Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1912, 1913, 1914, 1915, 1916, 1917, 1918 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Ik ga anders altijd kei hard los op Rainbow in the Sky :cool:




Beste set van het feest was dit :worship:
Toen wonderfull days erin kwam :worship: Haters gonna hate :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 21:54 
 

Pff, zit nu AL over mijn feest aantal van vorig jaar heen
Vorig jaar 14, en dit jaar kom ik denk op 20 ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 01:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga daar ook zeker overheen, heb er nu al 11 en in de komende 2 maanden heb ik alweer 6 feestjes ofzo. Het lijkt wel een verslaving :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 01:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Ik niet. Dan sta je met van die gasten om je heen die weten dat jij hardstyle leuk vindt en dan komt MMA en dan verwachten ze dat je compleet uit je dak gaat terwijl ik liever ga huilen en nog een flinke teug uit mijn biertje neem. Vervolgens krijg je gezeur - 'Jonge, hardstyle! Ga los dan!'.

NEE HOU JE BEK.


Hahaha :worship:

Vooral dat gezeur erger ik me altijd echt kapot aan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, straks weer lekker werken van 14:30-23:00, daarna nog ff doorhobbelen richting een vriend, die 2 weken alleen thuis is xd , nog ff barbecueën xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 12:01 
 
Hardtraxx Veteran

Fuzzylogic schreef:
Wat een meuk. Ben dan in een club/bar een paar dorpjes verderop, hadden ze gewoon een playlist op de computer aanstaan. Komt er eindelijk een DJ binnen, dus ik meteen vragen of ie hardstyle ging draaien.
"Ja! Hardstyle, daar ben ik in gespecialiseerd! Heb je verzoekjes dan?" zegt ie met een big smile.
Ik helemaal blij en vragen om wat van Radical Redemption en Deetox, krijg ik een raar hoofd en de vraag wie Radical Wie en Dietos zijn....

Heb gvd de hele tijd tracks alla Lose My Mind, Just As Easy en Jaydee aan moeten horen :( :cry:

Waarom wil je hardstyle horen in een dorpstent :') daar ga je toch alleen heen om te zuipen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 14:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik verveel me kapot, wat is er te doen deze Zaterdag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 14:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Outdoor Stereo in Hoorn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 14:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Outdoor Stereo in Hoorn!

Vind ik iets te ver weg voor de beetje matige line up.. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tomorrowland dan :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 15:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

teupie schreef:
tomorrowland dan :$

Wilde ik idd wel overwegen maar gaan geen auto's o.i.d van hier dus heeft niet zo heel veel zin..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 15:36 
 

Vollop grasrijden :D

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 16:28 
 
Hardtraxx Veteran

toettoet
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 17:28 
 
Hardtraxx Veteran

Zo dadelijk voor 2 dames een diner verzorgen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 19:24 
 
Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
Vollop grasrijden :D

Afbeelding

You're doing it wrong! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 19:44 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb een hekel aan LQ filmpjes, maar die van wavolizer ben ik al de heletijd aant luisteren :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 19:57 
 

Tijd voor Thunderdome Radio!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 08:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Straks met de waggie naar Renesse. Dat gaat lachen worden. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 08:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 weken Egypte. Doei :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2012 11:42 
 
Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
2 weken Egypte. Doei :cool:


Have fun ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 11:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Straks lekker voor 2 weken naar Albufeira :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 13:16 
 

yay middagje vrij en lekker naar de tilburgse kermis!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor wie het boeit (vast niemand), vanavond een wat industriëlere Midnight Sessions set live van mij op de livestream. Tijd weet ik nog niet, zal uurtje of 11 worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Voor wie het boeit (vast niemand), vanavond een wat industriëlere Midnight Sessions set live van mij op de livestream. Tijd weet ik nog niet, zal uurtje of 11 worden.


Dat boeit me nou helemaal niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2012 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sjobie schreef:
Steffnov schreef:
Voor wie het boeit (vast niemand), vanavond een wat industriëlere Midnight Sessions set live van mij op de livestream. Tijd weet ik nog niet, zal uurtje of 11 worden.


Dat boeit me nou helemaal niks.

En als ik nou Peter Kurten voor jou erin gooi? Ookal is het geen echte Industrial :P
Vorige  1 ... 1912, 1913, 1914, 1915, 1916, 1917, 1918 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic