Wat een meuk. Ben dan in een club/bar een paar dorpjes verderop, hadden ze gewoon een playlist op de computer aanstaan. Komt er eindelijk een DJ binnen, dus ik meteen vragen of ie hardstyle ging draaien.
"Ja! Hardstyle, daar ben ik in gespecialiseerd! Heb je verzoekjes dan?" zegt ie met een big smile.
Ik helemaal blij en vragen om wat van Radical Redemption en Deetox, krijg ik een raar hoofd en de vraag wie Radical Wie en Dietos zijn....
Heb gvd de hele tijd tracks alla Lose My Mind, Just As Easy en Jaydee aan moeten horen

Waarom wil je hardstyle horen in een dorpstent :') daar ga je toch alleen heen om te zuipen.