Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 1911, 1912, 1913, 1914, 1915, 1916, 1917 ... 2577  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 16:28 
 

chicken schreef:
Gezellig Stijn, volgende week HT bbq bij jou :)

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 18:07 
 

Nog altijd opzoek naar een leuk desktop geludssetje. 2 boxjes, niet meer niet minder. Wie kan me helpen? Redelijke prijs aub :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 18:17 
 
Hardtraxx Veteran

mark-feyenoord schreef:
kakbout schreef:
Ik heb me weer verveeld, dus weer een leuk editje gemaakt:


1:36 xd


Ik moest lachen haha, mooi filmpje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 20:05 
 
Hardtraxx Addict

stefaneke schreef:
Nog altijd opzoek naar een leuk desktop geludssetje. 2 boxjes, niet meer niet minder. Wie kan me helpen? Redelijke prijs aub :)


Ik heb zelf de Harman Kardon Soundsticks III, leuke dingen voor leuke prijs :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Logitech Z 263 (2.1)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 20:18 
 
Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
Logitech Z 263 (2.1)

stefaneke schreef:
Nog altijd opzoek naar een leuk desktop geludssetje. 2 boxjes, niet meer niet minder. Wie kan me helpen? Redelijke prijs aub :)

:list:

http://tweakers.net/pricewatch/280089/a ... ine-2.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, 2 boxjes.








En een grote subwoofer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 20:23 
 
Hardtraxx Veteran

Nouuu, vooruit. Goedgekeurd. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jul 2012 20:43 
 

Kheb een Logitech X-140 setje besteld, ik heb echt geen ruimte voor een subwoofer. Ik heb overigens bijna altijd een koptelefoon op en het is meer omdat de boxen waar ik nou mijn koptelefoon op sluit een heel irritant geluidje geven wanneer er geen geluid is. Verder zit er ook totaal geen bass op mijn huidige boxen en dat is wel fijn als je met z'n 2'en achter de pc zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 07:50 
 

TIJD..... om geld te gaan verdienen...
houdoe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 13:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chris Two schreef:
TIJD..... om geld te gaan verdienen...
houdoe!


ik hoop buiten voor je, het godgruwlijkgeil weer
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 19:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
RobertV schreef:
geinig. afgelopen week Josh-T aka Delt-A tegen gekomen in renesse. echt toevallig.


Was wel echt toevallig ja, nog een leuke laatste dag gehad?

ja hoor. lekker zonnetje gehad de laatste dag. pfff ben nu nog steeds moe van renesse :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 23:28 
 

teupie schreef:
Chris Two schreef:
TIJD..... om geld te gaan verdienen...
houdoe!


ik hoop buiten voor je, het godgruwlijkgeil weer


Helaas 40 uur in de week binnen werken met als uitzondering even snel buiten palletje halen...
En half uurtje pauze...

Ach ja, dat voor 450 euro in de week, hoor je mij niet klagen + airco is lekker heur! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 01:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoi :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 02:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een meuk. Ben dan in een club/bar een paar dorpjes verderop, hadden ze gewoon een playlist op de computer aanstaan. Komt er eindelijk een DJ binnen, dus ik meteen vragen of ie hardstyle ging draaien.
"Ja! Hardstyle, daar ben ik in gespecialiseerd! Heb je verzoekjes dan?" zegt ie met een big smile.
Ik helemaal blij en vragen om wat van Radical Redemption en Deetox, krijg ik een raar hoofd en de vraag wie Radical Wie en Dietos zijn....

Heb gvd de hele tijd tracks alla Lose My Mind, Just As Easy en Jaydee aan moeten horen :( :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 04:04 
 

Sscccghttteekaaaaaaáááá
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morguh! :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 10:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

http://www.huffingtonpost.com/atrak/don ... lp00000008
misschien wel leuk artikel om te lezen weet niet zo goed waar ik het anders moet plaatsen
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 10:23 
 
Hardtraxx Veteran

Weer iemand wie loopt te klagen over push-playkneusjes :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 13:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Wat een meuk. Ben dan in een club/bar een paar dorpjes verderop, hadden ze gewoon een playlist op de computer aanstaan. Komt er eindelijk een DJ binnen, dus ik meteen vragen of ie hardstyle ging draaien.
"Ja! Hardstyle, daar ben ik in gespecialiseerd! Heb je verzoekjes dan?" zegt ie met een big smile.
Ik helemaal blij en vragen om wat van Radical Redemption en Deetox, krijg ik een raar hoofd en de vraag wie Radical Wie en Dietos zijn....

