Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1913, 1914, 1915, 1916, 1917, 1918, 1919 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 18:41 
 

Steffnov schreef:
Voor wie het boeit (vast niemand), vanavond een wat industriëlere Midnight Sessions set live van mij op de livestream. Tijd weet ik nog niet, zal uurtje of 11 worden.


Zelf gaan draaien wanneer je ophidian 4 nieuwe platen kan horen knappen :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
Steffnov schreef:
Voor wie het boeit (vast niemand), vanavond een wat industriëlere Midnight Sessions set live van mij op de livestream. Tijd weet ik nog niet, zal uurtje of 11 worden.


Zelf gaan draaien wanneer je ophidian 4 nieuwe platen kan horen knappen :(

Tja, ik zou in feite nog kunnen ook, werk is net klaar :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
sjobie schreef:
Steffnov schreef:
Voor wie het boeit (vast niemand), vanavond een wat industriëlere Midnight Sessions set live van mij op de livestream. Tijd weet ik nog niet, zal uurtje of 11 worden.


Dat boeit me nou helemaal niks.

En als ik nou Peter Kurten voor jou erin gooi? Ookal is het geen echte Industrial :P


Dat verandert de zaak natuurlijk! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 19:30 
 

Eindelijk weekend... pff, wat een benauwd KUT weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.youtube.com/tomorrowland?feature=inp-lt-tnl

Tomorrowland liveshow :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 23:07 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Weer terug van 4 dagen Praag, wat was dat fucking vet zeg!! Gewoon tot 3 uur op stap gaan en daarna tot 7 uur naar zo'n Oost-Europese stripclub gaan ^^ Plannen voor de volgende citytrip zijn al weer gemaakt; Bratislava. Maar nu eerst zondag weer voor 10 dagen op vakantie :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 23:47 
 
Hardtraxx Veteran

Potje met inkt
Joris stinkt
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 00:05 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Pong Pang Pief
Dat is niet lief
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 02:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat was Bulgarije epic :worship: .
Nu maar eens een glas melk drinken, en weer in m'n eigen bed gaan slapen !

Trusten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 03:24 
 

mooi en zat avondje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 11:46 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Pong Pang Pief
Dat is niet lief

Ling Lang Wong
Wat ben je toch een fijn jong
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 11:58 
 

Fri fra fruist
Op mijn neus zit een puist
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 12:06 
 
Hardtraxx Veteran

Draken maken een laken
Mag ik hem aanraken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 17:07 
 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 17:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Het moet niet gekker worden. Ik heb deze week 3 keer voor het avond eten moeten zorgen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 17:53 
 

dennis schreef:
Het moet niet gekker worden. Ik heb deze week 3 keer voor het avond eten moeten zorgen!

dat wordt wat als jij alleen gaat wonen
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 17:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
dennis schreef:
Het moet niet gekker worden. Ik heb deze week 3 keer voor het avond eten moeten zorgen!

dat wordt wat als jij alleen gaat wonen

Ja daar zie ik dan het meest tegen op xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 18:13 
 

dennis schreef:
KSwoosh schreef:
dennis schreef:
Het moet niet gekker worden. Ik heb deze week 3 keer voor het avond eten moeten zorgen!

dat wordt wat als jij alleen gaat wonen

Ja daar zie ik dan het meest tegen op xd

ach joh, de voordelen wegen daar zo enorm tegen op ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
KSwoosh schreef:
dennis schreef:
Het moet niet gekker worden. Ik heb deze week 3 keer voor het avond eten moeten zorgen!

dat wordt wat als jij alleen gaat wonen

Ja daar zie ik dan het meest tegen op xd

pizza bestellen, kebab halen, lasange in de oven zette... :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 21:04 
 

zooo hey, sommige vrouwen zijn echt te dom.

Godsallemachtig ik hou der zo gewoon eckt mee op de tering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 21:21 
 

kaboem schreef:
zooo hey, sommige vrouwen zijn echt te dom.

Godsallemachtig ik hou der zo gewoon eckt mee op de tering.

true story
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jul 2012 22:05 
 
Hardtraxx Addict

SKRILLEX MET CDJ'S? DAFUQ IS THIS??!?!?!? http://www.youtube.com/tomorrowland?feature=inp-lt-tnl :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 03:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 04:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Darkraver toestraks op sneakerz xd laatste platen met oa wake up, lose my mind, decibel anthem en ga zo maar door


Dikke shit, net op stap Stampuhh en FTS.
p-stylez schreef:
Afbeelding

:thumbsup:


Wie is dat?
\




\
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jul 2012 04:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ACti
Vorige  1 ... 1913, 1914, 1915, 1916, 1917, 1918, 1919 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic