ben ook wedergekeerd
Welkom vriendwrote:Ik ben ook wedergekeerd
A
Bonswa
T
ooooi
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Bonsjoer.
en dan schrik je omr 2.15 ff wakker van 1 gigantische harde onweersknal
ik zat gewoon letterlijk rechtop met me vingers in me oren
alles stond te trillen
ik zat gewoon letterlijk rechtop met me vingers in me oren
alles stond te trillen
Hahahaha ik had exact hetzelfdewrote:en dan schrik je omr 2.15 ff wakker van 1 gigantische harde onweersknal![]()
ik zat gewoon letterlijk rechtop met me vingers in me oren![]()
alles stond te trillen
Ja, dat zal vast werken tegen onweer.wrote:Hahahaha ik had exact hetzelfdewrote:en dan schrik je omr 2.15 ff wakker van 1 gigantische harde onweersknal![]()
alles stond te trillenIk dacht al dat het ergens ingeslagen was ofzo
Heb toen gelijk mn raam maar dicht gedaan
Zoiets vermoedde ik al wel.wrote:
Dan kan de bliksem niet naar binnen jonguhh
nou denk dat ie overal ingeslagen iswrote:Hahahaha ik had exact hetzelfdewrote:en dan schrik je omr 2.15 ff wakker van 1 gigantische harde onweersknal![]()
zou wel is willen weten hoeveel db die knal van vanacht was
Als de bliksem inslaat zoekt het toch een punt waar het zich kan ontladen. In dit geval zou dat mijn open raam zijn. Je kunt het een beetje zien als je drang om te neuken dan zoek je ook altijd de gaatjes op toch om ter ontladen. Niet elke baas heeft een bliksemafleiddier bovuh zn osso hanguh jonguh.wrote:Ja, dat zal vast werken tegen onweer.wrote:Hahahaha ik had exact hetzelfdewrote:en dan schrik je omr 2.15 ff wakker van 1 gigantische harde onweersknal![]()
J
Hardtraxx Veteran
6527 posts member since 2011
last seen May 2021
Beste. Vergelijking. Ooit.wrote:
Als de bliksem inslaat zoekt het toch een punt waar het zich kan ontladen. In dit geval zou dat mijn open raam zijn. Je kunt het een beetje zien als je drang om te neuken dan zoek je ook altijd de gaatjes op toch om ter ontladen. Niet elke baas heeft een bliksemafleiddier bovuh zn osso hanguh jonguh.