Heb gvd de hele tijd tracks alla Lose My Mind, Just As Easy en Jaydee aan moeten horen :( :cry:

ja gast wat verwacht je dan.... niet iedereen houd van die harde hardstyle. ik ben allang blij als er eens een hardstyle plaatje gedraaid word
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 17:38 
 
Hardtraxx Veteran

RobertV schreef:
Fuzzylogic schreef:
Wat een meuk. Ben dan in een club/bar een paar dorpjes verderop, hadden ze gewoon een playlist op de computer aanstaan. Komt er eindelijk een DJ binnen, dus ik meteen vragen of ie hardstyle ging draaien.
"Ja! Hardstyle, daar ben ik in gespecialiseerd! Heb je verzoekjes dan?" zegt ie met een big smile.
Ik helemaal blij en vragen om wat van Radical Redemption en Deetox, krijg ik een raar hoofd en de vraag wie Radical Wie en Dietos zijn....

Heb gvd de hele tijd tracks alla Lose My Mind, Just As Easy en Jaydee aan moeten horen :( :cry:

ja gast wat verwacht je dan.... niet iedereen houd van die harde hardstyle. ik ben allang blij als er eens een hardstyle plaatje gedraaid word


Ik niet. Dan sta je met van die gasten om je heen die weten dat jij hardstyle leuk vindt en dan komt MMA en dan verwachten ze dat je compleet uit je dak gaat terwijl ik liever ga huilen en nog een flinke teug uit mijn biertje neem. Vervolgens krijg je gezeur - 'Jonge, hardstyle! Ga los dan!'.

NEE HOU JE BEK.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JVDM schreef:
Ik niet. Dan sta je met van die gasten om je heen die weten dat jij hardstyle leuk vindt en dan komt MMA en dan verwachten ze dat je compleet uit je dak gaat terwijl ik liever ga huilen en nog een flinke teug uit mijn biertje neem. Vervolgens krijg je gezeur - 'Jonge, hardstyle! Ga los dan!'.

NEE HOU JE BEK.

Zooo herkenbaar xd alleen dan met van die happy hardcore shit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RobertV schreef:
Fuzzylogic schreef:
Wat een meuk. Ben dan in een club/bar een paar dorpjes verderop, hadden ze gewoon een playlist op de computer aanstaan. Komt er eindelijk een DJ binnen, dus ik meteen vragen of ie hardstyle ging draaien.
"Ja! Hardstyle, daar ben ik in gespecialiseerd! Heb je verzoekjes dan?" zegt ie met een big smile.
Ik helemaal blij en vragen om wat van Radical Redemption en Deetox, krijg ik een raar hoofd en de vraag wie Radical Wie en Dietos zijn....

Heb gvd de hele tijd tracks alla Lose My Mind, Just As Easy en Jaydee aan moeten horen :( :cry:

ja gast wat verwacht je dan.... niet iedereen houd van die harde hardstyle. ik ben allang blij als er eens een hardstyle plaatje gedraaid word


Ik verwacht dat een DJ die zegt gespecialiseerd in hardstyle te zijn toch minstens namen als Radical Redemption en Deetox kent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
JVDM schreef:
Ik niet. Dan sta je met van die gasten om je heen die weten dat jij hardstyle leuk vindt en dan komt MMA en dan verwachten ze dat je compleet uit je dak gaat terwijl ik liever ga huilen en nog een flinke teug uit mijn biertje neem. Vervolgens krijg je gezeur - 'Jonge, hardstyle! Ga los dan!'.

NEE HOU JE BEK.

Zooo herkenbaar xd alleen dan met van die happy hardcore shit.

Ach man, ik had het op Multigroove nog, toen Tymon - Gucci erop kwam :P ook direct alle HTers mijn kant op xd (al is dat natuurlijk wel een goede plaat)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2012 19:15 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

@FuzzyLogic : Nou, keind toch.. Wat een drama toch ook! Vreselijk! Ik zou er als ik jou was een boze brief over sturen naar SBS6. Dan kom je vast in het nieuws!
Vorige  1 ... 1911, 1912, 1913, 1914, 1915, 1916, 1917 ... 2577  Volgende
Forumoverzicht » Off-topic » Off-Topic